edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

فروشگاه اینترنتی هدف به طوررسمی در سال 93 فعالیت خود را با هدف ارتقای کیفی در زمینه های بازرگانی داخلی و خارجی و تجارت الکترونیک آغاز نموده است.یکی از مهمترین اهداف ما ایجاد بزرگترین و کامل ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است.همواره می کوشیم برای کاری دشوار یعنی «انتخاب »، «مقایسه» و «خرید »،مسیری کوتاه و مطمئن دلپذیر ولذت بخش را فراهم آوریم.واحد بازرگانی شرکت سعی در تامین و توزیع و همچنین خدمات پس از فروش با بهترین کیفیت و قیمت دارد.این واحد « تجارت الکترونیک » را یکی از اولویت های خود قرارداده و در این زمینه راهکارهایی نیز اتخاذ کرده است و با « شعار آسوده بیابید و آسان مقایسه کنید و خاص خرید کنید! » برای کاربران خود شناخته شده است.

فعال کردن تایید دو مرحله ای اینستاگرام

شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۱۹ ب.ظ

احتمالا شما هم در مورد هک شدن اینستاگرام و سوء استفاده های افراد سودجو صحبت هایی شنیده‌اید، اما سوال اصلی اینجاست که چطور می‌توان ضریب امنیت اکانت اینستاگرام را افزایش داد و به نوعی از هک شدن آن جلوگیری کرد؟ یکی از این روش ها مربوط به فعال کردن قابلیت Two-Factor Authentication می‌شود که اصطلاحا به آن تایید دو مرحله‌ای می‌گوییم. در ادامه این مطلب به آموزش نحوه فعال کردن تایید دو مرحله ای اینستاگرام می‌پردازیم و در رابطه با ماهیت این قابلیت صحبت خواهیم کرد. با فروشگاه هدف همراه باشید.

 

تایید دو مرحله ای چیست؟ | Two-Factor Authentication

قبل از اینکه در مورد نحوه فعال سازی قابلیت تایید دو مرحله ای در اپلیکیشن اینستاگرام صحبت کنیم بهتر است شما را با ماهیت این قابلیت و لزوم فعالسازی آن آشنا سازیم. همانطور که می‌دانید هر اکانت اینستاگرامی دارای یک نام کاربری (username) و رمز عبور (password) است. این موضوع بدان معناست که هرگاه بخواهید وارد اکانت اینستاگرام خودتان شوید باید یوزرنیم و پسورد آن را وارد کنید. پس طبیعتا اگر کاربر دیگری هم به یوزرنیم و پسورد شما دست پیدا کند و بنا به هر طریق بتواند این اطلاعات را کسب نمایند، قادر خواهد بود که وارد اکانت شخصی شما شده و از اطلاعاتتان سوء استفاده به عمل آورد.

به وقوع این مسئله اصطلاحا هک شدن اکانت اینستاگرام گفته می‌شود. یعنی فردی ناشناس بدون اجازه و اطلاع شما وارد اکانت اینستاگرامتان شود! طبیعتا شما با نگهداری درست از رمز عبور اکانت خود و همچنین انتخاب یک رمز سخت و غیرقابل حدس زدن می‌توانید از وقوع مشکلات این چنینی جلوگیری کنید. اما در خیلی از مواقع صرفا در نظر گرفتند این مسئله کافی نیست و نتیجه مطلوب را به همراه نخواهد داشت! یکی از قابلیت هایی که با فعالسازی آن می‌توانید احتمال هک شدن اکانت اینستاگرام خود را تقریبا به صفر برسانید مربوط به فعال کردن تایید دو مرحله ای اینستاگرام می‌شود.

 

فعال کردن تایید دو مرحله ای اینستاگرام

 

تایید دو مرحله‌ای یا همان Two Factor Authentication منجر خواهد شد که صرفا ارائه یوزرنیم و رمز عبور برای لاگین شدن به داخل یک اکانت کافی نباشد و کاربری که قصد ورود به اکانت را دارد باید بعد از ارائه یوزرنیم و پسورد یک کد امنیتی دیگر را هم ارائه کند که به شماره موبایل صاحب اصلی اکانت پیامک می‌شود یا از طریق برنامه Google Authenticator نمایش داده خواهد شد. تا زمانی که این کد تایید مرحله دوم ارائه نشود، اینستاگرام اجازه دسترسی کاربر به محتوای اکانت را نمی‌دهد. از آنجایی که طبیعتا کد به موبایل دارنده اصلی اکانت ارسال خواهد شد، بنابراین تقریبا شانس هک شدن اکانت شما به صفر درصد می‌رسد و هکرها حتی با در اختیار داشتن رمز عبور و یوزرنیم اکانت اینستاگرامتان هم قادر به لاگین شدن در اکانت نخواهند بود.

اما چطور قادر به فعال کردن تایید دو مرحله ای اینستاگرام خواهیم بود؟ خوشبختانه انجام این کار به سادگی امکانپذیر بوده و به هیچ وجه سخت نیست. در ادامه این مطلب می‌خواهیم نحوه دقیق فعالسازی قابلیت نام برده شده را برایتان شرح دهیم. دقت داشته باشید، اگر بنا به هر دلیل بعد از فعالسازی قابلیت مذکور به شماره موبایلی که کد فعالسازی اکانت به آن پیامک می‌شود دسترسی نداشته باشید یا گوشی شما خراب شود و امکان استفاده از برنامه Google Authenticator را از دست دهید با مشکل رو به رو خواهید شد. البته اینستاگرام برای رفع این مشکل کدهای ریکاوری (Recovery Codes) را ارائه می‌کند که بعدا در رابطه با آن ها هم صحبت خواهیم کرد.

 

فعال کردن تایید دو مرحله ای اینستاگرام

همانطور که گفتیم فعالسازی Two-Factor Authentication در اینستاگرام کار سختی نیست و به سادگی قابل انجام خواهد بود. بدین منظور کافیست به شرح زیر عمل کنید:

 برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی