edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

فروشگاه اینترنتی هدف به طوررسمی در سال 93 فعالیت خود را با هدف ارتقای کیفی در زمینه های بازرگانی داخلی و خارجی و تجارت الکترونیک آغاز نموده است.یکی از مهمترین اهداف ما ایجاد بزرگترین و کامل ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است.همواره می کوشیم برای کاری دشوار یعنی «انتخاب »، «مقایسه» و «خرید »،مسیری کوتاه و مطمئن دلپذیر ولذت بخش را فراهم آوریم.واحد بازرگانی شرکت سعی در تامین و توزیع و همچنین خدمات پس از فروش با بهترین کیفیت و قیمت دارد.این واحد « تجارت الکترونیک » را یکی از اولویت های خود قرارداده و در این زمینه راهکارهایی نیز اتخاذ کرده است و با « شعار آسوده بیابید و آسان مقایسه کنید و خاص خرید کنید! » برای کاربران خود شناخته شده است.

کمپانی لنوو (Lenovo) همانند سال‌های گذشته با دست بسیار پر در نمایشگاه 2020 CES حاضر شد و در کنار رونمایی از اولین کامپیوتر شخصی تاشو خود، از سه نمایشگر قدرتمند گیمینگ با نرخ نوسازی بالا رونمایی کرد. لنوو مانیتورهایی با نرخ نوسازی 165،144 و 240 هرتز (Hz) رادر سال 2020 روانه بازار خواهد کرد.

رونق گرفتن صنعت گیمینگ سبب شد تا فعالان حوزه سخت افزار توجه ویژه‌ای به این قشر کاربران پیدا کنند. مانیتور که یکی از قطعات مورد توجه جامعه گمیرهاست، در این میان از توجه ویژه‌ای برخوردار می‌باشد.

 

مانیتور Legion Y25-25 لنوو : تجربه جدیدی از مانیتورهای گیمینگ

پرچمدار سری مانیتورهای لیجِن (Legion) که از نرخ نوسازی 240 هرتز برخوردار است؛ Y25-25 نام دارد. مانیتور لیجن Y25-25 به یک پنل IPS با طول 24.5 اینچ مجهز شده که تجربه‌ای فوق العاده از گیمینگ را برای شما فراهم خواهد آورد. با توجه به این موضوع که مانیتور Y25-25 از نرخ نوسازی 240 هرتزی برخوردار شده؛ می‌توان گفت که در این مانیتور شاهد زمان پاسخگویی کمتر از 1ms خواهیم بود. این زمان پاسخگویی می‌تواند برگ برنده‌ شما در بازی‌های Shooter باشد !

 

لنوو  از سری جدید مانیتورهای گیمینگ با نرخ نوسازی بالا رونمایی کرد

 

همان طور که انتظار می‌رود، رزولوشن مانیتور Legion Y25-25 معادل 1920x1080 پیکسل در هر اینچ بوده و کیفیت فوق العاده FHD را برای شما رقم خواهد زد. استفاده از پنل IPS در مانیتور Y25-25 سبب شده تا تصاویر بسیار شفاف و روشن به نظر برسند؛ که این موضوع سبب بهتر دیده شدن محیط بازی‌های تاریک خواهد شد اما از غلظت رنگ تصاویر کم خواهد کرد که این موضوع برای برخی کاربران ناراحت کننده است.

مانیتور Legion Y25-25 به پورت‌های گوناگون و کاربردی مختلفی مجهز شده که عبارتند از :

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی