edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

فروشگاه اینترنتی هدف به طوررسمی در سال 93 فعالیت خود را با هدف ارتقای کیفی در زمینه های بازرگانی داخلی و خارجی و تجارت الکترونیک آغاز نموده است.یکی از مهمترین اهداف ما ایجاد بزرگترین و کامل ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است.همواره می کوشیم برای کاری دشوار یعنی «انتخاب »، «مقایسه» و «خرید »،مسیری کوتاه و مطمئن دلپذیر ولذت بخش را فراهم آوریم.واحد بازرگانی شرکت سعی در تامین و توزیع و همچنین خدمات پس از فروش با بهترین کیفیت و قیمت دارد.این واحد « تجارت الکترونیک » را یکی از اولویت های خود قرارداده و در این زمینه راهکارهایی نیز اتخاذ کرده است و با « شعار آسوده بیابید و آسان مقایسه کنید و خاص خرید کنید! » برای کاربران خود شناخته شده است.

۷ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

گوشی Poco F3 از برند شیائومی (Xiaomi) یکی از قوی‌ترین گوشی‌های میان رده بازار است که به لطف چیپست Snapdragon 870 5G یکی از بهترین قدرت‌های پردازشی را در اختیار شما قرار می‌دهد. موبایل Xiaomi Poco F3 5G طراحی متفاوتی به نسبت گوشی‌های میان رده و پایین‌ رده داشته و شاهد بدنه‌ای شیشه‌ای برای گوشی هستیم که حس و حال متفاوتی را موقع کار کردن به شما منتقل می‌کند. بر روی پنل صفحه نمایش هم حفره‌ی دوربین سلفی بسیار کوچک طراحی شده تا صفحه نمایش یک دست و یک‌پارچه‌تری را مشاهده کنید. صفحه نمایش Poco F3 5G یکی از ویژگی‌های اصلی این گوشی به‌حساب می‌آید جایی که شاهد از یک صفحه نمایش بزرگ 6.67 اینچی با پنل AMOLED هستیم که شفافیت و دقت رنگ بیسیار بالایی دارد.

پنل نمایشگر از نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز پشتیبانی می‌کند و می‌توان روا‌ن‌ترین تصاویر ممکن را در صفحه نمایش آن مشاهده کنید. میزان روشنایی این صفحه نمایش هم بسیار خوب بوده و شدت درخشندگی آن به 1300 نیت می‌رسد که عدد فوق‌العاده‌ای است و می‌توانید با خیال راحت حتی زیر نور آفتاب هم با گوشی کار کنید. به صورت کلی در بخش نمایشگر شیائومی در گوشی پوکو اف 3 از تمام توان خود استفاده کرده و صفحه نمایش با کیفیتی را آماده کرده است. در بخش باتری هم شاهد یک باتری با ظرفیت 4520 میلی‌آمپر هستیم که به نسبت رده کاربری و همینطور سخت افزار استفاده شده، خیلی خوب به‌نظر نمی‌رسد و می‌توانستیم انتظار یک باتری با ظرفیت 5 هزار میلی‌آمپر را روی گوشی شیائومی Poco F3 5G داشته باشیم.

 

نقد و بررسی موبایل شیائومی Poco F3 5G

 

اگر علاقه‌مند به عکاسی با موبایل هم باشید، موبایل Poco F3 امکانات خوبی را در اختیارتان قرار می‌دهد. سه دوربین برای عکاسی بر روی قاب پشتی گوشی بر روی یک ماژول برجسته قرار گرفته‌اند. دوربین اول یک سنسور 48 مگاپیکسلی از نوع واید دارد. یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای عکاسی اولترا واید و همینطور یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو هم درنظر گرفته شده است که در مجموع شما را در حالت‌های مختلف عکاسی همراهی می‌کنند. برای فیلم برداری هم می‌توانید با این گوشی تا رزولوشون 4K و 30 فریم بر ثانیه ویدیو ضبط کنید. دوربین سلفی گوشی هم همان‌طور که اشاره شد بسیار کوچک‌تر از سایر گوشی‌ها طراحی شده و یک سنسور 20 مگاپیکسلی دارد.

در ادامه نقد و بررسی موبایل شیائومی Poco F3 5G نگاه دقیق‌تری به ویژگی‌های این گوشی خواهیم پرداخت. اما به صورت کلی با توجه به قیمت موبایل Poco F3 می‌توان آن را یکی از بهترین گوشی‌ها از لحاظ ارزش خرید به‌حساب آورد. اگر الویت شما از خرید گوشی طراحی زیبا، صفحه نمایش بسیار با کیفیت و همینطور سیستم پردازشی قدرتمند است، گوشی پوکو اف 3 انتخاب بسیار خوبی برای شما است.

 

طراحی و کیفیت ساخت شیائومی Poco F3 5G

 

طراحی و کیفیت ساخت Xiaomi Poco F3

 

گوشی Poco F3 طراحی جذابی دارد. صفحه نمایش بزرگ 6.67 اینچی، این گوشی را در دسته‌ی بزرگ‌ترین گوشی‌های بازار قرار داده است. نکته‌ی قابل توجه در بخش طراحی گوشی استفاده از شیشه به‌جای پلاستیک در قاب پشتی گوشی است که کاملا حس و حال متفاوتی را موقع در دست گرفتن به شما منتقل می‌کند. استفاده از شیشه باعث شده حتی قاب پشتی گوشی خیلی گرم نشود و حتی هنگام پردازش‌های سنگین، گرمای زیادی را احساس نکنید. تنها در فریم دور گوشی از پلاستیک استفاده شده است. ابعاد پوکو اف 3 معادل 163.7x76.4x7.8 میلی‌متر است. همانطور که مشخص است ضخامت گوشی تنها 7.8 میلی‌متر بوده که برای گوشی‌ای در این رده کاربری و سیستم پردازشی بسیار عالی است. طراحی ظریف گوشی و قاب شیشه‌ای آن روی ان 196 گرم وزن دارد. هم صفحه نمایش و هم قاب پشتی هر دو توسط Gorilla Glass 5 محافظت شده‌اند که باعث می‌شود گوشی در برابر فشار و خط و خش مقاوم باشد.

برای خواندن ادامه مطلب به فروشگاه اینترنتی هدف مراجعه کنید.

  • فروشگاه اینترنتی هدف

گوشی‌های آنر، در حال حاضر از گوشی‌های میان رده بسیار خوب در بازار، هستند. سری‌های مختلف این گوشی‌ توانسته اند به سرعت خود را در بین طرفداران موبایل‌های هوشمند جا دهد. گوشی موبایل آنر (Honor) سری 50 در تاریخ ژوئن 2021 در حالی وارد بازار می‌شود که از خدمات سرویس گوگل یا GMS نیز برخوردار است. گوشی های آنر 50 پرو، آنر 50 و 50 SE همه دارای نمایشگرهای 120 هرتزی و دوربین های 108 مگاپیکسلی هستند.

آنر 50 و پرو 50 از چیپست Snapdragon 778G بهره می‌برند در حالی که آنر 50 SE به پردازنده Dimensity 900 متکی است. در این مطلب به صورت کامل به نقد و بررسی گوشی آنر 50 می‌پردازیم و در انتها مشخصات آن ها را باهم بررسی می‌کنیم. پس با فروشگاه اینترنتی هدف همراه باشید.

 

 

 

بررسی گوشی های آنر 50، آنر 50 Pro  و آنر 50 SE

 

شرکت چینی تولیدکننده گوشی‌های هواوی با تغییر سیاست خود برند آنر را به دنبال اختلافی که با دولت ایالات متحده داشت، از شرکت اصلی خود یعنی هواوی جدا کرد. از آن پس هواوی به تولید گوشی‌های پرچمدار و گران‌قیمت روی آورد. این یک اقدام استراتژیک بود، زیرا آنر را قادر به عقد قرارداد با تعداد زیادی از کمپانی‌های بزرگ از جمله AMD ، MediaTek ، Micron Technology ، Microsoft ، Samsung ، SK Hynix و Sony کرد.

پس از این جدایی، اولین سری اصلی تلفن‌های هوشمند خود یعنی سری گوشی های آنر 50 را تولید و روانه بازار کرد. به طور کلی آنر به تولید گوشی‌های قدرتمند، در عین حال ارزان قیمت‌ مشغول است. سری‌های مختلف این گوشی‌ میان رده و پایین رده به راحتی توانسته‌اند در بازار جهانی فروش بالایی را بدست بیاورند.

در حالی که اکنون آنر یک شرکت مستقل است، اما نمی‌توان انکار کرد که طراحی دو دایره در قاب پشت سری جدید آن به وضوح از طراحی Huawei P50 الهام گرفته است. این لزوماً چیز بدی نیست زیرا هواوی در طی سال‌های گذشته گوشی‌های زیبایی را طراحی و تولید کرده است.

در این سری از آنر، خبری از تراشه‌های Kirin و پوسته اندرویدی EMUI نیست و قطعاً پلتفرم HMS Core هواووی نیز وجود ندارد. در عوض در سری آنر 50 تراشه اسپندراگون جدید به همراه Magic UI با پشتیبانی کامل از خدمات گوگل را دریافت می‌کنید.

گوشی های آنر 50 Pro و آنر50 شباهت زیادی به یکدیگر دارند. سه تفاوت اصلی آن در اندازه صفحه نمایش (72/6 اینچی در مقابل 57/6 اینچی)، سرعت شارژ (100W در مقابل 66W ) و البته قیمت آنر 50 است. آنر 50 پرو یک دوربین سلفی دوگانه نیز دارد که ممکن است برای بسیاری از خریداران مهم باشد. در ادامه این مطلب همچنان با ما همراه باشید تا به بررسی مشخصات آنر 50، پرو 50، 50 SE ‌بپردازیم.

 

بررسی گوشی آنر 50: طراحی ظاهری و صفحه نمایش

 

طراحی گوشی آنر 50 به گونه‌ای است که از ظرافت، چیز کمتری نسبت به سایر گوشی‌های این سری ندارد. در قسمت قاب پشت، بازتاب های متمایز و درخشانی به وضوح دیده می‌شود. یک قاب ظریف که بر روی آن دوربین‌ها در بالا سمت چپ به شکل زیبایی در یک قاب سیاه در پشت گوشی قرار گرفته‌اند.

دوربین جلو در داخل یک شکاف در قسمت بالای وسط صفحه جلویی قرار دارد. آنر 50 دارای یک صفحه نمایش پانچ هول (PUNCH HOLE) OLED 6.57 اینچی است که از رزولوشن Full HD و سرعت تازه سازی 120 هرتزی بهره می‌برد. همچنین وزن این سری 175 گرم است.

از طرف دیگر، بررسی گوشی آنر 50 پرو آن را با صفحه بزرگتر از نوع پانچ هول OLED 6.72 اینچی با لبه‌های خمیده 75 درجه مشخص می‌کند. همچنین وضوح تصویر FHD+‌ با ابعاد 1236* 2676 پیکسل با نسبت 5/19: 9را ارائه می‌دهد. برای تضمین امنیت دیوایس شما، سری‌ گوشی های آنر 50 و پرو 50 از یک اسکنر اثر انگشت در صفحه و سرعت نوسازی 120 هرتزی برخوردار هستند.

از نظر طراحی، آنر 50 در رنگ‌های Frost Crystal (نقره ای)، قرمز کهربایی (صورتی)، سبز زمردی و مشکی ارائه شده است. رنگ کریستال فراست یا نقره‌ای آن به لطف مهارت تکنولوژی سطح بالای چین و فرآیند پیچیده‌ای که در طراحی آن به کار رفته؛ جلوه‌ای الماس گون در آن ایجاد کرده و زیر نور می‌درخشد.

شرکت آنر اظهار داشته که در طراحی این سری گوشی از طراحی حلقه‌‌های کلاسیک برندهای جواهرات لوکس الهام گرفته است، این موضوع دنیای مد و تجمل را در هم می‌آمیزد.

ادامه این بررسی را از فروشگاه اینترنتی هدف بخوانید.

  • فروشگاه اینترنتی هدف

در سال‌های اخیر شرکت سامسونگ، ساعت‌های هوشمند سامسونگ گلکسی (Samsung Galaxy Watch) را طراحی و عرضه کرده است. ساعت‌های هوشمند فو‌ق العاده و قدرتمند برای کسانی که دوست‌ دارند همه کارهای خود را راحت‌تر و سریع‌تر از قبل انجام دهند و در عین حال ظاهری زیبا نیز داشته باشد.

باتری قدرتمند با حفظ انرژی طولانی مدت و اتصال LTE به آن، یک تجربه واقعی از استقلال به مصرف کنندگان می‌دهد. همچنین این اسمارت‌واچ با داشتن آپشن‌های پیشرفته در ارتباط با سلامتی و تناسب اندام، به شما در دستیابی به اهداف سلامتی‌تان کمک می‌کند.

هرچه به تاریخ عرضه گلکسی واچ 4 نزدیکتر می‌شویم، مطمئناً اطلاعات بیشتری منتشر می‌شود. با این حال در سایت‌های مختلف، کم و بیش اخبار و شایعات زیادی در مورد ویژگی‌های این ساعت هوشمند و ویژگی‌های مورد انتظار آن وجود دارد.

 

 

آخرین اخبار گلکسی واچ 4

 

تصاویر ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4 منتشر شدند تا پیش از اعلام رسمی، طراحی و مشخصات احتمالی گلکسی واچ 4 شرکت سامسونگ را فاش کنند. تصاویر فاش شده، ساعت گلکسی واچ 4 را به صورت صفحه نمایش دایره ای شکل نشان می دهد که باعث می شود تا شباهت زیادی به گلکسی واچ اکتیو 2 داشته بشد. همچنین این اسمارت‌واچ با داشتن آپشن‌های پیشرفته در ارتباط با سلامتی و تناسب اندام، به شما در دستیابی به اهداف سلامتی‌تان کمک می‌کند. تصاویر منتشر شده توسط 91Mobiles، ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4 را در سه رنگ جدید نقره‌ای، مشکی براق و گلدن رز و رنگ‌های جدیدتر، نشان می دهد. با این اوصاف، ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 بیشتر شبیه یک ساعت سنتی به نظر می‌رسد.

 

سامسونگ به احتمال زیاد برخی از ویژگی های ساعت گلکسی واچ 3  از جمله طراحی بند قابل تعویض و دکمه های فیزیکی را در گلکسی واچ 4 حفظ خواهد کرد. با این حال، ظاهر کلی گلکسی واچ 4 نسبت به ساعت هوشمند سال گذشته مشابه نیست. به نظر می رسد این ساعت دارای لبه های گرد و بدنه نازک تری نسبت Galaxy watch 3 است که از این نظر بیشتر اسپورت به نظر می رسد.

 

ساعت هوشمند سامسونگ گلگسی واچ 4

 

 

 

بر خلاف سایرساعت های هوشمند سامسونگ که از سیستم عامل تایزن بهره می‌برند، سامسونگ گلکسی واچ 4 از سیستم عامل پر قدرت Wear OS استفاده کرده است. این تغییر سیستم عامل، می تواند باعث ماندگاری و عملکرد بهتر باتری و همچنین پشتیبانی از برنامه های جدیدتر شود. علاوه بر تصاویر فاش شده، ماکس وینباخ، در توییتر خود به وجود سنسور BIA در سامسونگ گلکسی واچ 4 اشاره کرده است. این سنسور به کاربران امکان می دهد چربی بدن و توده عضلانی خود را اندازه بگیرند. سامسونگ همچنین احتمالاً به پشتیبانی از نظارت بر ضربان قلب و اندازه گیری SpO2 در گلکسی واچ 4 ادامه خواهد داد. هر دو ویژگی ها سال گذشته بخشی از ویژگی های گلکسی واچ ۳ بودند.

در حالی که هر دو ساعت گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 اکتیو در ماه جولای یا آگوست عرضه می‌شوند، گفته می‌شود هیچ یک از این مدل ساعت‌ها از قابلیت اندازه‌گیری قند خون برخوردار نیستند. 

 

 

ساعت هوشمند سامسونگ گلگسی واچ 4

 

 

تاریخ عرضه گلکسی واچ 4

 

ما تاریخ دقیق عرضه Galaxy Watch 4 را تا زمانی که اطلاعات بیشتری در مورد رویداد بعدی Samsung Unpacked به صورت آنلاین درز کند و یا توسط خود شرکت اعلام شود، نمی‌دانیم. به مدت سه سال متوالی است که سامسونگ ساعت‌های هوشمند جدید خود را در مراسم اصلی تابستانی معرفی می‌کند.

گلکسی واچ 3 در 21 آگوست سال 2020 معرفی شد. در آن زمان اصلا گلکسی واچ 2 وجود نداشت، اما گلکسی واچ اکتیو 2 در 5 آگوست 2019 رونمایی شد. همچنین سامسونگ گلکسی واچ اصلی را در 9 آگوست 2018 به کاربران معرفی کرد.با تمام این اوصاف فکر می‌کنید که گلکسی واچ 4 در آگوست سال جاری معرفی خواهد شد؟

 

تاریخ عرضه ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4

 

به هر حال، آخرین خبرهای منتشر شده در وب سایت‌ها حاکی از آن است که در سه ماهه دوم سال 2021، یعنی آوریل، مه یا ژوئن ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 رونمایی می‌شود. از طرفی، جدیدترین اخبار نشان می‌دهند که 3 آگوست روز بزرگی خواهد بود و Galaxy Watch 4 در کنار Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 ظاهر خواهد شد. بنابراین ما انتظار داریم که هر دو ساعت سامسونگ گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ اکتیو 4 احتمالا در تاریخ 12 مرداد در رویداد Galaxy Unpacked Event معرفی می شوند.

ادامه این خبر را از فروشگاه اینترنتی هدف بخوانید.

  • فروشگاه اینترنتی هدف

اندازه نمایشگرهای گوشی های سامسونگ گلکسی Z Fold 3 و گلکسی Z Flip 3 به تازگی فاش شدند. احتمالا گوشی های هوشمند تاشو سامسونگ طی رویداد 'Galaxy Unpacked' در تاریخ 12 مرداد معرفی شوند. بنابراین اطلاعات زیادی در مورد این گوشی ها در دسترس نیست، اما اخیراً، چندین تصویر به  رسمی منتشر شده است که اشاره به طراحی سامسونگ گلکسی Z Fold 3 و گلکسی Z Flip 3  دارد. هر دو گوشی اخیراً در وب سایتهای صدور گواهینامه اداره استاندارد هند (BIS) و کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) دیده شده اند.

 

سامسونگ گلکسی z flip 3

 

Tipster Tron (FrontTron)، اخیراً از طریق رسانه خبری کره ای ETNews ، اندازه صفحه نمایش گوشی های هوشمند تاشو آینده سامسونگ را به اشتراک گذاشته است. انتظار می رود سامسونگ گلکسی زد فولد 3 دارای صفحه نمایش های دوتایی باشد که احتمالا صفحه اصلی آن 7.55 اینچ با نسبت ابعاد 4: 3: 2 و صفحه دیگر آن 6.23 اینچ با نسبت ابعاد 5: 4 باشد. از طرف دیگر، انتظارات حاکی از آن است که سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 از یک نمایشگر اصلی 6.7 اینچی با نسبت ابعاد 25: 9 و صفحه نمایش 1.9 اینچی ثانویه روی قاب برخوردار باشد.

ادامه این خبر را از فروشگاه اینترنتی هدف بخوانید.

 

  • فروشگاه اینترنتی هدف

مشکل صفحه آبی  (Blue Screen of Death) یا به اختصار BSOD اروری است که همه کاربران ویندوز دیر یا زود با آن مواجه می‌شوند. حل مشکل صفحه آبی ممکن است دشوار باشد زیرا گاهی بدون هیچ دلیل مشخصی این ارور ظاهر می‌شود. چندین راه برای حل این مشکل وجود دارد. در ادامه برخی از نکات اساسی در مورد روش‌های حل کردن مشکل صفحه مرگ را با هم بررسی می‌کنیم. با فروشگاه اینترنتی هدف همراه باشید.

 

 

مشکل صفحه آبی چیست؟

 

خطایی که در ویندوز با عنوان صفحه آبی یا بلو اسکرین شناخته می‌شود را می‌توان از نظر فنی یک ارور توقف و یا ارور جدی سیستم محسوب کرد. این خطا زمانی اتفاق می‌افتد که سیستم عامل خراب می‌شود، یعنی زمانی که سیستم عامل با مشکلاتی مواجه می‌شود که از اجرای ایمن آن جلوگیری می‌کند. زمانی که این اتفاق می‌افتد ویندوز یک صفحه آبی که حاوی برخی اطلاعات در مورد مشکل به وجود آمده است را نشان می‌دهد و سپس ری استارت می‌شود. نمایش صفحات آبی ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد. رایج‌ترین دلایل بروز این ارور وجود مشکل در درایورها، مشکلات سخت‌افزاری و ارورهای سیستم عامل هستند.

 

5 روش برای حل کردن مشکل صفحه آبی یا صفحه مرگ در ویندوز

 

 

روش های رفع مشکل صفحه آبی مرگ ویندوز

 

نسخه‌های جدید ویندوز مانند ویندوز 10 نسبت به نسخه‌های قبلی پایدارتر هستند. بنابراین اگر فقط یک بار مشکل صفحه آبی مواجه شدید لازم نیست نگران باشید زیرا ویندوز بعد از یک ‌بار ری استارت شدن دوباره مانند قبل به ‌خوبی کار می‌کند. تنها درصورتی‌که به صورت مداوم با مشکل صفحه مرگ برخورد می‌کنید باید به فکر حل این مشکل باشید. در ادامه با روش‌های حل مشکل صفحه آبی مرگ ویندوز آشنا خواهید شد.

 

1. به کد توقفی که بر روی صفحه آبی نمایش داده می‌ شود توجه کنید

 

قبل از اینکه برای حل مشکل صفحه مرگ اقدام کنید بهتر است دلیل بروز مشکل را پیدا کنید. برای این کار باید به مشکلی که در صفحه آبی به آن اشاره شده است توجه کنید. برای مثال در ویندوز 10 که صفحه آبی همراه با یک شکلک غمگین نمایش داده می‌شود یک پیام خطای ساده هم وجود دارد. در زیر این بخش می‌توانید یک لینک به صفحه عیب یابی مایکروسافت، یک کد QR و بخش Stop Code را مشاهده کنید. در صورت تمایل می‌توانید کد QR را با دوربین گوشی خود اسکن کنید تا به صفحه پشتیبانی مایکروسافت منتقل شوید.

مهم‌ترین کاری که در این بخش باید انجام دهید یادداشت کردن کد توقف ذکر شده در صفحه آبی است که برای رفع مشکل صفحه آبی مرگ ویندوز به شما کمک می‌کند.

در ادامه به معرفی چند کد توقف برای رفع مشکل صفحه آبی میپردازیم: ادامه از این لینک بخوانید.

 

  • فروشگاه اینترنتی هدف

موبایل Samsung Galaxy A32 یکی از گوشی‌های سامسونگ میان رده با کیفیت بازار است که با ارائه‌ی یک طراحی بهتر و صفحه نمایش با کیفیت‌تر، نسخه‌ی بهینه‌تری به نسبت A31 را در اختیار شما قرار می‌دهد. در بازه‌های گوشی‌های بین 5 تا 6 میلیون تومان، موبایل گلگسی A32 یک انتخاب خوب برای کسانی است که کیفیت صفحه نمایش گوشی برای‌شان اهمیت بالایی دارد، زیرا سامسونگ در این مدل از یک نمایشگر بزرگ 6.4 اینچی با پنل Super AMOLED با نرخ نوسازی تصویر 90 هرتز استفاده کرده است با کیفیت Full HD و رزولوشن 1080x2400 یک تجربه‌ی بسیار خوبی را در بخش صفحه نمایش در اختیار شما قرار می‌دهد. از دیگر تغییرات این گوشی به نسبت A31 می‌توان به طراحی و کیفیت ساخت بهتر آن اشاره کرد.

 

 موبایل Samsung Galaxy A32

 

با اینکه گوشی Galaxy A32 بدنه‌ای پلاستیکی دارد اما روکش قرار گرفته بر روی قاب پشتی، کمی قاب را براق کرده و تخت بودن حس خوبی را موقع در دست گرفتن به شما می‌دهد. با توجه به بزرگ بودن صفحه نمایش گوشی، با یک گوشی نسبتا سنگین طرف هستیم که 184 گرم وزن دارد. در طراحی بخش ماژول دوربین بر خلاف الگوی استاندارد همه‌ی شرکت‌های تولید کننده موبایل، شاهد یک حاشیه‌ و محل مشخص برای دوربین‌ها نیستیم و تنها برآمدگی‌های قاب پشتی مربوط به دوربین‌های گوشی می‌شود. Galaxy A32 چهار سنسور برای عکاسی و فیلم برداری دارد. سنسور دوربین اصلی گوشی 64 مگاپیکسلی از نوع واید بوده و در کنار آن یک از یک سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو استفاده شده است. یک سنسور 5 مگاپیکسلی هم برای تشخیص عمق میدان در کنار دوربین‌ها به چشم می‌خورد. دوربین سلفی هم یک دوربین 20 مگاپیکسلی است که به صورت ناچ قطره‌ای بر روی پنل صفحه نمایش قرار گرفته است.

سامسونگ برای پردازش اطلاعات گوشی از یک چیپست Mediatek Helio G80 در کنار پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G52 استفاده شده قدرت کافی برای استفاده‌ی روزمره را دارد اما خیلی برای تجربه‌ی کارهای سنگین مانند بازی مناسب نیست. یک باتری با ظرفیت 5 هزار میلی‌آمپر هم وظیفه‌ی شارژدهی گوشی را بر عهده دارد که می‌توانید در استفاده‌ی عادی بیشتر از یک روز روی آن حساب کنید. قیمت گوشی Galaxy A32 سامسونگ در بازه‌ی گوشی‌های میان‌رده قرار می‌گیرد و اگر در این بازه‌ی قیمتی کیفیت صفحه نمایش و طراحی گوشی الویت شما از خرید موبایل سامسونگ است، می‌تواند انتخاب خوبی باشد. در ادامه‌ی نقد و بررسی موبایل Samsung Galaxy A32 نگاهی دقیق‌تر به ویژگی‌های گوشی خواهیم انداخت.

 

طراحی و کیفیت ساخت موبایل Samsung Galaxy A32

 

طراحی و کیفیت ساخت Galaxy A32

 

طراحی گوشی Galaxy A32 به نسبت سایرگوشی های سامسونگ طراحی مکعبی‌تری داشته و لبه‌های کناری گوشی خیلی حالت انحنا ندارند. قاب گوشی به صورت تخت طراحی شده و با یک فریم پلاستیکی سطح آن از قاب جلویی متمایز شده است. گوشی به صورت کامل از جنس پلاستیک اما نوع طراحی آن و الگوی نسبتا براق قاب پشتی، حس و حال متفاوتی را به شما منتقل می‌کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های قاب پشتی حدف حاشیه‌ی دور دوربین‌ها است. در واقع در این گوشی تنها برآمدگی‌های قاب پشتی، برآمدگی خود سه سنسور اصلی دوربین است. بر روی لبه‌ی سمت راست گوشی کلید پاور و کلید کم و زیاد کردن صدا و بر روی لبه‌ی دیگر اسلات قرار گیری سیم کارت و کارت حافظه‌ی MicroSD است. شما می‌توانید به صورت همزمان از دو سیم کارت و از یک کارت حافظه‌ در این گوشی استفاده کنید. بر روی لبه‌ی پایینی گوشی هم اسپیکر، ورودی USB Type-C برای شارژ کردن گوشی و جک 3.5 میلی‌متری هدفون قرار گرفته اما در جعبه‌ی گوشی خبری از هدست نیست. حسگر اثر انگشت گوشی هم بر روی کلید پاور قرار نگرفته و زیر صفحه نمایش قرار دارد. مشابه سایر حسگرهای زیر صفحه نمایش‎، تشخیص اثر انگشت سرعت بالایی مانند حسگر روی کلید فیزیکی ندارد.

ادامه این نقد و بررسی را از فروشگاه اینترنتی هدف بخوانید. 

  • فروشگاه اینترنتی هدف

ایسوس (Asus) یکی از بهترین تولیدکننده‌های لپ تاپ‌های مالتی مدیا در بازار بوده و در سری لپ تاپ‌های VivoBook خود ترکیب سخت افزار مناسب و ظاهری بسیار زیبا را در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی از مدل‌های جدید لپ تاپ Asus VivoBook S15 S533 است که با طراحی‌ای بسیار زیبا پا به میدان گذاشته و از لحاظ ظاهری در دسته‌ی بهترین لپ تاپ‌ها قرار می‌گیرد. لپ تاپ‌های مالتی مدیا به صورت عمومی سخت افزار خیلی قدرتمندی نداشته و از سیستم خنک کننده پیشرفته مانند لپ تاپ‌های گیمینگ در آن‌ها استفاده نمی‌شود، به همین خاطر وزن و ضخامت آن‌ها کمتر از سایر لپ‌ تاپ‌های بازار است. Asus VivoBook S15 از پردازنده‌های نسل دهم و یازدهم اینتل برای پردازش اطلاعات استفاده می‌کند. ایسوس از دو مدل پردازنده‌ی قدرتمند Intel Core i5 و Intel Core i7 بر روی کانفیگ‌های این لپ تاپ استفاده کرده است.

 

لپ تاپ  Asus VivoBook S15 S533

 

در کنار پردازنده‌ی اینتل از کارت گرافیک‌های سری MX شرکت NVIDIA هم در دو مدل MX250 و MX350 استفاده شده که در ادامه‌ی بررسی، نگاه دقیق‌تری به آن‌ها خواهیم داشت. حافظه‌ی رم سری لپ تاپ‌های VivoBook S15 هم بین 8 تا 16 گیگابایت از نوع DDR4 متغیر است. برای ذخیره سازی اطلاعات هم ایسوس از حافظه‌ی پر سرعت SSD با ظرفیت‌های متفاوت استفاده کرده و در کانفیگ‌های مختلف لپ تاپ‌ می‌توانید به 256 گیگابایت تا 1 ترابایت فضا دسترسی داشته باشید. استفاده از سخت افزار بروز در ساخت لپ تاپ VivoBook S15 باعث شده بتوانید با خیال راحت از جدیدترین نسخه‌‌ی نرم‌افزارهای حرفه‌ای روی لپ تاپ استفاده کنید. با توجه به ضخامت کم بدنه، ایسوس از مهم‌ترین پورت‌ها و اتصالات هم استفاده کرده تا نیازی به تبدیل و دستگاه دیگری نداشته باشید.

لپ تاپ Asus VivoBook S15 در کنار سخت افزار رده بالای خود، از صفحه نمایش با کیفیتی هم بهره می‌برد. صفحه نمایش لپ تاپ 15.6 اینچی با پنل IPS است و کیفیت تصویر Full HD با رزولوشن 1920x1080 را به نمایش می‌گذارد. لپ تاپ VivoBook S15 یک پکیج کامل برای کسانی است که هم به ظاهر و طراحی لپ تاپ اهمیت می‌دهند و هم به دنبال خرید لپ تاپ با سیستم سخت افزاری قوی هستند. قیمت لپ تاپ ایسوس VivoBook S15 هم مشابه سایر لپ تاپ‌های این شرکت رنج قیمتی مناسبی داشته و با خرید آن می‌توانید تا چندین سال بدون مشکل از بابت قدیمی شدن سیستم سخت افزاری با آن کار کنید. در ادامه نقد و بررسی لپ تاپ Asus VivoBook S15 S533 نگاه دقیق‌تری به بخش‌های مختلف لپ تاپ خواهیم انداخت.

 

طراحی و کیفیت ساخت لپ تاپ Asus vivobook 15

 

 

لپ تاپ  Asus VivoBook S15 S533

 

سری لپ تاپ های VivoBook طراحی بسیار جذابی دارند. در ساخت این لپ تاپ ها از آلیاژ آلومینیوم استفاده شده که حس خیلی خوبی به شما هنگام کار کردن به نسبت لپ تاپ‌هایی با بدنه پلاستیکی منتقل می‌کند. استفاده از بدنه‌ی فلزی علاوه بر زیبایی باعث افزایش استحکام بدنه‌ی لپ تاپ هم شده است. بدنه‌ی لپ تاپ بسیار نازک بوده و تنها 16.1 میلی‌متر ضخامت دارد. علاوه بر ضخامت بدنه‌، ضخامت پنل نمایشگر لپ تاپ هم کم بوده و به صورت کلی با لپ تاپ ظریفی طرف هستیم که با صفحه نمایش 15.6 اینچی‌اش 1.8 کیلوگرم وزن دارد. وزن لپ تاپ به شما این اجازه را می‌دهد که با خیال راحت بتوانید آن‌ها در کیف و کوله همراه خود حمل کنید و نگرانی از بابت جابه‌جایی نداشته باشید. از همین رو خرید لپ تاپ VivoBook S15 S533 به دانشجوها و افرادی که قصد دارند لپ تاپ را بین خانه و محل کار جابه‌جا کنند، توصیه می‌شود.

قاب پشتی لپ تاپ طراحی ساده‌ای داشته و بر روی آن عبارت Asus VivoBook به چشم می‌خورد. یکی از ویژگی‌های اصلی بخش طراحی لپ تاپ استفاده از قاب مات با رنگ‌های متفاوت است. ایسوس این سری لپ تاپ را در رنگ‌های سبز، قرمز، سفید و مشکی عرضه کرده تا انواع سلیقه‌ها پوشش دهد. ابعاد لپ تاپ 35.98x23.38x1.61 سانتی‌متر بوده و با وزن 1.8 کیلوگرمی جز سبک‌ترین و ظریف‌ترین لپ تاپ‌های 15 اینچی بازار به حساب می‌آید. اگر در هنگام خرید لپ تاپ، طراحی و کیفیت ساخت بالا برای شما الویت دارد، لپ تاپ Asus VivoBook S15 S533 می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما باشد.

 

صفحه نمایش لپ تاپ Asus vivobook 15

 

 

صفحه نمایش لپ تاپ VivoBook S15

 

کیفیت صفحه نمایش یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب لپ تاپ است. VivoBook S15 یک صفحه نمایش 15.6 اینچی داشته که به‌واسطه‌ی طراحی باریک قاب آن، حدود 86 درصد سطح پنل جلویی لپ تاپ را پوشانده است. نمایشگر لپ تاپ کیفیت تصویر Full HD با رزولوشن 1920x1080 را به نمایش می‌گذاد. پنل صفحه نمایش IPS است که به نسبت سایر پنل‌ها، دقت رنگ بهتری داشته و می‌توانید رنگ‌های زنده و شفافی را بر روی نمایشگر لپ تاپ مشاهده کنید. همچنین این لپ تاپ به صورت 100 درصدی از گستره‌ی رنگی sRGB پشتیبانی می‌کند که طراحان گرافیک رنگ‌ها را بسیار نزدیک به واقعیت بتوانند بر روی نمایشگر لپ تاپ مشاهده کرده و از آن‌ها استفاده کنند. از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش این سری لپ تاپ هم می‌توان به زاویه دید 178 درجه‌ای آن اشاره کرد. استفاده از پنل IPS و ارائه این وسعت دید، باعث می‌شود در زوایای مختلف کمترین میزان محو شدگی رنگ‌ها را مشاهده کنید.

صفحه‌نمایش‌ لپ تاپ Asus VivoBook S15 روکش مات داشته و این مورد باعث می‌شود که نمایشگر نوری از خود منعکس نکند. از همین رو می‌توانید با وجود گستره‌ی روشنایی 200 تا 250 نیت نمایشگر، از لپ تاپ در محیط‌های پرنور هم به‌ راحتی استفاده کنید. به صورت کلی در لپ تاپ VivoBook S15 S533 با یک صفحه نمایش با کیفیت طرف هستیم که به واسطه‌ی Full HD بودن، استفاده از پنل IPS و همینطور حاشیه‌ی کم اطراف آن، حس بسیار خوبی را هنگام کار با لپ تاپ و تماشا فیلم به شما منتقل می‌کند. در نوار بالایی صفحه نمایش از یک وب‌کم با کیفیت HD استفاده شده که می‌توانید از آن‌ برای برقرای تماس تصویری استفاده کنید. این وب‌کم کیفیت قابل قبولی داشته و توان فیلم برداری 720p دارد.

 

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Asus vivobook 15

 

 

کیبورد و تاچ پد

 

ایسوس از یک کیبورد فول سایز بر روی سری لپ تاپ Asus VivoBook S15 S533 استفاده کرده است. کلیدهای بخش اعداد (Numpad) با فاصله‌ای بسیار کم در کنار کلیدهای اصلی قرار گرفته‌اند و ساختار یک‌پارچه‌ای را ایجاد کرده‌اند. کلیه کلیدهای لپ تاپ به نور پس‌زمینه مجهز شده‌اند که می‌توانید روشن و خاموش بودن و همچنین شدت نور آن‌ها را در 3 سطح، با کلیدهای ترکیبی لپ تاپ مدیریت کنید. کلیدهای لپ تاپ عمق بسیار کم 1.4 میلی‌متری دارند که این مورد باعث می‌شود بتوانید با سرعت بالا و بسیار راحت با آن‌ها تایپ کنید. کلید پاور لپ تاپ هم در کنار سایر کلیدهای لپ تاپ قرار گرفته تا بر روی پنل داخلی لپ تاپ با تنها با یک صفحه کلید یک‌دست طرف باشیم. کلیدهای مربوط به جهت‌های اصلی هم الگوی T مانند دارند تا به راحتی بتوانید با آن‌ها در بین کلیدها پیدا کنید.

ایسوس در این سری لپ تاپ از یک نوار زرد رنگ بر روی کلید Enter استفاده کرده که باعث تمایز آن به نسبت سایر کلیدها شده است. صفحه کلید لپ تاپ یک سطح‌ پایین‌تر پنل اصلی لپ تاپ قرار گرفته تا در هنگام تایپ کردن راحتی بیشتری داشته باشید. بر روی قسمت استراحت‌گاه دست هم شاهد یک تاچ‌پد با اندازه‌ی معمولی هستیم. سایز تاچ‌پد خیلی بزرگ نیست و انتظار می‌رفت با توجه به رده کاربری لپ تاپ، با تاچ‌پد بزرگ‌تری طرف باشیم تا کارآمدی بیشتری داشته باشد. این تاچ‌پد یک‌تکه از فرمان‌های چندلمسی پشتیبانی کرده و گوشه‌ی آن محل اسکن اثر انگشت است. به واسطه‌ی این حسگر که هماهنگی کامل با سیستم عامل ویندوز 10 دارد، می‌توانید بدون وارد کردن رمز به صورت دستی، با یک لمس قفل لپ تاپ را باز کنید.

برای خواندن ادامه این مطلب به فروشگاه اینترنتی هدف مراجعه کنید. 

  • فروشگاه اینترنتی هدف