edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

فروشگاه اینترنتی هدف به طوررسمی در سال 93 فعالیت خود را با هدف ارتقای کیفی در زمینه های بازرگانی داخلی و خارجی و تجارت الکترونیک آغاز نموده است.یکی از مهمترین اهداف ما ایجاد بزرگترین و کامل ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است.همواره می کوشیم برای کاری دشوار یعنی «انتخاب »، «مقایسه» و «خرید »،مسیری کوتاه و مطمئن دلپذیر ولذت بخش را فراهم آوریم.واحد بازرگانی شرکت سعی در تامین و توزیع و همچنین خدمات پس از فروش با بهترین کیفیت و قیمت دارد.این واحد « تجارت الکترونیک » را یکی از اولویت های خود قرارداده و در این زمینه راهکارهایی نیز اتخاذ کرده است و با « شعار آسوده بیابید و آسان مقایسه کنید و خاص خرید کنید! » برای کاربران خود شناخته شده است.

اگر همیشه منتظر بودید تا ردموندی‌ها بعد از عرضه محصولات نرم‌افزاری و تبلت‌های تبدیل‌شونده سرفیس، یک لپ تاپ واقعی را روانه بازار کنند، حالا زمان خوشحالی رسیده است. امروز می‌خواهیم به نقد و بررسی تخصصی سرفیس لپ تاپ مایکروسافت (Microsoft Surface Laptop)، به عنوان اولین نوت بوک رسمی این کمپانی بپردازیم.

کمپانی آمریکایی مایکروسافت (Microsoft) یکی از برترین کمپانی‌های نرم‌افزاری در دنیا است که چند سالی می‌شود با معرفی محصولات قدرتمند و جذاب سری سرفیس (Surface) به صورت جدی وارد دنیای سخت‌افزار شده است. البته این شرکت پیشتر نیز تلاش‌هایی در این زمینه داشته است و با خرید بخش گوشی‌های موبایل نوکیا، چند سالی در حوزه سخت افزارها فعال بود که هیچ‌گاه نتوانست موفقیت فعلی را کسب کند.

لپ تاپ Microsoft Surface اولین تلاش جدی و رسمی این کمپانی آمریکایی در دنیا نوت‌بوک‌هاست که از پردازنده نسل هفتم اینتل موسوم به کبی لیک (kaby Lake)، اسپیکرهای استریو، 8 گیگابایت رم DDR4 و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی SSD بهره می‌برد و خیال شما را از داشتن یک نوت بوک پرقدرت راحت می‌کند.

ممکن است قیمت لپ تاپ Microsoft Surface نسبت به قیمت لپ تاپ های مشابه بالاتر باشد، ولی با خرید لپ تاپ Microsoft Surface می‌دانید که محصولی زیبا، حرفه‌ای و بسیار پرقدرت دارید و با خیال راحت می‌توانید سال‌ها از اولترابوک جذاب خود استفاده کنید.

 

طراحی لپ تاپ Microsoft Surface

 

طراحی لپ تاپ Microsoft surface

 

شاید با توجه به سابقه قبلی ردموندی‌ها، خیلی‌ها تصور کنند این کمپانی همچنان نیاز به کسب تجربه دارد تا بتواند محصولی جذاب را روانه بازار کند. اما طراحان و مهندسان مایکروسافت در همان محصولات اولیه خود از سری سرفیس نشان دادند که به خوبی می‌دانند که باید چه محصولی روانه بازار کنند.

سرفیس لپ تاپ به عنوان اولین لپ تاپ مایکروسافت یک اولترابوک زیبا و دیدنی است که همان لحظه اول کیفیت ساخت بالا، طراحی یکدست و وزن سبک آن نظر هر خریداری را جلب می‌کند.

با اینکه این لپ تاپ بدنه‌ای یکپارچه و یکدست دارد، ولی طراحی زیبا و مدرن آن باعث شده تا محصولی زیبا داشته باشید. البته مایکروسافت به جای اینکه محصول خود را کاملا فلزی بسازید، در قسمت پایینی بدنه از پارچه آلکانترا بهره گرفته است که نه‌تنها باعث زیباتر شدن نوت بوک این برند شده، بلکه کیفیت آن نیز بالاتر رفته است.

 

مایکروسافت سرفیس لپ تاپ

 

طراحی درِ این لپ تاپ خلاقانه و جذاب است. روی درِ دستگاه که دارای طراحی یکپارچه و برس‌خورده است، شاهد یک لوگوی براق پنجره‌ای شکل هستیم که در واقع همان نشانه ویندوز است. طراحان و مهندسان این غول فناوی تلاش کرده‌اند طراحی ساده و مینیمالی در نظر بگیرند.

با باز کردن درِ این لپ‌تاپ، زیبایی‌های آن بیش از پیش به چشم می‌آید. یک طراحی حرفه‌ای و مدرن و در عین حال یکدست از مایکروسافت که در قالب یک محصول حرفه‌ای خودنمایی می‌کند، تمام آن چیزی است که از یک لپ‌تاپ اصیل انتظار دارید. همان‌طور که اشاره کردیم در قسمت پایه این اولترابوک از پارچه طرح‌دار و باکیفیت آلکانترا استفاده که زیبایی‌های دستگاه را دوچندان کرده است.

در قسمت صفحه کلید نیز طراحی ساده مایکروسافت ادامه دارد و کیفیت خوبی را شاهد هستیم. این محصول از کیبورد عددی بی‌بهره است. نکته قابل توجه بهره‌گیری از همان زبان طراحی Signature هستیم که به تایپ کاورهای تبلت‌های سرفیس پرو شباهت زیادی دارد.

ابعاد این لپ‌تاپ 14.47 * 223.2 * 308 میلی‌متر و وزن آن 1.25 کیلوگرم است که برای یک محصول 13.5 اینچی با سخت افزار قدرتمند، منطقی به نظر می‌رسد.

 

خروجی‌ها

 

پورت لپ تاپ مایکروسافت سرفیس

 

این دستگاه با توجه به نوع کاربری خود پورت‌های زیادی ندارد ولی کار شما راه می‌اندازد. در سمت چپ لپ‌تاپ Microsoft Surface یک پورت USB 3.0، یک پورت miniDisplay و یک جک صوتی 3.5 میلی‌متری صوتی قرار گرفته است.

 

پورت لپ تاپ microsoft surface

 

اما در سمت راست دستگاه شاهد پورت اختصاصی Surface Connect هستیم که برای شارژ و اتصال دانگل‌های مایکروسافت در نظر گرفته شده است.

 

صفحه کلید و تاچ پد

 

کیبورد microsoft surface laptop

 

لپ‌تاپ مایکروسافت سرفیس از یک صفحه کلید باکیفیت و زیبا بهره می‌برد. این لپ‌تاپ تجربه‌ خوبی از کار ‌کردن در اختیار شما قرار می‌دهد و با استفاده‌ طولانی مدت احساس خستگی نخواهید داشت. در قسمت طراحی اشاره کردیم ردموندی‌ها از یک کیبورد حرفه‌ای با نور پس زمینه بهره گرفته‌اند. کلیدها فاصله و کیفیت خوبی دارند و کمترین فشار دستورات شما را اجرا می‌کنند.

تاچ‌پد (TouchPad) این لپ‌تاپ همسطح با بدنه در نظر گرفته نشده است ولی عملکرد بسیار خوبی دارد و از طراحی یکپارچه و فضای کاری بزرگ بهره می‌برد. این تاچ‌پد از ژست‌های لمسی نیز پشتیبانی می‌کند و دستورات شما خیلی سریع انجام می‌شوند. کیفیت ساخت تاچ‌پد نیز عالی است و می‌توانید از کلیدهای آن نیز به جای ماوس استفاده کنید.

 

نمایشگر

 

نمایشگر microsoft surface laptop

 

لپ تاپ Microsoft Surface از یک نمایشگر 13.5 اینچی IPS لمسی با رزولوشن 1504 * 2256 پیکسل و نسبت به 3 به 2 بهره می‌برد که کیفیت خوب و راضی‌کننده‌ای دارد. این صفحه نمایشگر که توسط....

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی