edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

فروشگاه اینترنتی هدف به طوررسمی در سال 93 فعالیت خود را با هدف ارتقای کیفی در زمینه های بازرگانی داخلی و خارجی و تجارت الکترونیک آغاز نموده است.یکی از مهمترین اهداف ما ایجاد بزرگترین و کامل ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است.همواره می کوشیم برای کاری دشوار یعنی «انتخاب »، «مقایسه» و «خرید »،مسیری کوتاه و مطمئن دلپذیر ولذت بخش را فراهم آوریم.واحد بازرگانی شرکت سعی در تامین و توزیع و همچنین خدمات پس از فروش با بهترین کیفیت و قیمت دارد.این واحد « تجارت الکترونیک » را یکی از اولویت های خود قرارداده و در این زمینه راهکارهایی نیز اتخاذ کرده است و با « شعار آسوده بیابید و آسان مقایسه کنید و خاص خرید کنید! » برای کاربران خود شناخته شده است.

نقد و بررسی مادربرد ایسوس ROG Strix X299-E Gaming II

پنجشنبه, ۲۵ فروردين ۱۴۰۱، ۰۱:۰۷ ب.ظ

مادربرد ایسوس ROG Strix X299-E Gaming II، اگر بهترین مادربرد حال حاضر بازار ایران نباشد، قطعا یکی از پنج مادربرد برتر موجود در بازار ایران در سال 1400 می‌باشد. این مادربرد گیمینگ از سری ROG، کلیه امکاناتی که یک گیمر، تدونیگر یا طراح گرافیک به دنبال آن است را پوشش خواهد داد. به عبارتی کوچکترین ایرادی از این مادربرد نمی‌توان گرفت!

مادربرد ROG Strix X299-E Gaming II غول جدید کمپانی ایسوس برای رقابت در بازار پرچمداران است که برای کاربرانی طراحی شده که اصلا به کم راضی نیستند و به دنبال امکاناتی فراتر از نیاز خود می‌گردند.

پشتیبانی از جدیدترین نسل پردازنده‌های سری X اینتل، اصلی ترین قابلیت این مادربرد است که در کنار ویژگی‌هایی همچون پشتیبانی همزمان از 3 کارت گرافیک، موجب شده تا این مادربرد بتواند به ایده‌آل گیمرهای حرفه‌ای و کاربران متخصص نرم افزارهای شرکت Adobe تبدیل شود.

در این مقاله از فروشگاه اینترنتی هدف به بررسی مادربرد ایسوس ROG Strix X299-E Gaming II، خواهیم پرداخت. چنانچه تصمیم به خرید مادربرد گیمینگ برای شروع یک تجربه جدید از بازی‌های ویدئویی دارید، تا انتهای این نوشته همراه ما باشید.

 

بررسی مادربرد ایسوس Strix X299-E Gaming II : طراحی و مشخصات ظاهری

 

مشخصات مادربرد مادربرد ROG Strix X299-E Gaming II

 

سری راگ همواره از پر زرق و برق‌ترین سری محصولات ایسوس بوده است. مادربرد راگ استرایکس X299-E، نیز از این قضیه مستثنی نیست و شاهد یکی از لوکس‌ترین مادربردهای بازار هستیم که تمامی آپشن‌های کاربردی و غیرکاربردی (!) ایسوس را به صورت یکجا دارد.

ایسوس امروزه بسیار کمتر از قبل، از رنگ قرمز در سری ROG استفاده می‌کند اما از طرفی هم به دنبال تخریب هویت این سری نیست و ما همچنان (هرچقدر هم کم) شاهد رنگ قرمز و آبی در این برند هستیم. در اولین نگاه به مادربرد ROG Strix X299-E Gaming II، لگوی راگ در حاشیه سمت چپ مادربرد نگاه ما را به خود جذب می‌کند. این لگو در یک پس زمینه گرادیانِ صورتی-آبی قرار گرفته که در پشت لگو شعار معروف برند ROG دیده می‌شود.


Republic of gamers | جمهوری گیمرها


لگوی قرارگرفته در این قسمت به سیستم اختصاصی نورپردازی ایسوس با نام AURA Sync مجهز شده است و از 8 سیستم نورپردارزی مختلف پشتیبانی می‌کند که می‌تواند جلوه بسیار جذابی به کیس شیشه‌ای شما ببخشد.

همچون همیشه، سرتاسر فضاهای خالی بدنه با یک پوشش آلومینیوم برس خورده پوشیده شده است. این پوشش در قسمت‌های مختلف بر روی هیت سینک‌های متعددی قرار گرفته که علاوه بر خنک سازی مادربرد، ظاهر بسیار زیبایی نیز به این محصول بخشیده است. در قسمت میانی نیز، فضای قرارگرفته بر روی اسلات‌های حافظه M.2، به وسیله یک حفاظ آلومینیومی پوشیده است. در این قسمت نیز شاهد قرارگیری لگوی ROG، و شعار معروف این سری هستیم، که بر روی پوشش فلزی حک شده و نمای پایین مادربرد را از ظاهر یکنواخت خود خارج کرده است.

 

نحوه استفاده از نمایشگر مادربرد ROG Strix X299-E Gaming II

 

اما شاید جذاب ترین نکته در رابطه با دیزاین و طراحی مادربرد ROG Strix X299-E Gaming II، را بتوان نمایشگر کوچک قرار گرفته در مرکز آن دانست. دقیقا در فضای زیرین سوکت پردازنده، شاهد قرارگیری یک مانیتور کوچک OLED هستیم که ایسوس آن را LiveDash OLED می‌نامد. این نام برگرفته از نرم افزار مانیتورینگ سیستم ایسوس با نام LiveDash، می‌باشد که در این مانیتور در قالب یک نمایشگر کوچک به بخش ثابتی از مادربرد تبدیل شده است.

این نمایشگر تنها جهت ارائه دو نوع محتوا ساخته و پرداخته شده است:

  1. نمایش وضعیت سیستم اعم از دمای کارت گرافیک، فرکانس پردازنده، پینگ سیستم و...
  2. نمایش یگ لگوی خاص (هم تصویر ثابت و هم فایل gif)

محتوای قابل نمایش بر روی این نمایشگر از طریق نرم افزارهای متنوع شرکت ایسوس از جمله AURA Sync ،AURA SDK و یا آرموری قابل تنظیم است و می‌توانید آن را به هر شکلی که دوست دارید تنظیم نمایید. در بخش تکنولوژی‌های انحصاری ایسوس، بیشتر به بررسی این نرم افزارها خواهیم پرداخت.

نهایتا باید اشاره کنم که هدرهای RGB متعددی در سرتاسر این مادربرد قرار گرفته است که به کمک آن‌ها می‌توانید سیستم نورپردازی قطعات مختلف خود را با کمک این هدرها با یکدیگر سینک نمایید و بتوانید تحت سیستم یک پارچه مادربرد، آن‌ها را مدیریت کنید.

ادامه این بررسی را اینجا بخوانید. 

  • فروشگاه اینترنتی هدف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی