edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

فروشگاه اینترنتی هدف به طوررسمی در سال 93 فعالیت خود را با هدف ارتقای کیفی در زمینه های بازرگانی داخلی و خارجی و تجارت الکترونیک آغاز نموده است.یکی از مهمترین اهداف ما ایجاد بزرگترین و کامل ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است.همواره می کوشیم برای کاری دشوار یعنی «انتخاب »، «مقایسه» و «خرید »،مسیری کوتاه و مطمئن دلپذیر ولذت بخش را فراهم آوریم.واحد بازرگانی شرکت سعی در تامین و توزیع و همچنین خدمات پس از فروش با بهترین کیفیت و قیمت دارد.این واحد « تجارت الکترونیک » را یکی از اولویت های خود قرارداده و در این زمینه راهکارهایی نیز اتخاذ کرده است و با « شعار آسوده بیابید و آسان مقایسه کنید و خاص خرید کنید! » برای کاربران خود شناخته شده است.

گوشی Galaxy A90 5G سامسونگ بنا به چند دلیل مختلف توانسته به شدت مورد استقبال کاربران قرار گیرد. یکی از این دلایل مربوط به پشتیبانی این گوشی از اتصال 5G می‌شود. گلکسی A90 اولین اسمارتفون سامسونگی است که با قیمتی مناسب قابلیت پشتیبانی از اتصال 5G را ارائه می‌کند. در ادامه این مطلب می‌خواهیم به نقد و بررسی گلکسی A90 سامسونگ بپردازیم و مروری بر اصلی ترین ویژگی های مثبت و منفی آن داشته باشیم. با فروشگاه هدف همراه شوید.

 

مقدمه

اینترنت نسل 5G هم اکنون در خیلی از کشور های دنیا از قبیل کره جنوبی استفاده می‌شود، اما همه اسمارتفون ها قابلیت پشتیبانی از آن را ندارند و در حال حاضر گوشی های نسبتا محدود و کم تعدادی هستند که از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند. عموما هم اسمارتفون هایی که قابلیت پشتیبانی از اتصال 5G را دارند از قیمت بالایی برخوردار خواهند بود و با صرف هزینه کم نمی‌توان آن ها را خریداری کرد. اما Galax A90 5G اینطور نیست! قیمت گلکسی A90 سامسونگ در مقایسه با قیمت گوشی های دیگری که از اتصال 5G پشتیبانی به عمل می‌آورند به مراتب مقرون به صرفه تر در نظر گرفته شده و مناسب تر خواهد بود.

به بیان دیگر در حال حاضر می‌توان Galaxy A90 5G را خوش قیمت ترین اسمارتفون سامسونگی محسوب کرد که از اتصال 5G پشتیبانی می‌کند. این گوشی علاوه بر ویژگی مذکور از کیفیت ساخت خوب و سخت افزار مناسبی هم بهره می‌برد و به همین جهت می‌تواند گزینه خرید عالی برای هر یک از افرادی باشد که به دنبال خرید یک گوشی جدید، زیبا، با کیفیت و خوش قیمت و البته با قابلیت پشتیبانی از اتصال 5G هستند. در ادامه این مطلب می‌خواهیم به نقد و بررسی گلکسی A90 بپردازیم و تجربه یک هفته‌ای بکارگیری این اسمارتفون را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. بنابراین با فروشگاه اینترنتی هدف همراه شوید.

 

نقد و بررسی گلکسی A90 سامسونگ (Samsung Galaxy A90 5G): طراحی، ظاهر و کیفیت ساخت

سری گوشی های Galaxy A سامسونگ اغلب از کیفیت ساخت خوبی برخوردارند مگر اینکه مدل های پایین این سری از محصولات را تهیه کنید که ممکن است بدنه‌ای پلاستیکی و نه چندان مقاوم داشته باشند. خوشبختانه گلکسی A90 از آن دسته اسمارتفون های سری A است که واقعا می‌تواند رقیب جدی برای گوشی های سری گلکسی S باشد. همانطور که قبلا گفتیم این اسمارتفون از اتصال 5G پشتیبانی به عمل می‌آورد و بدین ترتیب می‌تواند از بکارگیری پر سرعت ترین نسل اینترنت همراه در آن لذت ببرید. البته پشتیبانی از شبکه 5G هنوز در کشورمان و از جانب اپراتورهای داخلی ارائه نشده اما بی‌شک در آینده نزدیک شاهد ارائه آن و جایگزینی اینترنت 5G با اینترنت 4G خواهیم بود.

 

 بررسی گلکسی A90 سامسونگ

 

فریم اصلی گوشی A90 از آلومینیوم ساخته شده و پل جلو و قاب پشت گوشی با شیشه گوریلاگلس 6 پوشانده می‌شود. همانطور که می‌دانید شیشه گوریلاگلس 6 در حال حاضر (در زمان تدوین این مطلب) مقاوم ترین نسخه از سری شیشه‌های نام برده شده و فوق مقاوم در برابر خراشیده شدن است. بهره‌گیری از شیشه گوریلاگلس در بدنه گوشی Galaxy A90 5G سبب شده ظاهر دستگاه بسیار زیبا، جذاب و چشم نواز به نظر برسد. گوشی در دو رنگ مشکی و سفید موجود است و هر دوی آن ها زیبایی خاصی دارند که بدون شک رضایت شما را هم در پی خواهد داشت.

علیرغم بکارگیری شیشه ضد خش در قاب گوشی توصیه داریم برای محافظت از آن حتما از کیف و کاور های مناسب استفاده کنید، در غیر این صورت احتمال به وجود آمدن خط و خش های ریز به مرور زمان روی بدنه دستگاه وجود دارد. ابعاد بدنه گوشی 8.4 در 76.4 در 164.8 میلیمتر در نظر گرفته شده و وزن آن به چیزی در حدود 206 گرم می‌رسد. ضمن اینکه دستگاه قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت را هم دارد. بنابراین اسمارتفون مذکور نسبتا سنگین بوده و ابعاد بزرگی هم دارد و به همین سبب وقتی آن را در دست می‌گیرید باید مراقب باشید که خدای نکرده گوشی از دستتان به زمین نیفتد. فراموش نکنید که قاب شیشه‌ای این اسمارتفون می‌تواند به شدت در برابر ضربه حساس باشد.

دو لبه سمت راست و چپ قاب پشت گوشی حالتی خمیده دارند و در گوشه سمت چپ و فوقانی قاب پشت دستگاه سه لنز دوربین اصلی آن قابل مشاهده هستند. زیر این سه لنز هم چراغ فلش LED دوربین اصلی نصب شده است. اما پنل جلوی گوشی تقریبا به صورت کامل با نمایشگر دستگاه احاطه می‌شود. در بررسی گلکسی A90 مشخص شد که ال سی دی گوشی چیزی در حدود 86.1 درصد از کل مساحت پنل جلوی دستگاه را در بر گرفته و بدین ترتیب جذابیت های آن را چند برابر می‌کند. در بخش فوقانی صفحه نمایش دستگاه هم زائده کوچکی که ناچ (Notch) نامیده می‌شود برای نصب لنز دوربین سلفی تعبیه شده و قابل مشاهده خواهد بود. گوشی A90 از پورت USB Type C بهره می‌برد و اسپیکر آن هم از قابلیت دالبی اتمس (Dolby Atmos) پشتیبانی می‌کند.

 

 بررسی گلکسی A90 سامسونگ

 

از دیگر ویژگی های گوشی سامسونگ Galaxy A90 باید به بهره‌مندی از اسکنر داخل نمایشگر اشاره کرد. بخش زیرین صفحه نمایش این گوشی قابلیت اسکن انگشت را دارد و خوشبختانه از سرعت و دقت عملکرد بالایی هم برخوردار خواهد بود و این موضوع در بررسی دستگاه به وضوح مشخص شد. همچنین قابلیت تشخیص چهره از طریق لنز دوربین سلفی دستگاه هم پشتیبانی می‌کند که مطمئنا از ضریب امنیت بالایی برخوردار نیست و استفاده از آن چندان توصیه نمی‌شود. ضمنا Galaxy A90 5G از قابلیت سامسونگ دکس (Samsung DeX) هم پشتیبانی می‌کند که در بخش نرم افزار در آن صحبت خواهیم کرد.

بنابراین به طور کلی باید اینطور گفت که گوشی سامسونگ گلکسی A90 5G واقعا از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و مطمئنا اگر از طراحی ضد آب هم بهره‌مند می‌شد می‌توانست رقیب جدی تری برای سری گوشی های گلکسی اس باشد. وقتی گوشی سامسونگ A90 را در دست می‌گیرید حس بسیار خوبی به شما منتقل می‌شود که حسی فراتر از حس در دست گرفتن یک گوشی میان رده خواهد بود. اگر به دنبال گوشی هستید که سبک طراحی مدرنی داشته باشد، ظاهر شیک و جذابی ارائه کند و کیفیت ساخت آن هم بالا بوده و در عین حال قیمت مناسبی ارائه نماید، مطمئنا گلکسی A90 یکی از بهترین گزینه های خرید پیش رویتان خواهد بود.

 

نقد و بررسی گلکسی A90 سامسونگ (Samsung Galaxy A90): صفحه نمایش

یکی از ویژگی های خوب گوشی A90 مربوط به بهره‌مندی از نمایشگر بزرگ می‌شود. اگر از افرادی هستید که به گوشی های با صفحه نمایش بزرگ علاقه دارند مطمئنا سامسونگ Galaxy A90 5G نظرتان را جلب خواهد کرد. صفحه نمایش این گوشی 6.7 اینچی...

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی