edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

فروشگاه اینترنتی هدف به طوررسمی در سال 93 فعالیت خود را با هدف ارتقای کیفی در زمینه های بازرگانی داخلی و خارجی و تجارت الکترونیک آغاز نموده است.یکی از مهمترین اهداف ما ایجاد بزرگترین و کامل ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است.همواره می کوشیم برای کاری دشوار یعنی «انتخاب »، «مقایسه» و «خرید »،مسیری کوتاه و مطمئن دلپذیر ولذت بخش را فراهم آوریم.واحد بازرگانی شرکت سعی در تامین و توزیع و همچنین خدمات پس از فروش با بهترین کیفیت و قیمت دارد.این واحد « تجارت الکترونیک » را یکی از اولویت های خود قرارداده و در این زمینه راهکارهایی نیز اتخاذ کرده است و با « شعار آسوده بیابید و آسان مقایسه کنید و خاص خرید کنید! » برای کاربران خود شناخته شده است.

بهترین ترفند ها برای گرفتن عکس سلفی بهتر

چهارشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۲۰ ب.ظ

بهترین ترفند ها برای گرفتن عکس سلفی بهتر اسمارت فون

این روزها عکسبرداری سلفی به یکی از شایع ترین کارهایی تبدیل شده که همه ما با گوشی های خود انجام می‌دهیم. اما به نظر شما چطور می‌توانیم یک عکس سلفی بهتر، زیباتر و حرفه‌ ای ضبط کنیم؟ خوشبختانه با توجه به برخی نکات شما می‌توانید عکس های سلفی با موبایل ضبط کنید که خودتان را هم شگفت زده کند. در ادامه این مقاله به بهترین ترفند هایی اشاره می‌کنیم که باید برای گرفتن عکس سلفی بهتر به آن ها توجه داشته باشید. پس با فروشگاه اینترنتی هدف همراه شوید.

 

ترفند های گرفتن عکس سلفی : مقدمه

تا چند سال پیش کسی علاقمند عکسبرداری سلفی نبود و حتی این اصطلاح هم در بین کاربران گوشی های موبایل رایج نشده بود! اما با گسترش استفاده از اپلیکیشن هایی مثل اینستاگرام، عکسبرداری سلفی هم محبوب و محبوب تر شد. عکسبرداری سلفی پروسه‌ای است که در آن فرد با دوربین جلوی موبایل خودش از خود عکس ضبط می‌کند. این عکس می‌تواند به صورت دسته جمعی و با دیگر دوستانتان باشد یا تک نفره گرفته شود. به دلیل افزایش استقبال کاربران از عکسبرداری سلفی، هم اکنون دوربین جلوی گوشی های موبایل به مراتب نسبت به گذشته کیفیت بیشتری دارند.

جالب است بدانید که خیلی از افراد در حین انتخاب و خرید گوشی جدید به کیفیت عملکرد دوربین سلفی آن اهمیت بسیار بالایی می‌دهند و عقیده دارند که کیفیت دوربین سلفی از اصلی ترین ویژگی های مهم یک اسمارتفون است! اگر شما هم به گرفتن عکس سلفی علاقه دارید، این مقاله می‌تواند برایتان جذاب باشد. چون در این مقاله اختصاصی می‌خواهیم به ترفند هایی اشاره کنیم که برای ضبط عکس سلفی مناسب خواهند بود و با در نظر گرفتن آن ها قادر می‌شوید که عکس های سلفی حرفه ای تر، زیباتر و بهتر ضبط کنید. اگر به عکسبرداری با دوربین گوشی علاقه دارید توصیه می‌کنیم نیم نگاهی بر مقاله "مهمترین ترفند های عکاسی با گوشی موبایل" هم داشته باشید. با فروشگاه اینترنتی هدف همراه باشید.

 

ترفند 1: زاویه عکسبرداری را تنظیم کنید

یکی از مهم ترین و اصلی ترین موضوعاتی که باید در ضبط هر عکسی به آن توجه شود مربوط به زاویه عکسبرداری خواهد بود. زاویه عکسبرداری در واقع مربوط به محلی می‌شود که گوشی را در آن می‌گیرید و از خودتان عکس ضبط می‌کنید. برای مثال ممکن است زاویه یک عکس از پایین به بالا باشد یا برعکس زاویه عکسبرداری عکس دیگری از بالا به پایین انتخاب شود. زاویه مستقیم و نیم رخ هم از دیگر آپشن های موجود هستند. عموما افراد تصور دارند چهره آن ها از یک زاویه مشخص بهتر در عکس نمایان می‌شود. این ادعا شاید صحت داشته باشد اما همیشه تصور افراد مبنی بر زیباتر بودن یکی از زاویه های چهره آن ها صحیح نیست و گاها دیده شده که نظر شخصی فرد با نظر دیگر متفاوت است.

 

گرفتن عکس سلفی بهتر

 

بنابراین برای انتخاب و مشخص کردن بهترین زاویه چهره خودتان حتما از نظر دیگران هم استفاده کنید. اینکه دوربین در حین ضبط عکس دقیقا در چه زاویه‌ای قرار بگیرد مسئله‌ای است که باید با توجه به شرایط انتخاب و مشخص شود. عوامل زیادی می‌توانند روی تعیین بهترین زاویه عکسبرداری سلفی موثر باشند. به عنوان مثال مقدار نور محیط، منبع تابش نور، منظره‌ای پشت سر شما، تعداد افرادی که قرار است در عکس سلفی حضور داشته باشد و خیلی عوامل دیگر در انتخاب بهترین زاویه عکسبرداری موثر هستند. توصیه ما این است که برای گرفتن عکس سلفی بهتر قبل از اقدام به منظور ضبط تصویر، وضعیت را در زاویه های عکسبرداری مختلف بررسی کرده و بهترین زاویه را برای ضبط عکس انتخاب کنید.

ترفند 2: ....

برای خواندن ادامه ترفندها اینجا کلیک کنید.

نظرات (۱)

  • محسن حیدری
  • وبلاگ خوبی دارید :)

    easynet.blog.ir

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی