edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

فروشگاه اینترنتی هدف به طوررسمی در سال 93 فعالیت خود را با هدف ارتقای کیفی در زمینه های بازرگانی داخلی و خارجی و تجارت الکترونیک آغاز نموده است.یکی از مهمترین اهداف ما ایجاد بزرگترین و کامل ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است.همواره می کوشیم برای کاری دشوار یعنی «انتخاب »، «مقایسه» و «خرید »،مسیری کوتاه و مطمئن دلپذیر ولذت بخش را فراهم آوریم.واحد بازرگانی شرکت سعی در تامین و توزیع و همچنین خدمات پس از فروش با بهترین کیفیت و قیمت دارد.این واحد « تجارت الکترونیک » را یکی از اولویت های خود قرارداده و در این زمینه راهکارهایی نیز اتخاذ کرده است و با « شعار آسوده بیابید و آسان مقایسه کنید و خاص خرید کنید! » برای کاربران خود شناخته شده است.

۴ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

برخلاف کنسول‌ها که دارای نسل بندی مشخصی هستند؛ برای سخت افزار کامپیوتر این چنین دسته بندی مشخصی وجود ندارد و عملا نمی‌توان گفت که چه تغییری موجب به وجود آمدن نسل جدید در سخت افزار سیستم‌های رومیزی می‌شود. اما از دید ما در تیم تحریریه فروشگاه اینترنتی هدف، سوکت پردازنده 1200 اینتل، عملا آغازگر نسل جدیدی در سخت افزار بود. وجود هماهنگی میان مادربرد و پردازنده موجب می‌شود که این دوقطعه همواره همگام با یکدیگر حرکت کنند و پیشرفت مادربرد، نهایتا موجب پیشرفت تمامی قطعات یک سیستم رومیزی خواهد شد. این مادربرد است که تصمیم می‌گیرد کدام قطعه فعال شود، کدام قطعه غیر فعال شود، هر قطعه به چه اندازه انرژی دریافت کند و یا این که هر قطعه به چه اندازه فعالیت کند. به عبارتی میتوان گفت تمامی فعالیت‌های کامپیوتر تحت تاثیر مادربرد است و هر گونه خرابی در مادربرد سبب از کارافتادگی سیستم کامپیوتری شما خواهد شد. کمپانی تایوانی ایسوس (ASUS) یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین تولیدکنندگان مادربرد و کارت گرافیک در دنیاست که محصولات خود را در سری‌های مختلف با مشخصات فنی و قیمت متفاوت روانه‌ی بازار می‌کند. مادربردهای سری پرایم (Prime) ایسوس جزو محصولات رده‌ بالای این کمپانی قرار می‌گیرند که برای کابران حرفه‌ای، گیمرها و یا قرارگیری در سیستم‌های سرور کاربرد دارند. این مادربردها کیفیت ساخت و استحکام بالایی دارند و با توجه به ویژگی‌های فنی خود یکی از بهترین نمونه های موجود در بازار هستند. امروز در فروشگاه اینترنتی هدف به سراغ یکی جدیدترین مادربردهای ایسوس از سری پرایم رفته‌ایم که به آخرین سوکت پردازنده اینتل، یعنی اینتل 1200 مجهز شده است. اگر به دنبال بهینه ترین مادربرد برای پردازنده‌های نسل 10 اینتل هستید؛ تا انتهای نقد و بررسی مادربرد Asus Prime Z490-P با ما همراه باشید.

 

مادربرد ایسوس Prime Z490-P در یک نگاه

 

نقد و بررسی مادربرد ایسوس Prime Z490-P

 

ایسوس در جدیدترین نسل از پردازنده‌های سری پرایم، از سوکت 1200 اینتل بهره گیری کرده است. بر اساس گفته‌های این شرکت آسیایی، هدف از تولید مادربرد‌های جدید با چیپست Z490، نهایت بهره گیری از پردازنده‌های نسل 10 اینتل بوده است. مادربرد Asus Prime Z490-P با 4 اسلات رم در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است که ظرفیت هر اسلات برابر با 32 گیگابایت بوده و نهایتا این مادربرد قادر به پشتیبانی از 128 گیگابایت حافظه RAM می‌باشد. این مادربرد بالارده به 2 اسلات PCIe 3.0 x16 مجهز شده که به شما این امکان را می‌دهد که از دو کارت گرافیک مجزا بر روی سیستم خود استفاده کنید و توان گرافیکی سیستم خود را به شکل قابل توجهی ارتقا دهید. در نهایت ایسوس دست شما را برای استفاده از فضاهای ذخیره سازی باز گذاشته و علاوه بر استفاده از دو کانکتور M.2 برای استفاده از هاردهای ssd فوق سریع، چهار عدد کانکتور SATA با سرعت انتقال دیتا 6 گیگابایت بر ثانیه نیز به این مادربرد دوست داشتنی افزوده است.

اگر با خواندن این مقدمه به دنبال مشاهده دقیق ترین اطلاعات موجود از مادربرد ایسوس Asus Prime Z490-P هستید؛ در ادامه با بررسی تخصصی آخرین مادربرد سری پرایم ایسوس، همراه ما باشید.

  • فروشگاه اینترنتی هدف

شیائومی در مراسم Mega Launch از جدیدترین مچ بند تناسب اندام خود با نام Xiaomi Mi Band 6 رونمایی کرد. مچ بند شیائومی می بند 6 از نظر ظاهری شبیه سری قبلی یعنی می بند 5 است اما از نظر سخت افزار و امکانات، کاملا متفاوت و پیشرفته تر از نسل قبلی عمل می کند. در ادامه به بررسی مچ بند هوشمند Mi Band 6 شیائومی به طور کامل می پردازیم. با فروشگاه اینترنتی هدف همراه باشید.

 

طراحی و مشخصات ظاهری شیائومی Mi Band 6

 

مشخصات ظاهری شیائومی Mi Band 6

 

در طراحی ظاهری این مچ بند شیائومی، بهره مندی از نمایشگر بزرگتر اولین ویژگی ارتقا یافته در این محصول است. اندازه صفحه نمایش این مچ بند 1.56 اینچ از نوع AMOLED است. این نمایشگر تقریباً تا لبه ی بدنه گسترش یافته و ردیاب تناسب اندام را بسیار مدرن تر نشان می دهد. طبق گفته شیائومی ، می بند 6 می تواند 50٪ فضای بیشتری نسبت به نمایشگر 1.1 اینچی Mi Band 5 ارائه دهد. همچنین شما حق انتخاب 60 حالت مختلف برای شخصی سازی نمایشگر را دارید. شیائومی برای محافظت بیشتر نمایشگر در برابر خراش و آسیب دیدگی ، صفحه نمایش را از شیشه ی حرارت دیده با روکش ضد جذب اثر انگشت ساخته است. این مچ بند از یک ماژول ردیاب کوچک ساخته شده است که در یک بند سیلیکونی نازک قرار می گیرد. بند سیلیکونی این مچ بند نرم و قابل انعطاف بوده و همچنین بندهای نسل جدید با بندهای Mi Band 5 سازگار است (و بالعکس). بنابراین ، دارندگان Mi Band 5 در صورت ارتقا به نسل جدید می توانند از بندهای موجود خود نیز استفاده کنند. متأسفانه ، هیچ حسگری برای سنجش نورمحیط وجود ندارد. بنابراین صفحه نمایش حتی هنگام مشاهده آن در فضای باز و زیر نور مستقیم خورشید به میزان زیادی روشن می شود. با این وجود ، اگر در حال جابجایی بین محیط های تاریک و روشن هستید ، ممکن است نیاز باشد به طور دستی روشنایی صفحه را تنظیم کنید.

 

بررسی شیائومی Mi Band 6

 

شیائومی Mi Band 6 و ردیابی فعالیت ها 

در حالی که می بند 5 تعداد 11 فعالیت ورزشی را پایش می کند، شیائومی برای نسل جدید تعداد حالت ها برای ردیابی فعالیت ها را از دوبرابر بیشتر کرده است که این تعداد به 30 حالت می رسد. این فعالیت های اضافه شامل حرکات کششی ، کیک بوکسینگ ، زومبا ، بدمینتون و سایر موارد است. همچنین یک حالت جدید برای تشخیص خودکار در Mi Band 6 برای شش فعالیت دویدن ، پیاده روی ، تردمیل ، دوچرخه سواری ، روئینگ و حرکت بیضوی وجود دارد. برای سایر فعالیت ها ، باید آن را در دستگاه انتخاب کرده و تنظیمات دستی را بزنید. با این ویژگی جدید ، گروه تناسب اندام می تواند به طور خودکار تشخیص دهد که آیا شما هر یک از فعالیت های ذکر شده را انجام می دهید یا خیر و حتی می توانید بدون نیاز به مداخله دستی نظارت بر آن ها را به عهده بگیرید.

جهت خواندن ادامه مطلب اینجا وارد شوید.

  • فروشگاه اینترنتی هدف

گوشی شیائومی Redmi 9T یک گوشی جدید از سری ردمی شرکت شیائومی است که در ابتدای سال جدید میلادی (2021) از آن رونمایی شد. این گوشی برای رقابت با موبایل‌های میان‌ رده بازار طراحی شده اما شیائومی مانند سایر محصولات‌اش سعی کرده از بهترین قطعات در این رنج قیمت در گوشی خود استفاده کند.

موبایل Xiaomi Redmi 9T نمایشگر بزرگ 6.53 اینچی داشته و با بدنه‌ی آن کاملا از جنس پلاستیک است. اما قاب پشتی با رنگ‌بندی جذاب و استفاده از الگوی طراحی متفاوت‌اش، ظاهر بسیار زیبایی را به گوشی داده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی Redmi 9T ظرفیت باتری آن است. شیائومی در این گوشی از یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 6 هزار میلی‌ آمپر استفاده کرده است که باعث می‌شود در حالت استفاده‌ی عادی تا دو روز کامل بتوانید با آن کار کنید. اگر به دنبال یک گوشی با شارژدهی فوق‌العاده هستید، خرید گوشی شیائومی Redmi 9T یک گزینه‌ی بسیار عالی برای شما است.

Redmi 9T از تراشه Snapdragon 662 با طراحی 11 نانومتری استفاده می‌کند که برای پردازش اطلاعات از پردازنده‌ی هشت‌ هسته‌ای ترکیبی در آن استفاده شده است. پردازنده‌ی گرافیکی موبایل هم Adreno 610 است که هماهنگی بسیار خوبی با پردازنده‌ی مرکزی داشته و عملکرد پایداری را در انواع پردازش‌ها دارد. حافظه‌ی رم گوشی هم در دو مدل 4 و 6 گیگابایتی معرفی شده است. برای ذخیره‌سازی اطلاعات هم می‌توانید متناسب با نیازتان یکی از دو مدل 64 و 128 گیگابایتی را تهیه کنید.

 

گوشی شیائومی Redmi 9T

 

از دیگر ویژگی‌های گوشی شیائومی Redmi 9T ، می‌توان به صفحه‌ نمایش Full HD با پنل IPS اشاره کرد که به نسبت مدل‌های موبایل سامسونگ که در این رنج قیمت از صفحه نمایش HD استفاده می‌کنند، برتری دارد. Redmi 9T همچنین از یک ماژول چهارتایی دوربین با انواع لنزها برای عکاسی استفاده می‌کند که می‌توانید برای عکاسی و فیلم‌ برداری در حالت‌های مختلف از آن استفاده کنید. دوربین اصلی گوشی از نوع واید بوده و 48 مگاپیکسلی است و در کنار آن از لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی، لنز 2 مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. برای فیلم‌ برداری هم دوربین اصلی گوشی قادر به ضبط ویدیو 1080p با فریم‌ریت 30 است.

قیمت گوشی شیائومی Redmi 9T یکی دیگر ویژگی‌های این موبایل میان رده است. در این رنج قیمتی 5 میلیون تومان برای خرید موبایل، Xiaomi Redmi 9T یک گزینه‌ی اقتصادی با ارزش خرید بالا به حساب می‌آید. اگر باتری و سیستم پردازشی در انتخاب و خرید گوشی برای شما اولیت دارد، Redmi 9T را حتما در لیست بررسی خود داشته باشید. در ادامه‌ در نقد و بررسی شیائومی Redmi 9T نگاهی دقیق‌تر به این موبایل خواهیم انداخت.

طراحی و کیفیت ساخت گوشی شیائومی Redmi 9T

 

گوشی شیائومی Redmi 9T

 

گوشی هوشمند شیائومی Redmi 9T طراحی ساده‌ای ندارند و از یک طرح فانتزی برای آن استفاده شده است. این گوشی در چهار رنگ خاص خاکستری (Carbon Gray)، آبی (Twilight Blue)، نارنجی (Sunrise Orange) و سبز (Ocean Green) معرفی شده است. هم قاب پشتی و هم فریم دور گوشی از جنس پلاستیک هستند. بر روی قاب پشتی گوشی شاهد یک طرح مشابه تابش نور خورشید هستیم که جلوه‌ی جذابی را به گوشی بخشیده است. بالا سمت چپ قاب ماژول دروبین قرار داشته و پایین‌تر از آن در همین سمت لوگوی بزرگ Redmi به‌چشم می‌خورد. بالا و پایین گوشی اسپیکر، میکروفن، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و محل اتصال کابل شارژ USB Type-C قرار داشته و در لبه‌ی سمت راست، کلید پاور (که حسگر اثر انگشت روی آن تعبیه شده است) و کلید تنظیم میزان صدا، و در لبه‌ی سمت چپ اسلات قرار گیری سیم کارت و کارت MicroSD را شاهد هستیم. این گوشی به صورت همزمان از دو سیم کارت و کارت حافظه‌ی MicroSD پشتیبانی می‌کند.

وزن گوشی Xiaomi redmi 9T با توجه به اندازه‌ی نمایشگر 6.53 اینچی‌اش 198 گرم وزن دارد. ابعاد گوشی 162.3x77.3x9.6 میلی‌متر است. جلوی گوشی هم تنها شاهد یک صفحه نمایش تخت و بزرگ هستیم که حدود 83 درصد سطح پنل جلویی را پوشانده است. همچنین صفحه نمایش موبایل توسط Gorilla Glass 3 محافظت می‌شود. لازم به‌ذکر است که بدنه‌ی گوشی در برابر پاشیدن آب مقاوم است (Splash Proof) و برای مثال در زمان بارش باران هم می‌توانید با گوشی کار کنید. اما توجه داشته باشید که گوشی گواهینامه‌ی IP نداشته و ضد آب نیست.

ادامه این بررسی را از اینجا بخوانید.

  • فروشگاه اینترنتی هدف

انتقال چت‌ها و پیام‌های درون اپلیکیشن واتس‌اپ (WhatsApp) به گوشی جدید اصلا کار سختی نیست. تنها کافی است با گرفتن بکاپ یا همان فایل پشتیبان، چت‌ها و اطلاعات خود را به یک گوشی دیگر منتقل کنید. فرقی هم نمی‌کند که شماره‌ی موبایل خود را قصد دارید عوض کنید یا خیر، با گرفتن بکاپ از اطلاعات می‌توانید چت‌های خود را وارد گوشی جدید کنید. در ادامه‌ی این مقاله سناریوهای مختلفی را برای جابه‌جایی اطلاعات پیام رسان واتس‌اپ بررسی می‌کنیم.

برای نحوه انتقال اطلاعات واتس اپ به گوشی جدید از چند روش می‌توانید کمک بگیرید.

درسه روش معرفی شده برای بازیابی پیام های واتس اپ در گوشی جدید اول به معرفی روش‌ انتقال واتس‌اپ از گوشی اندروید به اندروید اشاره می‌کنیم.

 

انتقال اطلاعات واتس‌ اپ از اندروید به اندروید:

 

انتقال چت‌های واتس‌اپ از طریق بکاپ دستی (حافظه داخلی)

 

در بخش پوشه‌های داخلی و اطلاعات ذخیره‌ شده در حافظه‌ی گوشی، همه نرم‌افزارها پوشه‌های مخصوص خود را دارند که حاوی تمام دیتا و اطلاعات آن برنامه است.

به عنوان اولین راه انتقال اطلاعات واتس‌اپ از اندروید به اندروید می‌توانید وارد پوشه‌های حافظه‌ی داخلی گوشی خود شده و فایل‌های مربوط به اپلیکیشن WhatsApp را کپی کرده و وارد گوشی جدید خود کنید. برای انتقال پیام‌های واتس اپ به موبایل جدید طبق روش زیر عمل کنید:

  • ابتدا با لمس بخش سه نقطه‌ی بالای صفحه، وارد صفحه‌ی تنظیمات (Settings) واتس‌اپ شوید و گزینه‌ی Chats را انتخاب کنید.
  • در صفحه‌ی مربوط به چت‌ها، گزینه‌ی Chat backup را انتخاب کنید.
  • در صفحه‌ی جدید با کلیک روی گزینه‌ی سبز BACKUP می‌توانید از پیام‌ها و تصاویر خود بکاپ بگیرید.

 

انتقال چت‌های واتس‌اپ از طریق بکاپ دستی (حافظه داخلی)

 

توجه: اگر قصد بکاپ گرفتن از ویدیوهای خود را هم داشتید، می‌توانید تیک گزینه‌ی Include videos را هم بزنید. اما اگر حجم ویدیوهای شما زیاد باشد، فرآیند بکاپ گیری ممکن است طولانی شود. 

  • حال اطلاعات اکانت واتس‌اپ خود را می‌توانید در بین پوشه‌های اصلی حافظه‌ی داخلی خود داشته باشید، برای چک کردن اطلاعات می‌توانید در حافظه‌ی داخلی (Internal Storage ) یا در برخی از گوشی‌ها (Main Storage) به دنبال پوشه‌ای به اسم WhatsApp بگردید. در این فولدر با Databases، Media و Profile Pictures روبرو خواهید شد که حاوی اطلاعات حساب واتس شما هستند.
  • برای انتقال واتس‌اپ به گوشی اندروید جدید، باید سه پوشه‌ی درون WhatsApp را کپی کرده و در کامپیوتر خود ذخیره کنید، سپس به سراغ گوشی جدید بروید.

 

انتقال چت‌های واتس‌اپ از طریق بکاپ دستی (حافظه داخلی)

 

  • در موبایل جدید خود نرم افزار واتس‌اپ را نصب کنید اما آن را جرا نکنید.
  • بدون باز کردن برنامه‌ی واتس‌اپ، گوشی جدید خود را هم به کامپیوتر وصل کنید و در بخش‌ حافظه‌ی داخلی به دنبال پوشه‌ی WhatsApp باشید. وارد این پوشه‌ی جدید شده و 3 پوشه‌ی قبلی که از گوشی قبلی خود ذخیره کرده بودید را به‌جای اطلاعات درون این پوشه کپی کنید. (در واقع باید سه پوشه‌ی قدیمی را جایگزین، پوشه‌های واتس‌اپ گوشی جدید خود کنید)

توجه: اگر قبلا واتس‌اپ را روی گوشی جدید خود نصب کرده بودید و از آن هم استفاده کرده‌اید، برای انقال پیام‌های واتس‌اپ به گوشی جدید، طبق این روش، باید واتس‌اپ را کاملا از گوشی خود پاک کنید و دوباره آن را نصب کنید. زیرا واتس‌اپ پس از انتقال اطلاعات قدیمی به گوشی، باید برای اولین بار اجرا شود.

 

انتقال چت‌های واتس‌اپ از طریق بکاپ دستی (حافظه داخلی)

 

  • حال به‌محض اینکه در گوشی جدید، اپلیکیشن واتس‌اپ را اجرا کنید، فایل بکاپ به صورت اتوماتیک شناسایی شده و درخواست بازیابی اطلاعات به شما داده می‌شود. با لمس دکمه‌ی سبز RESTORE می‌توانید اطلاعات قدیمی رو روی گوشی جدید خود تنظیم کنید. (با توجه به حجم فایل‌های خود باید منتظر بمانید تا بازیابی 100 درصد شود)
  • برای خواندن روش های دیگر برای انتقال چت واتساپ لطفا روی لینک مقاله کلیک کنید تا وارد سایت شوید. 
  • فروشگاه اینترنتی هدف