edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

فروشگاه اینترنتی هدف به طوررسمی در سال 93 فعالیت خود را با هدف ارتقای کیفی در زمینه های بازرگانی داخلی و خارجی و تجارت الکترونیک آغاز نموده است.یکی از مهمترین اهداف ما ایجاد بزرگترین و کامل ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است.همواره می کوشیم برای کاری دشوار یعنی «انتخاب »، «مقایسه» و «خرید »،مسیری کوتاه و مطمئن دلپذیر ولذت بخش را فراهم آوریم.واحد بازرگانی شرکت سعی در تامین و توزیع و همچنین خدمات پس از فروش با بهترین کیفیت و قیمت دارد.این واحد « تجارت الکترونیک » را یکی از اولویت های خود قرارداده و در این زمینه راهکارهایی نیز اتخاذ کرده است و با « شعار آسوده بیابید و آسان مقایسه کنید و خاص خرید کنید! » برای کاربران خود شناخته شده است.

محصولات میان رده به دلیل قدرت بهتر نسبت به دستگاه‌های پایین‌رده و قیمت مناسب‌تر نسبت به پرچمداران، همیشه بیشترین طرفدار را دارند. اگر دنبال لپ تاپ میان‌رده‌ای هستید که زیبا، خوش‌قیمت و دارای سخت‌افزار قابل قبول باشد، با نقد و بررسی لپ تاپ HP Pavilion cc195nia همراه ما باشید.

کمپانی آمریکایی اچ پی (HP) یکی از برترین تولید کنندگان لپ‌تاپ در دنیا است که از سال‌ها قبل محصولات این برند در سری‌های مختلف وارد بازار می‌شوند. لپ‌تاپ‌های مختلف این برند را با زیرمجموعه‌هایی چون پاویلیون (Pavilion)، وُرک استیشن (Workstation)، اُمِن (Omen)، الایت‌بوک (Elitebook) و اسپکتره (Spectre) می‌شناسیم.

لپ تاپ HP Pavilion cc195nia یکی از مدل‌های جذاب و قدرتمند این کمپانی آمریکایی در کلا میان‌رده‌هاست که از پردازنده نسل هشتم اینتل موسوم به کبی لیک (kabylake)، طراحی زیبا و باکیفیت، 8 گیگابایت رم DDR4، پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce 940MX و یک ترابایت فضای ذخیره‌ازی بهره می‌برد تا با یک میان‌رده جذاب و ارزشمند روبه‌رو شویم.

خرید لپ تاپ HP Pavilion cc195nia می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما با بودجه متوسط باشد. با توجه به افزایش قیمت لپ تاپ، طبیعتا قیمت لپ تاپ HP Pavilion cc195nia هم افزایش داشته است، ولی همچنان در کلاس خود و در بین رقبا گزینه ارزشمندی به شمار می‌رود.

 

طراحی لپ تاپ HP Pavilion cc195nia

 

طراحی لپ تاپ hp pavilion cc195nia

 

اگر محصولات پایین‌رده و ارزان‌ قیمت را کنار بگذاریم، بی‌تردید طراحی دیگر نوت بوک های اچ پی همان اول نظر شما را جلب می‌کند و کاملا متوجه می‌شوید با محصولی زیبا و با کیفیت مواجه هستید. لپ تاپ اچ پی Pavilion cc195nia نیز از این قاعده مستثنی نیست و طراحی ظاهری آن دست رد به سینه شما نمی‌زند.

اچ پی همیشه در تلاش بوده تا محصولاتی زیبا و باکیفیت را روانه بازار کند. لپ تاپ HP Pavilion cc195nia نیز کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد، رنگ‌بندی آن جذاب است و طراحی نقره‌ای و فلزمانند آن کاملا حس یک محصول رده بالا را منتقل می‌کند.

 

لپ تاپ اچ پی پاویلیون سی سی 195 ان آی اِی

 

طراحی درِ این لپ تاپ کاملا ساده، یکدست و زیباست. در وسط آن می‌توانید لوگوی مشهور و جدید hp را به صورت براق و فلزی رنگ مشاهده ‌کنید. درِ دستگاه لولاهای بسیار خوبی دارد و به راحتی باز و بسته می‌شود تا از این نظر مشکلی نداشته باشید. با باز کردن درِ این لپ‌تاپ، زیبایی‌های آن بیش از پیش به چشم می‌آید. یک طراحی ساده به رنگ نقره‌ای و فلزگونه از کمپانی اچ پی که در قالب یک محصول حرفه‌ای خودنمایی می‌کند، باعث می‌شود همان اول شیفته آن شوید.

حاشیه نمایشگر برخلاف مدل‌های امروزی خیلی کم نیست، ولی شاید برای محصولی در کلاس میان‌دره‌ها، قابل توجیه باشد. گرچه کمپانی سازنده می‌توانست این موضوع را تبدیل به یکی از نقاط برتر این نوت بوک نسبت به رقبا کند.

اسپیکر این لپ تاپ مانند بیشتر مدل‌های امروزی، در بالای صفحه کلید تعبیه شده است. این نوت بوک از صفحه کلید عددی بهره می‌برد و خبری خوبی برای آنهایی است که دائما با اعداد سروکار دارند. تمام بدنه به صورت نقره‌ای یکپارچه است و طراحی زیر کیبورد نیز کاملا برس‌خورده و یکنواخت است.

ابعاد این لپ‌تاپ 22.5 * 252.1 * 378 میلی‌متر و وزن آن 2.1 کیلوگرم است و در رنگ نقره‌ای به فروش می‌رسد.

ادامه مطلب را از اینجا بخوانید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی