edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

فروشگاه اینترنتی هدف به طوررسمی در سال 93 فعالیت خود را با هدف ارتقای کیفی در زمینه های بازرگانی داخلی و خارجی و تجارت الکترونیک آغاز نموده است.یکی از مهمترین اهداف ما ایجاد بزرگترین و کامل ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است.همواره می کوشیم برای کاری دشوار یعنی «انتخاب »، «مقایسه» و «خرید »،مسیری کوتاه و مطمئن دلپذیر ولذت بخش را فراهم آوریم.واحد بازرگانی شرکت سعی در تامین و توزیع و همچنین خدمات پس از فروش با بهترین کیفیت و قیمت دارد.این واحد « تجارت الکترونیک » را یکی از اولویت های خود قرارداده و در این زمینه راهکارهایی نیز اتخاذ کرده است و با « شعار آسوده بیابید و آسان مقایسه کنید و خاص خرید کنید! » برای کاربران خود شناخته شده است.

یکی از گوشی های جدید و میان رده شرکت سامسونگ با نام Galaxy A20s معرفی شده و توانسته به خوبی مورد استقبال کاربران و علاقمندان به گوشی های موبایل قرار گیرد. این اسمارتفون قیمت و ظاهر مناسبی دارد و این دو موضوع از رمز های موفقیت اصلی آن هستند. در این مقاله می‌خواهیم به نقد و بررسی گلکسی A20s سامسونگ بپردازیم و مروری بر نقاط ضعف و قوت آن داشته باشیم. بنابراین با فروشگاه اینترنتی هدف همراه باشید.

 

مقدمه

تنوع گوشی های میان رده شرکت سامسونگ به مراتب زیادتر از گذشته شده و این شرکت کره‌ای دریافته که ایجاد تنوع در محصولات میان رده‌اش بازده مطلوبی را از نظر درآمد و فروش برای وی به همراه خواهد داشت. یکی از جدیدترین گوشی های میان رده و خوش قیمت این کمپانی در ماه سپتامبر (September) سال 2019 با نام اختصاصی Samsung Galaxy A20s معرفی شد و خیلی زود توانست مورد استقبال و توجه کاربران قرار گیرد. قیمت گلکسی A20s خوب و نسبتا رقابتی در نظر گرفته شده و دستگاه از ظاهری جذاب هم بهره می‌برد که این دو موضوع بیشترین تاثیر را روی آمار فروش خوب گوشی داشته‌اند. اما آیا سامسونگ Galaxy A20s می‌تواند گزینه خرید خوبی برای شما باشد و نیازهایتان را برطرف سازد؟

بدین منظور در قدم اول باید اولویت ها و انتظاراتی که از یک گوشی موبایل دارید را طبقه‌بندی کنید. سپس نقاط قوت و ضعف گوشی مورد نظرتان را با اولویت هایی که دارید مقایسه نمایید و یک جمع‌بندی از قابل قبول بودن یا نبودن آن گوشی برایتان داشته باشید. ما در این مقاله می‌خواهیم به نقد و بررسی گلکسی A20s سامسونگ بپردازیم و اصلی ترین نقاط قوت و ضعف آن را برایتان مشخص کنیم. شما با شناسایی و مقایسه این نقاط قوت و ضعف با نیازهای خود قادر خواهید بود که تصمیم گیری قطعی مبنی بر مناسب بودن یا نبودن گوشی نام برده شده برایتان را اخذ نمایید. بنابراین با فروشگاه اینترنتی هدف همراه شوید.

 نقد و بررسی گلکسی A20s سامسونگ: طراحی، ظاهر و کیفیت ساخت 

اولین ویژگی خوب گوشی A20s که در همان نگاه اول متوجه آن خواهید شد مربوط به ظاهر شیک و چشم نوازش می‌شود. صفحه نمایش بزرگ و با حاشیه های باریک دستگاه، قاب پشت براق آن و ضخامت نسبتا کم بدنه گوشی سبب می‌شوند که در نگاه اول ظرافت طراحی آن توجه هر فردی را جلب کند. البته بهتر است خیلی زود گول ظاهر Galaxy A20s را نخورید، چون سامسونگ برای کاهش قیمت و هزینه تولید دستگاه مجبور شده برخی از ویژگی های مهم را از طراحی این گوشی حذف کند. به عنوان مثال قاب پشت آن اگرچه براق و شبیه به شیشه است، اما در عمل شیشه‌ای نیست و از پلاستیک خاصی تشکیل شده که سامسونگ آن را با لقب "گلاستیک" معرفی می‌کند.

 

نقد و بررسی گلکسی A20s سامسونگ

 

بنابراین قاب پشت گوشی در برابر خراشیده شدن و خط و خش برداشتن حساس تر از گوشی هایی خواهد بود که جنس شیشه‌ای دارند. در بررسی گلکسی A20s هم مشخص شد که برخورد با اشیای نوک تیز و برنده می‌تواند به سادگی روی قاب پشت دستگاه خط و خش ایجاد کند، بنابراین توصیه داریم در کنار این گوشی از کیف و کاور موبایل استفاده کنید که از قاب پشت دستگاه محافظت می‌کند. فریم اصلی بدنه Galaxy A20s از فلز ساخته شده آلومینیومی است و صفحه نمایش بزرگ و 6.5 اینچی آن حاشیه های بسیار باریکی دارد که ضخیم ترین بخش حاشیه آن در لبه زیرین نمایشگر دیده می‌شود.

طبق آمار چیزی در حدود 81.9 درصد از پنل جلوی گوشی A20s توسط صفحه نمایش آن احاطه شده و این امر سبب گشته که دستگاه از نمای رو به رو زیبا به نظر آید و ظاهری مدرن داشته باشد. در بخش فوقانی صفحه نمایش گوشی هم زائده کوچکی قرار دارد که لنز دوربین سلفی دستگاه را در بر گرفته و اصطلاحا به آن ناچ (Notch) گفته می‌شود. متاسفانه هیچ اشاره‌ای به تجهیز پنل جلوی گوشی A20s به شیشه گوریلاگلس نشده و در رابطه با وجود این شیشه محافظ اطلاعات قطعی نداریم. بنابراین توصیه می‌کنیم حتما روی صفحه نمایش گوشی را با یک لایه گلس محافظ ال سی دی بپوشانید تا خط و خشی روی آن ایجاد نشود.

در گوشه سمت چپ و فوقانی قاب پشت گوشی سه لنز دوربین اصلی دستگاه و چراغ فلش LED آن دیده می‌شود که به صورت عمودی نصب شده‌اند. تقریبا در وسط قاب پشت دستگاه هم اسکنر انگشت آن تعبیه شده که حالتی مربعی شکل دارد. در بررسی گلکسی A20s مشخص شد که کیفیت و سرعت عملکرد اسکنر انگشت آن خوب و قابل قبول است اما بدون باگ و تاخیر نخواهد بود و گاها در عملکردش تاخیرهایی هم به وجود می‌آید. ضریب خطا و عدم شناسایی انگشت کاربر به ویژه زمانی که انگشت وی نمناک یا خیس باشد به مراتب محسوس تر خواهد شد، اما در مجموع و برای استفاده عادی، اسکنر انگشت گوشی عملکرد قابل قولی دارد. سامسونگ گلکسی A20s از اتصال همزمان دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و حدود 183 گرم وزن دارد. بدنه آن هم ابعاد 8 در 77.5 در 163.3 میلیمتری را ارائه کرده است.

 

نقد و بررسی گلکسی A20s سامسونگ

 

به دلیل اینکه بدنه گوشی تقریبا بزرگ است و دستگاه صفحه نمایش بزرگی هم دارد، ضخامت 8 میلیمتری آن سبب شده که گوشی ظریف تر از حالت عادی به نظر برسد و با در دست گرفتن آن حس خوبی به کاربر منتقل گردد. بنابراین به طور کلی می‌توان اینطور گفت که گوشی A20s سامسونگ از نظر سبک طراحی و ظاهر یک گوشی خوب است که از استانداردهای مدرن و روز پیروی می‌کند. کیفیت ساخت گوشی می‌توانست بهتر از این باشد و دستگاه حداقل از بدنه شیشه‌ای بهره‌مند شود که متاسفانه اینطور نیست و قاب پشت دستگاه از پلاستیک براقی تشکیل می‌شود.

 

 نقد و بررسی گلکسی A20s سامسونگ: صفحه نمایش 

گوشی Galaxy A20s از صفحه نمایش نسبتا بزرگی بهره می‌برد که می‌تواند تجربه خوبی را برای علاقمندان به وبگردی و تماشای ویدیو در موبایل ارائه کند. نمایشگر این گوشی 6.5 اینچی بوده و پنل آن از نوع IPS LCD در نظر گرفته شده و رزولوشن 1560 در 720 پیکسل از جانب آن ارائه می‌شود که مسلما رزولوشن خیلی خوبی نیست. بدین ترتیب تراکم پیکسلی نمایشگر دستگاه به چیزی در حدود 264 پیکسل در هر اینچ می‌رسد که آن هم مقدار خیلی خوبی را شامل نمی‌شود و با توجه به قیمت دستگاه می‌توانست بهتر باشد. همانطور که در بخش قبل گفتیم نمایشگر گوشی A20s حاشیه های باریکی دارد و تقریبا 81.9 درصد از کل مساحت پنل جلوی دستگاه را در بر گرفته است و این موضوع به زیبایی آن می‌افزاید.

اما کیفیت عملکرد صفحه نمایش گوشی A20s چطور است؟ در بررسی گلکسی A20s مشخص شد که صفحه نمایش گوشی عملکرد کاملا معمولی دارد و نباید انتظار خیلی بالایی از آن داشته باشید. رزولوشن و تراکم پیکسلی معمولی صفحه نمایش دستگاه سبب شده که محتوا بر روی آن با کیفیت متعادلی ارائه گردد. شادابی و شارپنس محتوای روی نمایشگر خوب است اما می‌توانست وضعیت بهتری هم داشته باشد. خیلی از گوشی های ارزان قیمت تر خود شرکت سامسونگ هم اکنون در بازار موجودند که با قیمت کمتر یا برابر با قیمت گوشی A20s از صفحه نماش با کیفیت تری بهره می‌برند. بنابراین باید بگوییم که صفحه نمایش گوشی سامسونگ Galaxy A20s اگرچه کیفیت بدی ندارد و محتوا را با وضوح خوبی نشان می‌دهد اما جای پیشرفت داشته و مطمئنا می‌توانست بهتر از این هم باشد.

 

نقد و بررسی گلکسی A20s سامسونگ

 

از سمت دیگر پنل IPS LCD که در آن بکار رفته از نظر توان تولید روشنایی قدرتی در حد پنل های سوپر آمولد (Super AMOLED) ندارد، اما با این وجود تا زمانی که شدت روشنایی صفحه نمایش گوشی A20s را روی 100 درصد تنظیم کنید برای استفاده از آن در محیط های باز و تحت تابش نور دچار مشکل نخواهید شد. در صورت تنظیم شدت روشنایی نمایشگر بر روی مقادیر کمتر و تابش مستقیم نور خورشید به نمایشگر دستگاه مطمئنا دچار مشکل می‌شوید و قادر به مشاهده خوب و دقیق محتوای روی صفحه نخواهید بود. بنابراین به طور کلی در یک جمع‌بندی از این بخش بررسی گلکسی A20s می‌توان اینطور گفت که صفحه نمایش آن کیفیت معمولی دارد و با توجه به قیمت گوشی می‌توانست بهتر از این هم باشد.

 

 نقد و بررسی گلکسی A20s سامسونگ: سیستم عامل و بستر نرم افزاری 

گوشی سامسونگ Galaxy A20s هم مثل دیگر اسمارتفون های شرکت سامسونگ از سیستم عامل اندروید بهره می‌برد. اندروید 9 پای (Android 9.0 Pie) به طور پیش فرض روی این گوشی نصب است و رابط کاربری One UI سامسونگ هم در کنار آن راه اندازی خواهد شد. متاسفانه سامسونگ هیچوقت در بهینه سازی بستر نرم افزاری گوشی هایش و رابط های کاربری که توصیه داده موفق نبود و رابط کاربری One UI اگرچه نسبت به نسخه های قبلی سری رابط های این شرکت به مراتب بهتر شده اما همچنان جای پیشرفت دارد و نقاط ضعفی در آن دیده می‌شود. به عنوان مثال حجم این رابط بالاست و بخش عظیمی از حافظه داخلی گوشی توسط آن اشغال می‌شود که این مسئله در گوشی های میان رده‌ای مثل A20s آزاردهنده خواهد بود.

تعداد اپلیکیشن های پیش فرضی که روی گوشی نصب شده‌اند هم زیاد است و این هم افزایش حجم بستر نرم افزاری دستگاه را تشدید می‌کند. نکته آزاردهنده‌تر این است که اغلب این برنامه های پیش فرض حتی یک بار هم توسط 90 درصد کاربران مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. اما در سمت مقابل رابط کاربری One UI در گوشی A20s از نظر بصری وضعیت خوبی دارد و مطلوب طراحی شده است. زمانی که در حین استفاده از گوشی هستید، رابط بصری آن تجربه دلنشینی را برایتان به ارمغان می‌آورد و از سمت دیگر چینش منوهای دستگاه در بخش تنظیمات منظم و قابل تفکیک خواهد بود. در بررسی گلکسی A20s مشخص شد که برای بستر نرم افزاری گوشی در حالت عادی سرعت عمل خوبی دارد و کارهای روزمره مثل استفاده از مرورگر و وبگردی، نصب و استفاده از تلگرام، اینستاگرام و دیگر اپلیکیشن های این چنینی در عملکرد آن هیچ تاخیر و لگی ایجاد نمی‌کنند، مگر در شرایط خاصی که حافظه گوشی تحت فشار باشد و رو به پر شدن سوق پیدا کند.

 

نقد و بررسی گلکسی A20s سامسونگ

 

بنابراین توصیه داریم همیشه سعی کنید از پر شدن حافظه داخلی گلکسی A20s جلوگیری به عمل آورید چون سخت افزار آن خیلی قدرتمند نیست و از سمت دیگر بهینه نبودن بستر نرم افزاری دستگاه هم سبب می‌شود که افزایش حجم اطلاعات ذخیره شده در آن منجر به بروز لگ و تاخیر در عملکرد دستگاه شود. بنابراین برای استفاده عادی و روزمره از گوشی A20s سامسونگ با هیچ مشکلی رو به رو نخواهید شد. قابلیت ها و ویژگی های نسبتا مناسب و خوبی هم توسط رابط و بستر نرم افزاری دستگاه ارائه می‌شوند که به تدریج با آن ها آشنا خواهید شد و ما قصد نداریم خیلی وارد جزئیات مربوط به این موضوع شویم. ضمنا پیش‌بینی می‌کنیم که گلکسی A20s حداقل آپدیت بعدی اندروید را دریافت کند.

 

 نقد و بررسی گلکسی A20s سامسونگ: پردازنده، رم و حافظه داخلی 

گوشی سامسونگ Galaxy A20s به عنوان یک گوشی میان رده تولید و روانه بازار شده است، بنابراین نباید از نظر قدرت پردازشی انتظار خیلی زیادی از آن داشته باشیم. تراشه‌ای که در قلب این اسمارتفون بکار گرفته شده، تراشه اسنپدراگون 450 است که طی فرآیند 14 نانومتری تولید شده و یکی از تراشه های میان رده شرکت کوالکام محسوب می‌شود. این تراشه از یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای بهره‌ می‌برد که هر هشت هسته پردازشگر آن از نوع Cortex-A53 هستند و فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتزی دارند. پردازنده گرافیکی Adreno 506 هم در این تراشه به منظور تجزیه و تحلیل داده های گرافیکی بکار رفته است.

گوشی سامسونگ Galaxy A20s از نظر رم در دو نسخه مختلف با ظرفیت های 3 و 4 گیگابایتی روانه بازار شده و از نظر حافظه داخلی هم شامل دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی می‌شود. هر دو نسخه از گوشی مذکور قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی را دارند و می‌توان با نصب رم میکرو اس دی (Micro SD) فضای ذخیره سازی اطلاعات آن ها را تا سقف 1 ترابایت افزایش داد. اگرچه توصیه ما این است که برای دستیابی به بهترین قدرت و سرعت عملکرد در گوشی از پر شدن حافظه داخلی آن جلوگیری به عمل آورده و تا حد امکان حافظه جانبی در گوشی نصب نکنید، چون نصب حافظه جانبی به مرور منجر به ازدیاد حجم اطلاعات ذخیره شده در دستگاه خواهد شد و می‌تواند به شدت روی کاهش سرعت عملکرد یک گوشی میان رده همچون A20s سامسونگ تاثیرگذار باشد. لازم به ذکر است که ما در بررسی گلکسی A20s نسخه مجهز به حافظه داخلی 64 و رم 4 گیگابایتی آن را در اختیار داشتیم و مورد ارزیابی قرار دادیم.

 

نقد و بررسی گلکسی A20s سامسونگ

 

برای درک بهتر قدرت عملکرد گوشی مذکور ما بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile) را بر روی آن نصب و برای مدت زمان 15 دقیقه راه‌اندازی کردیم. سپس از بازی خارج شدیم و مابین اپلیکیشن های اخیر (Recent Apps) جهش هایی داشتیم تا تسلط رم دستگاه بر وضعیت آن تحت شرایطی که منابع سخت افزاری در فشار قرار دارند مورد بررسی قرار گیرد. نتیجه بررسی نشان داد که گوشی A20s از پس اجرای بازی پابجی موبایل بر می‌آید و در 10 دقیقه اجرای بازی هم لگ و تاخیری در دستگاه دیده نمی‌شود. اما در دقایق آخر اجرای بازی شاهد مقداری افت فریم و لگ بودیم شدت آن ها زیاد نبود و چشم‌پوشی از آن ها با توجه به میان رده بودن دستگاه امکانپذیر است.

پس از اینکه بازی پابجی موبایل را برای مدت زمان 15 دقیقه در گوشی اجرا کردیم و به بخش اپلیکیشن های اخیر رفتیم، مابین انتخاب هر برنامه و اجرا شدن آن چیزی در حدود 1.5 ثانیه تاخیر به وجود آمد. این تاخیرها تقریبا تا چند ثانیه باقی بودند اما پس از آن از بین خواهند رفت. بنابراین در مجموع می‌توان از این بخش نقد و بررسی گلکسی A20s اینطور نتیجه‌گیری کرد که دستگاه از قدرت پردازشی متوسطی بهره می‌برد و با آن می‌توانید روزانه 10 الی 15 دقیقه گیم هایی مثل پابجی موبایل را انجام دهید، اما مطلقا دستگاه برای اجرای طولانی مدت گیم و بازی های سنگین اندرویدی مناسب نیست.

 

 نقد و بررسی گلکسی A20s سامسونگ: دوربین اصلی و سلفی 

یکی از اصلی ترین ویژگی های گوشی سامسونگ A20s مربوط به دوربین اصلی آن می‌شود که از سه لنز مختلف تشکیل شده است. سه لنز دوربین اصلی این گوشی به ترتیب 13، 8 و 5 مگاپیکسلی هستند و دیافراگم F/1.8، F/2.2 و F/2.2 دارند. این سه لنز به ترتیب از نوع واید (Wide)، اولتراواید (Ultrawide) و عمقی (Depth Sensor) در نظر گرفته شده‌اند و یک ترکیب خوب را برای گوشی میان رده‌ای مثل Galaxy A20s ایجاد می‌کنند. قابلت هایی همچون امکان عکسبرداری با زاویه دید گسترده، عکسبرداری پرتره (لایو فوکوس)، HDR، عکسبرداری پانوراما، فوکوس خودکار مرحله‌ای (PDAF) و ضبط ویدیو های فول اچ دی با فریم ریت 30 فریم در هر ثانیه هم توسط دوربین اصلی دستگاه پشتیبانی می‌شود. اما برای درک بهتر کیفیت عملکرد دوربین دستگاه باید حتما در عمل ارزیابی لازم صورت پذیرد.

 

نقد و بررسی گلکسی A20s سامسونگ

 

در بررسی گلکسی A20s مشخص شد که دوربین اصلی گوشی در محیط های با نور خوب واقعا کیفیت مطلوبی دارد و با استفاده از آن می‌توان عکس های معمول، پرتره یا با زاویه گسترده بسیار خوبی را ضبط کرد. تفکیک مابین سوژه اصلی تصویر و پس زمینه در اینگونه مواقع و زمانی که حالت لایو فوکوس (پرتره) برای عکسبرداری انتخاب شود به خوبی انجام خواهد شد و دقت عملکرد مجموعه دوربین گوشی در نقاط حساسی مثل موی سر کاربر بسیار مطلوب خواهد بود. بنابراین در محیط های با نور مناسب واقعا می‌توانید از عکسبرداری با دوربین اصلی Galaxy A20s لذت ببرید.

اما در محیط های با نور کم کیفیت عملکرد دوربین اصلی گوشی افت می‌کند و دیگر مثل قبل نخواهد بود. هر چقدر نور محیط کمتر باشد، افت کیفیت عکس هایی که ضبط می‌شوند بیشتر می‌شود و در محیط های خیلی تاریک و وضعیت هایی مثل شب، کیفیت ضبط عکس دوربین اصلی گوشی به طرز قابل ملاحظه و چشمگیری کاهش می‌یابد. بنابراین در مجموع می‌توان اینطور گفت که دوربین Galaxy A20s در محیط های با نور مناسب می‌تواند بازده عالی برایتان داشته باشد اما در محیط های با نور کم کیفیت عملکرد آن خوب نیست و با افت زیادی همراه می‌گردد.

در سمت مقابل دوربین سلفی گوشی A20s از یک لنز 8 مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.0 تشکیل می‌شود. کیفیت عملکرد دوربین سلفی گوشی هم درست مثل دوربین اصلی آن در محیط های با نور مناسب خوب است و در محیط های با نور کم افت می‌کند. به عقیده ما دوربین سلفی گوشی برای ضبط عکس هایی که با هدف اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام گرفته می‌شوند عملکرد خوبی دارد اما کیفیت فراتر و حرفه‌ای را ارائه نمی‌کند. در مجموع می‌توان کیفیت عملکرد دوربین های اصلی و سلفی گوشی سامسونگ گلکسی A20s را مطلوب در نظر گرفت.

 

نقد و بررسی گلکسی A20s سامسونگ

 

 نقد و بررسی گلکسی A20s سامسونگ: باتری و شارژدهی 

باتری که برای تامین انرژی مورد نیاز گوشی A20s در نظر گرفته یک باتری لیتیوم پلیمری است که ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی دارد. با توجه به مشخصات فنی که گوشی مذکور ارائه کرده‌، پیش‌بینی می‌کنیم که باتری 4000 میلی آمپر ساعتی آن بتواند در تامین انرژی مورد نیاز دستگاه عملکرد خوبی داشته باشد. در بررسی گلکسی A20s مشخص شد که باتری آن با یک مرتبه شارژ تقریبا می‌تواند 1.5 الی 2 روز انرژی مورد نیاز آن را برای یک کاربر معمولی تامین کند. در صورتی که میزان استفاده کاربر از موبایل بیشتر از حد نرمال باشد، قدرت شارژدهی باتری دستگاه هم افت خواهد کرد. طبیعتا انجام تسک های سنگین مثل اجرای بازی های HD هم به شدت روی سرعت خالی شدن شارژ باتری را افزایش می‌دهند.

گوشی سامسونگ گلکسی A20s از قابلیت شارژ بیسیم پشتیبانی نمی‌کند اما از شارژ سریع پشتیبانی به عمل می‌آورد. در همین راستا شارژر اورجینال گوشی قدرت 15 واتی دارد و با استفاده از آن تقریبا ظرف 120 دقیقه می‌توانید باتری گوشی A20s را از صفر تا صد درصد شارژ نمایید. پس در مجموع می‌توان اینطور گفت که قدرت شارژدهی باتری و همچنین سرعت شارژ مجدد باتری گوشی Galaxy A20s معمولی است.

 

نتیجه‌گیری

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به نقد و بررسی گلکسی A20s سامسونگ (Samsung Galaxy A20s) پرداختیم و مروری بر اصلی ترین نقاط قوت و ضعف این گوشی داشتیم. قیمت گلکسی A20s شاید در نگاه اول مقرون به صرفه به نظر آید اما بعد از بررسی دستگاه متوجه شدیم که گوشی ویژگی های خیلی خاصی ندارد که ارزش خرید گوشی را بیشتر از قیمتش کنند. برخی از اصلی ترین ویژگی های مثبت و منفی گوشی مذکور به شرحی هستند که در ادامه مشخص کرده‌ایم.

 

نقاط قوت:

  • ظاهر زیبا
  • صفحه نمایش بزرگ
  • دوربین اصلی سه‌گانه نسبتا خوب
  • قیمت نسبتا مناسب

 

نقاط ضعف:

  • بدنه پلاستیکی
  • رزولوشن نمایشگر می‌توانست بهتر باشد

نظرات (۱)

  • کوشا ساعی
  • به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
    این یک نظر آزمایشی است.
    پاسخ:
    خیلی ممنون از لطف شما
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی