edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

فروشگاه اینترنتی هدف به طوررسمی در سال 93 فعالیت خود را با هدف ارتقای کیفی در زمینه های بازرگانی داخلی و خارجی و تجارت الکترونیک آغاز نموده است.یکی از مهمترین اهداف ما ایجاد بزرگترین و کامل ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است.همواره می کوشیم برای کاری دشوار یعنی «انتخاب »، «مقایسه» و «خرید »،مسیری کوتاه و مطمئن دلپذیر ولذت بخش را فراهم آوریم.واحد بازرگانی شرکت سعی در تامین و توزیع و همچنین خدمات پس از فروش با بهترین کیفیت و قیمت دارد.این واحد « تجارت الکترونیک » را یکی از اولویت های خود قرارداده و در این زمینه راهکارهایی نیز اتخاذ کرده است و با « شعار آسوده بیابید و آسان مقایسه کنید و خاص خرید کنید! » برای کاربران خود شناخته شده است.

مشکلات تلگرام و آموزش رفع آن ها

دوشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۵۳ ق.ظ

اگرچه استفاده از برنامه تلگرام به دلیل محدودیت هایی که برای آن اعمال شده دیگر با شدت قبل انجام نمی‌شود اما این اپلیکیشن همچنان یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های پیام رسان دنیاست و کم نیستند کاربران ایرانی که هنوز هم از تلگرام را به عنوان اصلی ترین اپلیکیشن پیام رسان موبایل خود استفاده می‌کنند. در این مقاله می‌خواهیم به رایج ترین مشکلات تلگرام اشاره کنیم و نحوه رفع و مقابله با این مشکلات را هم برایتان شرح دهیم. بنابراین با فروشگاه هدف همراه باشید.

 

رایج ترین مشکلات تلگرام : مقدمه

علیرغم محدودیت هایی که برای استفاده از برنامه پیام رسان تلگرام ارائه شده، همچنان خیلی از کاربران از این برنامه به منظور رد و بدل اطلاعات و پیام های متنی استفاده می‌کنند. به بیان دیگر می‌توان گفت تلگرام همچنان محبوب ترین اپلیکیشن پیام رسان موجود است و از سمت دیگر امنیت کاربران و اطلاعات آن ها را هم تضمین می‌نماید. متاسفانه گاها دیده شده که در عملکرد تلگرام یا حتی در زمان انجام اقداماتی مثل نصب این برنامه مشکل و باگ هایی به وجود می‌آید که برخی از آن ها می‌توانند بسیار آزاردهنده باشند. ما در این مطلب اختصاصی قصد داریم به چند مورد از اصلی ترین مشکلات تلگرام اشاره کنیم و راه حل رفع این مشکلات را هم برایتان عنوان نماییم. بنابراین اگر از تلگرام استفاده می‌کنید و با مشکل خاصی رو به رو شده‌اید، توصیه داریم تا انتهای این مطلب با فروشگاه اینترنتی هدف همراه باشید.

 

مشکل دانلود و نصب تلگرام!

برخی کاربران با مشکل نصب نشدن تلگرام روی گوشی مواجه هستند. این مشکل می‌تواند بنا به دلایل مختلفی به وجود آید. به عنوان مثال ممکن است وقتی به گوگل پی استور (Google Plsy Store) مراجعه می‌کنید آیکون دانلود (Download) برنامه را نبینید یا بعد از دانلود برنامه قادر به نصب آن نباشید و با ارور رو به رو شوید. همین شرایط می‌تواند در اپ استور (App Store) آیفون هم رخ دهد اما تجربه نشان داده مشکل نصب نشدن تلگرام در گوشی های اندرویدی بیشتر از آیفون های اپل رخ می‌دهد. برای اینکه بتوانید تلگرام را روی موبایل خود نصب کنید باید شرایط زیر در دستگاه برقرار باشد:

  • گوشی حداقل از اندروید 4.4 بهره ببرد.
  • گوشی به اتصال اینترنت دسترسی داشته باشید.
  • اجازه دسترسی به بخش هایی همچون دوربین، مخاطبین، میکروفون، پیامک ها، لیست تماس ها، حافظه گوشی و غیره به تلگرام داده شود.

 

مشکلات تلگرام

 

اگر شرایط فوق در گوشی برقرار است و با مشکل دانلود از اپ استور یا گوگل استور مواجه هستید، توصیه داریم از یک ابزار تغییر IP استفاده کنید. ابتدا از اپ استور یا گوگل استور خارج شوید و آن را از بخش Recent Apps غیر فعال نمایید. ابزار تغییر IP را اجرا کنید و دوباره وارد اپ استور یا گوگل استور شوید و به صفحه دانلود تلگرام بروید. احتمالا بدون مشکل قادر به دانلود برنامه خواهید بود. انجام این کار در 99 درصد مواقع مشکل دانلود نشدن تلگرام از اپ استور را برطرف می‌کند اما ممکن است در گوشی های اندرویدی اینطور نباشد.

اگر مشکل همچنان پابرجا بود می‌توانید از کامپیوتر و برنامه آیتیونز (iTunes) استفاده کنید. اگر گوشی شما اندرویدی است توصیه داریم فایل APK برنامه تلگرام را از سایت های واسط و قابل اعتماد دانلود نمایید و با فعالسازی گزینه Unknown Sources در منوی تنظیمات موبایل خود نسبت به نصب فایل APK دانلود شده برنامه اقدام کنید. برای دانلود فایل APK برنامه تلگرام می‌توانید از سایت هایی مثل APK Mirror، APKPure یا حتی سایت رسمی خود تلگرام استفاده کنید. پس بدین ترتیب می‌توانید یکی از رایج ترین مشکلات تلگرام که مربوط به عدم امکان دانلود و نصب برنامه می‌شود را برطرف سازید.

 

مشکل عدم دریافت پیامک فعالسازی تلگرام

برای اینکه بتوانید از سرویس تلگرام استفاده کنید لازم است که یک شماره موبایل را در آن وارد کرده و تایید نمایید. این شماره موبایل به شما اجازه می‌دهد که از سرویس و خدمات برنامه تلگرام بدون محدودیت استفاده به عمل آورید. اما در برخی مواقع دیده شده کاربران بعد از ارائه شماره موبایل خود و اقدام به منظور دریافت کد فعالسازی، هیچ پیغامی دریافت نمی‌کنند! به بیان دیگر ظاهرا کد فعالسازی تلگرام برای آن ها پیامک نمی‌شود. در اینگونه مواقع ابتدا بررسی کنید که آیا اکانت تلگرامی با شماره‌ای که وارد می‌کنید در دستگاه دیگری فعال است یا خیر. اگر اینطور باشد، نیازی به دریافت مستقیم پیامک نخواهید داشت چون تلگرام یک نسخه از کد فعالسازی اکانت را به صوت پیام خصوصی برای دیگر گجت هایی که اکانتتان ر آن ها فعال بوده ارسال می‌کند. بنابراین می‌توانید از دستگاهی که اکانت در آن فعال است کد را دریافت کرده و وارد دستگاه جدید کنید و نیازی به دریافت مستقیم پیامک فعالسازی نداشته باشید.

 

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی