edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

فروشگاه اینترنتی هدف به طوررسمی در سال 93 فعالیت خود را با هدف ارتقای کیفی در زمینه های بازرگانی داخلی و خارجی و تجارت الکترونیک آغاز نموده است.یکی از مهمترین اهداف ما ایجاد بزرگترین و کامل ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است.همواره می کوشیم برای کاری دشوار یعنی «انتخاب »، «مقایسه» و «خرید »،مسیری کوتاه و مطمئن دلپذیر ولذت بخش را فراهم آوریم.واحد بازرگانی شرکت سعی در تامین و توزیع و همچنین خدمات پس از فروش با بهترین کیفیت و قیمت دارد.این واحد « تجارت الکترونیک » را یکی از اولویت های خود قرارداده و در این زمینه راهکارهایی نیز اتخاذ کرده است و با « شعار آسوده بیابید و آسان مقایسه کنید و خاص خرید کنید! » برای کاربران خود شناخته شده است.

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

حضور گوشی‌های گیمینگ در میان اسمارت فون‌ها هنوز آنچنان که باید احساس نشده و معمولا این گوشی‌ها کم و کاستی‌هایی دارند که به مرور باید رفع شوند. در این میان برند ردمی، یکی از زیر مجموعه‌های بزرگ شیائومی، به تازگی از گوشی جدید خود یعنی ردمی K40 گیمینگ ادیشن رونمایی کرد که به عنوان اولین گوشی گیمینگ ردمی، قرار است وارد بازار شود. در ادامه این مقاله به بررسی اطلاعات ارائه شده هنگام معرفی شیائومی Redmi K40 گیمینگ ادیشن می‌پردازیم؛ با فروشگاه هدف، همراه باشید.

گوشی‌های گیمینگ، معمولا ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که آن‌ها را از دیگر گوشی‌ها متمایز می‌کند و این ویژگی‌ها در تجربه هرچه بهتر بازی کردن در موبایل تاثیر مستقیم دارند. ما در این مقاله ویژگی‌های معرفی شده این اسمارت فون را در المان‌های مختلف بررسی خواهیم کرد.

صفحه نمایش گوشی موبایل ردمی K40 گیمینگ ادیشن

 

گوشی موبایل ردمی k40 گیمینگ ادیشن

 

یکی از مهم‌ترین اجزای یک گوشی گیمینگ، صفحه نمایش آن است. صفحه نمایش یک موبایل گیمینگ باید برخی از ویژگی‌های مربوط به گیم را داشته باشد تا بتواند تجربه‌ای لذت بخش از بازی کردن را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاورد.

صفحه نمایش موبایل ردمی K40 گیمینگ ادیشن، دارای اندازه 6.67 اینچ می‌باشد که به عنوان یک ابزار گیمینگ، اندازه مناسبی است. رزولوشن این صفحه نمایش 2400 در 1080 است که خبر از کیفیت مناسب تصویر به هنگام بازی کردن را می‌دهد. این رزولوشن اندازه مناسبی برای نشان دادن تمام تغییرات تصویر در صفحه نمایش است.

اما مهم‌ترین المان در صفحه نمایش که مربوط به بازی کردن و گیمینگ است، نرخ نوسازی تصویر است. در این مورد نیز برند ردمی خیال موبایل گیمر‌ها را راحت کرده. نرخ نوسازی Redmi K40 Gaming Edition برابر 120 هرتز است و نرخ نمونه برداری لمسی آن 480 هرتز می‌باشد و تمام چیز‌هایی که یک موبایل گیمینگ نیاز دارد را درون صفحه نمایش جا داده.

نکته قابل توجه دیگر که در مورد صفحه نمایش این موبایل حائز اهمیت است، این است که این صفحه نمایش قادر به نمایش بیش از یک میلیارد رنگ است و این المان نیز، این موبایل را چند قدم دیگر برای تبدیل شدن به یک موبایل گیمینگ حرفه‌ای نزدیک‌تر می‌کند.

 

ویژگی‌های صفحه نمایش در یک نگاه

  • اندازه: 6.67 اینچ
  • رزولوشن: 2400 در 1080
  • نرخ نوسازی: 120 هرتز
  • نرخ نمونه برداری لمسی: 480 هرتز
  • نمایش بیش از 1 میلیارد رنگ
  • دارای تمامی ویژگی‌های مطلوب برای گیمینگ
  • فروشگاه اینترنتی هدف