edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

فروشگاه اینترنتی هدف به طوررسمی در سال 93 فعالیت خود را با هدف ارتقای کیفی در زمینه های بازرگانی داخلی و خارجی و تجارت الکترونیک آغاز نموده است.یکی از مهمترین اهداف ما ایجاد بزرگترین و کامل ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است.همواره می کوشیم برای کاری دشوار یعنی «انتخاب »، «مقایسه» و «خرید »،مسیری کوتاه و مطمئن دلپذیر ولذت بخش را فراهم آوریم.واحد بازرگانی شرکت سعی در تامین و توزیع و همچنین خدمات پس از فروش با بهترین کیفیت و قیمت دارد.این واحد « تجارت الکترونیک » را یکی از اولویت های خود قرارداده و در این زمینه راهکارهایی نیز اتخاذ کرده است و با « شعار آسوده بیابید و آسان مقایسه کنید و خاص خرید کنید! » برای کاربران خود شناخته شده است.

راهنمای خرید و معرفی بهترین پاوربانک های بازار

يكشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۱۴ ب.ظ

مهم‌ترین مسئله‌ای که این روزها در مورد گوشی‌، تبلت‌ و حتی لپ‌تاپ با آن سر و کار داریم، ماندگاری شارژ آن است. در این میان پاور بانک (Power Bank) وسیله‌ای است که برای کمک به شارژ دستگاه خود به آن احتیاج دارید. اما قبل از انتخاب یک پاور بانک مناسب لازم است در مورد مدل، سرعت شارژ، جریان خروجی و غیره بیشتر بدانید. در این مطلب ما بهترین پاور بانک‌های بازار ایران را با تمام مشخصات آن‌ها به همراه راهنمای خرید پاوربانک برای شما آورده‌ایم. با فروشگاه اینترنتی هدف همراه باشید.

در استفاده از گوشی‌، تبلت، لپ تاپ ها و سایر ابزارهای الکترونیکی قابل حمل، تقریباً همه با یک مشکل روبرو هستیم، آن هم عمر باتری است. در این دوره و زمانه که همه ما دائما با این وسایل سر و کار داریم، نداشتن شارژ و خاموش شدن دستگاه می‌تواند دردسرهای زیادی را به وجود آورد. بهترین راه حل برای پیشگیری از بی شارژی و خاموشی گوشی، استفاده از یک پاور بانک پر قدرت است.

 

ملاحظات زیادی قبل از خرید پاور بانک وجود دارد، از جمله اینکه چقدر ظرفیت لازم دارید و یا اینکه چقدر باید باریک و سبک باشد. اگر فقط قصد دارید از آن برای شارژ گوشی خود استفاده کنید، شاید به یک پاور بانک با ظرفیت فوق العاده بالا احتیاج نداشته باشید. اما به محض ورود لپ تاپ‌ها، تبلت‌ها و کنسول‌های بازی مانند Nintendo Switch، نیاز ما به یک پاور بانک قوی‌تر نیز بیشتر می‌شود. 

 

 

بهترین ظرفیت پاوربانک

 

 

 

انتخاب و خرید بهترین پاوربانک با ظرفیت مناسب

 

ظرفیت پاوربانک شما تعیین می‌کند که چند بار می‌توانید دستگاهتان را شارژ کنید. همانند باتری‌ گوشی‌ها، ظرفیت بر حسب میلی آمپر در ساعت بیان می‌شود. اما نمی‌توان به سادگی ظرفیت پاوربانک را با سایر دستگاه‌ها مقایسه کرد. به دلیل اتلاف انرژی در هنگام شارژ، تقریباً یک سوم ظرفیت یک پاوربانک از بین می‌رود.

 

 

از دست رفتن ظرفیت پاوربانک

 

جنبه فنی ظرفیت پاور بانک پیچیده است، اما قانون ساده‌ای دارد. ظرفیت واقعی یک پاوربانک حدود دو سوم ظرفیت آن است، بقیه آن در هنگام تبدیل ناپدید می‌شود یا هنگام شارژ کردن به صورت گرما از بین می‌رود. این بدان معنی است که پاور بانک های 10000 میلی آمپری یا 20000 میلی آمپری در واقع تنها ظرفیت 6660 میلی آمپر یا 13330 میلی آمپر دارند. این قانون فقط در پاوربانک های با کیفیت بالا است. پاوربانک‌های معمولی از کارآیی کمتری برخوردار هستند، بنابراین انرژی بیشتری را نیز از دست می‌دهند.

ادامه این راهنما را از فروشگاه هدف بخوانید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۰/۰۵/۱۰
  • ۲۶۴ نمایش
  • فروشگاه اینترنتی هدف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی