edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

فروشگاه اینترنتی هدف به طوررسمی در سال 93 فعالیت خود را با هدف ارتقای کیفی در زمینه های بازرگانی داخلی و خارجی و تجارت الکترونیک آغاز نموده است.یکی از مهمترین اهداف ما ایجاد بزرگترین و کامل ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است.همواره می کوشیم برای کاری دشوار یعنی «انتخاب »، «مقایسه» و «خرید »،مسیری کوتاه و مطمئن دلپذیر ولذت بخش را فراهم آوریم.واحد بازرگانی شرکت سعی در تامین و توزیع و همچنین خدمات پس از فروش با بهترین کیفیت و قیمت دارد.این واحد « تجارت الکترونیک » را یکی از اولویت های خود قرارداده و در این زمینه راهکارهایی نیز اتخاذ کرده است و با « شعار آسوده بیابید و آسان مقایسه کنید و خاص خرید کنید! » برای کاربران خود شناخته شده است.

یکی از گوشی های پرطرفدار و پرفروش شرکت وان پلاس گوشی OnePlus 7 است که در ماه می (May) سال 2019 شاهد رونمایی از آن بودیم. این اسمارتفون از کیفیت ساخت عالی، ظاهری جذاب و سخت افزاری قدرتمند بهره می‌برد و می‌تواند یک گوشی تمام عیار برای علاقمندان به اسمارتفون های اندرویدی باشد. در این مطلب می‌خواهیم به نقد و بررسی OnePlus 7 بپردازیم و مروری بر اصلی ترین نقاط قوت و ضعف آن داشته باشیم. بنابراین با فروشگاه اینترنتی هدف همراه شوید.

 

مقدمه

در ماه می (May) سال 2019 شرکت وان پلاس به طور رسمی از گوشی وان پلاس 7 رونمایی کرد. این اسمارتفون یک پکیج کامل را برای علاقمندان به گوشی های اندرویدی ارائه می‌کند و تمام ویژگی های اصلی یک گوشی خوب از قبیل طراحی زیبا و باکیفیت و سخت افزار مناسب را ارائه می‌کند. قیمت OnePlus 7 شاید خیلی ارزان نباشد اما مطمئنا در قبال ویژگی هایی که دستگاه ارائه کرده، ارزش صرف هزینه و خرید را دارد. البته منکر این مسئله نمی‌شویم که رقیب های جدی هم برای این گوشی می‌تواند وجود داشته باشد. شاید اگر شرکت وان پلاس قیمت گوشی مذکور را کمی ارزان تر در نظر می‌گرفت، این اسمارتفون به گزینه خرید بی‌رقیبی تبدیل می‌شد.

اما آیا خرید گوشی وان پلاس 7 انتخاب مناسبی برای شماست؟ برای پاسخ دادن به این سوال باید در مرحله اول انتظارات خود از یک گوشی را مشخص کنید و اولویت بندی برای آن ها داشته باشید. سپس نقاط قوت و ضعف گوشی که فکر می‌کنید می‌تواند گزینه خرید مناسبی برایتان باشد را بشناسید و با اولویت و انتظارهایتان مقایسه نمایید. در نهایت اگر انتظارات شما از گوشی با نقاط قوت دستگاه هم سو بودند، خرید آن اسمارتفون برایتان گزینه مناسبی خواهد بود. در این مقاله می‌خواهیم به نقد و بررسی OnePlus 7 بپردازیم و اصلی ترین نقاط قوت و ضعف این گوشی را برایتان مشخص نماییم. بنابراین با فروشگاه اینترنتی هدف همراه باشید.

 

 نقد و بررسی OnePlus 7 یا وان پلاس 7: طراحی، ظاهر و کیفیت ساخت 

شرکت وان پلاس همیشه سعی می‌کند که در طراحی گوشی های خود نهایت دقت را به عمل آورد و گوشی وان پلاس 7 هم از این قاعده مستثنی نیست. این گوشی فریمی آلومینیومی دارد و قاب پشت و پنل جلوی آن با شیشه گوریلاگلس پوشانده شده‌اند. شیشه گوریلاگلس بکار رفته در قاب پشت دستگاه از نسخه 5 است و شیشه گوریلاگلس پنل جلوی آن از نسخه 6 خواهد بود که مقاومت بهتری در برابر خراشیده شدن و تماس با اشیای نوک تیز دارد. با این وجود توصیه داریم برای مراقبت بیشتر از گوشی و جلوگیری از به وجود آمدن خط و خش بر روی آن حتما از گلس محافظ ال سی دی و کیف یا کاور موبایل استفاده کنید.

 

نقد و بررسی OnePlus 7

 

ابعاد بدنه وان پلاس 7 معادل 8.2 در 74.8 در 157.7 میلیمتر است و وزن آن به چیزی در حدود 182 گرم می‌رسد. بنابراین گوشی از نظر ابعاد و وزن تقریبا وضعیت متعادل و نرمالی دارد. دستگاه از اتصال همزمان دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و قابلیت نصب رم میکرو اس دی (Micro SD) را ندارد. وقتی گوشی وان پلاس 7 را در دست بگیرید و از نمای رو به رو به آن نگاه کنید، حس خوبی به شما منتقل خواهد شد و طراحی خوش دست گوشی کاملا برایتان قابل درک می‌شود. صفحه نمایش دستگاه حاشیه های باریکی دارد و چیزی در حدود 85.5 درصد از کل مساحت پنل جلوی گوشی را در بر گرفته است. در بخش فوقانی صفحه نمایش گوشی هم ناچ (Notch) یا همان زائده کوچکی قرار دارد که لنز دوربین سلفی را در بر می‌گیرد.

یکی از ویژگی هایی که باید در بررسی OnePlus 7 به آن اشاره کنیم مربوط به قابلیت اسکن انگشت دستگاه توسط صفحه نمایش می‌شود. بخش زیرین صفحه نمایش این گوشی از قابلیت اسکن انگشت اپتیکال پشتیبانی به عمل می‌آورد و به خوبی از پس انجام این کار بر می‌آید. در بررسی گوشی متوجه شدیم که سرعت و دقت عمل اسکنر نمایشگر گوشی مذکور واقعا خوب است و می‌توان روی آن به عنوان یک ویژگی بیومتریک مناسب حساب ویژه‌ای باز کرد. ضمن اینکه گوشی از قابلیت اسکن چهره با تکیه بر دوربین سلفی هم پشتیبانی می‌کند اما این قابلیت امنیت و دقت قابلیت اسکن انگشت دستگاه را ندارد. شرکت وان پلاس گوشی OnePlus 7 را به اسپیکر های دوبل قدرتمندی هم مجهز کرده که صدای فراگیر دالبی اتمس (Dolby Atmos) را برای کاربر ارائه می‌کنند.

 

نقد و بررسی OnePlus 7

 

وقتی از نمای پشت به گوشی وان پلاس 7 نگاه کنید هم ظاهر زیبای آن توجهتان را جلب می‌کند. شیشه‌ای که در قاب پشت گوشی بکار رفته براق است و منجر به جذاب به نظر رسیدن دستگاه می‌شود. لوگوی وان پلاس در وسط قاب پشت گوشی حک شده و بالای آن لنزهای دوربین اصلی و دوگانه گوشی و چراغ فلش آن نصب شده‌اند. اما یکی از ویژگی هایی که خلاء آن در طراحی گوشی OnePlus 7 احساس می‌شود مربوط به عدم پشتیبانی آن از استاندارد ضد آب است. متاسفانه این اسمارتفون از طراحی ضد آب بهره نمی‌برد و باید مراقبت ویژه‌ای در این راستا از آن به عمل آورده شود. به طور کلی می‌توان اینطور گفت که گوشی وان پلاس 7 از طراحی خوب و با کیفیت و ظاهر زیبایی بهره می‌برد و اگر از استاندارد ضد آب پشتیبانی می‌کرد یک پکیج کامل از ویژگی های مثبت را در بر می‌گرفت.

 

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک نمایید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی