edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

فروشگاه اینترنتی هدف به طوررسمی در سال 93 فعالیت خود را با هدف ارتقای کیفی در زمینه های بازرگانی داخلی و خارجی و تجارت الکترونیک آغاز نموده است.یکی از مهمترین اهداف ما ایجاد بزرگترین و کامل ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است.همواره می کوشیم برای کاری دشوار یعنی «انتخاب »، «مقایسه» و «خرید »،مسیری کوتاه و مطمئن دلپذیر ولذت بخش را فراهم آوریم.واحد بازرگانی شرکت سعی در تامین و توزیع و همچنین خدمات پس از فروش با بهترین کیفیت و قیمت دارد.این واحد « تجارت الکترونیک » را یکی از اولویت های خود قرارداده و در این زمینه راهکارهایی نیز اتخاذ کرده است و با « شعار آسوده بیابید و آسان مقایسه کنید و خاص خرید کنید! » برای کاربران خود شناخته شده است.

بدون شک یکی از جذاب ترین تبلت های دو منظوره یا اصطلاحا هیبریدی موجود در بازار، مایکروسافت سرفیس پرو 7 پلاس (Microsoft Surface Pro 7 Plus) خواهد بود. این تبلت فوق‌العاده شیک و جذاب می‌تواند گزینه خرید جذابی برای هر کاربر علاقمند به تبلت های ویندوزی قدرتمند باشد. در این مقاله اختصاصی می‌خواهیم به نقد و بررسی سرفیس پرو 7 پلاس مایکروسافت بپردازیم و اصلی ترین ویژگی های مثبت و منفی این محصول را برایتان مشخص کنیم. با فروشگاه اینترنتی هدف همراه شوید.

 

مقدمه

تبلت های دو منظوره، دو کاره یا هیبریدی تبلت هایی هستند که مبتنی بر سیستم عامل ویندوز بوده و پتانسیل لازم برای استفاده به عنوان یک لپ تاپ را هم در شرایط خاص دارند. به بیان دیگر این محصولات هم می‌توانند نقش یک تبلت و هم لپ تاپ را به طور همزمان ایفاء کنند. طی چند سال اخیر به دلیل نیاز دسترسی سریع به اطلاعات در خیلی از مشاغل، بکارگیری این نوع تبلت ها بیش از پیش رواج یافته است. اگر شما هم طرفدار این نوع محصولات هستید، بی‌شک نام سرفیس پرو 7 پلاس مایکروسافت را شنیده‌اید! این محصول را می‌تواند قدرتمندترین و جذاب ترین تبلت دو منظوره فعلی بازار به شمار آورد.

اما مثل همیشه قیمت Surface Pro 7 Plus مایکروسافت گران بوده و برای خرید این محصول باید هزینه گزافی توسط کاربر پرداخت شود. به همین دلیل انجام بررسی های دقیق پیش از اقدام به خرید برای اطمینان از مناسب بودن محصول برایتان امری الزامی خواهد بود. ما در این مقاله اختصاصی می‌خواهیم به نقد و بررسی سرفیس پرو 7 پلاس مایکروسافت بپردازیم و تجربه یک هفته‌ای استفاده خود از این تبلت جذاب را با شما عزیزان به اشتراک قرار دهیم. در نهایت سعی خواهیم کرد که اصلی ترین ویژگی های مثبت و منفی این تبلت را برایتان مشخص کنیم.اگر قصد خرید مایکروسافت Surface Pro 7 Plus را دارید حتما تا انتهای این بررسی با فروشگاه اینترنتی هدف همراه شوید.

 

نقد و بررسی سرفیس پرو 7 پلاس مایکروسافت: طراحی، ظاهر و کیفیت ساخت

بدون تردید یکی از اصلی ترین ویژگی های مثبت Surface Pro 7 Plus مربوط به ظاهر بسیار شیک و جذابش می‌شود. این امر را به عنوان کسی بیان می‌کنیم که یک هفته تمام از این تبلت استفاده کرده و هر روز با آن در تعامل بوده است. اگر به ظاهر تبلت اهمیت می‌دهید و می‌خواهید یک محصول شیک، جذاب و خوش دست داشته باشید، سرفیس پرو 7 پلاس گزینه خرید عالی است. ابعاد بدنه آن 8.5 در 201 در 292 میلیمتر بوده و سنگین ترین نسخه تبلت وزنی در حدود 796 گرم دارد که فوق‌العاده سبک خواهد بود. حال که صحبت از وزن تبلت شد باید به جزئیات بیشتری در مورد نسخه های مختلف آن اشاره داشته باشیم. تبلت سرفیس پرو 7 پلاس مایکروسافت علاوه بر نسخه پشتیبانی کننده از وای فای (Wi-Fi) یک نسخه اختصاصی دیگر هم دارد که هم از وای فای و هم از اتصال LTE پشتیبانی به عمل می‌آورد. بنابراین امکان نصب سیم کارت و استفاده از اینترنت همراه در این ورژن تبلت وجود دارد. وزن ورژن پشتیبانی کننده از سیم کارت این محصول معادل 796 گرم است و نسخه وای فای آنلی (Wi-Fi Only) آن وزنی در حدود 770 گرم دارد.

 

نقد و بررسی سرفیس پرو 7 پلاس مایکروسافت | Microsoft Surface Pro 7 Plus

 

بنابراین سبک بودن و ابعاد جمع و جور یکی از ویژگی های مثبتی است که در نقد و بررسی سرفیس پرو 7 پلاس مایکروسافت کاملا مشهود بود. بدنه تبلت از مواد کاملا فلزی و پریمیوم ساخته شده و صیقلی، جذاب و شیک به نظر می‌رسد. مقاومت بدنه تبلت در برابر تماس با اشیای نوک تیز و خراشیده شدن هم خوب است. اما نوبت به یکی از ویژگی های نا امید کننده Surface Pro 7 پلاس می‌رسد! همانطور که می‌دانید این تبلت با کیبورد و قلم نوری اختصاصی قابل استفاده است، اما متاسفانه نه کیبورد و نه قلم نوری اختصاصی آن به طور پیش فرض و به همراه تبلت ارائه نمی‌شوند و باید آن دو را به عنوان لوازم جانبی محصول و با صرف هزینه مجزا تهیه کرد!

به عقیده ما اگر مایکروسافت کیبورد و قلم نوری مخصوص تبلت را به همراه آن ارائه می‌کرد و قیمت دستگاه را چند صد دلار بیشتر در نظر می‌گرفت، وضعیت خیلی بهتر از وضعیت فعلی می‌شد که کاربر با صرف یک هزینه گزاف دسترسی به قلم و کیبورد اختصاصی تبلت نداشته باشد. از آنجایی که این دو مورد به طور پیش فرض همراه دستگاه عرضه نشده‌اند، خیلی زمان صرف بررسی آن ها نخواهیم کرد و فقط در این حد می‌گوییم که اگر می‌خواهید تجربه استفاده از یک لپ تاپ به شکل مطلوب به شما منتقل شود، بکارگیری کیبورد مگنتیک Surface Pro 7 Plus الزامی است! این کیبورد بسیار نرم بوده و تایپ کردن با آن راحت است و اتصال آن بسیار نرم و روان و به صورت مگنتیک به بخش زیرین تبلت (در حالت افقی) صورت می‌پذیرد.

 

نقد و بررسی سرفیس پرو 7 پلاس مایکروسافت | Microsoft Surface Pro 7 Plus

 

ضخامت ناچیز بدنه تبلت سبب شده که ظاهر آن بسیار شیک و جذاب شود. وقتی سرفیس پرو 7 پلاس را در حالت افقی در دست بگیرید و قسمت مگنتیک کیبورد آن در لبه زیرین فرار گیرد، لبه سمت راست تبلت پورت های اتصال USB Type C، USB 3.0 و بخش مگنتیک کانکت اختصاصی برای اتصال و شارژ قلم لمسی تبلت را ارائه می‌کند. در لبه سمت چپ بدنه تبلت هم سوکت 3.5 میلیمتری هدفون قابل رویت خواهد بود و دکمه های افزایش و کاهش صدا و پاور هم در این حالت روی لبه فوقانی قابل تبلت قرار می‌گیرند. مثل ورژن های قبلی سری تبلت های سرفیس پر مایکروسافت، تبلت Surface Pro 7 Plus هم یک کیک استند (Kickstand) اختصاصی در بخش زیرین قابل پشت خودش دارد که با امکان باز کردن آن از لبه زیرین تبلت وجود داشته و بدین ترتیب می‌توان تبلت را در حالت ایستاده قرار دارد و از آن استفاده کرد. لوگوی مایکروسافت هم دقیقا در وسط همین کیک استند تعبیه شده است. 

اما یکی از ویژگی های خاص سرفیس پرو 7 پلاس که در نسخه های قبلی شاهد آن نبودیم مربوط به امکان جداسازی SSD دستگاه می‌شود! دسترسی به حافظه SSD تبلت با باز کردن کیک استند امکانپذیر خواهد بود. ضمنا با باز کردن کیک استند تبلت، امکان دسترسی به شیار سیم کارت و محل نصب آن هم میسر می‌شود. این موارد همگی در بخش زیرین کیک استند و به گونه‌ای که مزاحمتی ایجاد نکنند جاسازی شده‌اند. ضمنا لنز دوربین سلفی تبلت از قابلیت ویندوز هلو (Windows Hello) پشتیبانی به عمل می‌آورد و از طریق آن می‌توان قفل گشایی از نمایشگر تبلت را با تایید جزئیات چهره کاربر انجام داد.

 

نقد و بررسی سرفیس پرو 7 پلاس مایکروسافت | Microsoft Surface Pro 7 Plus

 

بنابراین در مجموع می‌توان از این بخش نقد و بررسی سرفیس پرو 7 پلاس مایکروسافت اینطور نتیجه‌گیری کرد که کیفیت ساخت بالا، طراحی شیک و ظاهر جذاب از اصلی ترین ویژگی های مثبت تبلت مذکور به شمار می‌روند. البته به عقیده ما حاشیه های نسبتا ضخیم اطراف صفحه نمایش تبلت کمی آزاردهنده به نظر می‌رسند و مایکروسافت می‌توانست برای جذاب تر شدن تبلت از نمای رو به رو حاشیه های نمایشگر آن را باریک تر و ظریف تر کند اما با این حال این موضوع در مقابل سایر ویژگی های مثبت سبک طراحی و ظاهر تبلت گم می‌شود و قابل چشم پوشی است. به عقیده ما عدم ارائه کیبورد و قلم لمسی اختصاصی تبلت به همراه آن، یکی از نقاط ضعفی است که می‌توان به مایکروسافت Surface Pro 7 Plus نسبت داد.

 

نقد و بررسی سرفیس پرو 7 پلاس مایکروسافت: صفحه نمایش

تبلت مایکروسافت Surface Pro 7 Plus که قرار است در برخی مواقع نقش یک لپ تاپ را هم ایفاء کند به نمایشگری 12.3 اینچی مجهز شده که از تکنولوژی PiexelSense بهره می‌برد و رزولوشن 2736 در 1824 پیکسلی را ارائه می‌کند. بدین ترتیب تراکم پیکسلی آن هم به چیزی در حدود 267 پیکسل در هر اینچ می‌رسد که تراکم پیکسلی خوبی برای تبلتی با نمایشگر 12.3 اینچی محسوب می‌شود. ضمنا طبق اطلاعات ارائه شده، صفحه نمایش لمسی این تبلت قابلیت شناسایی 10 نقطه همزمان در حین لمس را دارد که ویژگی جالبی خواهد بود اما کاربردی بودن آن بحث مجزایی تلقی می‌گردد. همانطور که در بخش قبل هم اشاره داشتیم، متاسفانه حاشیه های صفحه نمایش سرفیس پرو 7 پلاس ضخیم هستند و این موضوع با کمی دقت به تبلت از نمای رو به رو قابل درک است. به عقیده ما بهتر بود که مایکروسافت حاشیه های صفحه نمایش این محصول را باریک تر طراحی می‌کرد تا حداقل ظاهر آن جذاب تر و شیک تر به نظر می‌رسد. به عقیده ما این تنها عیبی است که می‌توان از نظر ظاهری به تبلت مذکور نسبت داد.

صفحه نمایش 12.3 اینچی تبلت برای انجام اقدامات لمسی کاملا مناسب است اما وقتی پای استفاده طولانی مدت از آن به عنوان لپ تاپ به میان آید، حس کوچک بودن نمایشگر تبلت کاملا به کاربر منتقل خواهد شد. به عنوان مثال وضعیت کاری ما به گونه‌ایست که می‌توانیم ساعت ها بدون خستگی پشت لپ تاپ بنشینیم و به انجام امورات مختلف بپردازیم اما در بررسی سرفیس پرو 7 پلاس مشخص شد که انجام اقدامات مشابه حتی با استفاده از کیبورد اختصاصی این محصول هم به دلیل کوچک بودن نمایشگرش در مقایسه با لپ تاپ های 15 اینچی، خیلی زودتر حس خستگی را به کاربر منتقل می‌کند. این امر به ویژه برای کاربرانی که از عینک استفاده می‌کنند و چشم ضعیفی دارند بیشتر قابل درک می‌شود.

ادامه این بررسی را از اینجا بخوانید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۰/۰۹/۲۴
  • ۱۱۲ نمایش
  • فروشگاه اینترنتی هدف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی