edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

فروشگاه اینترنتی هدف به طوررسمی در سال 93 فعالیت خود را با هدف ارتقای کیفی در زمینه های بازرگانی داخلی و خارجی و تجارت الکترونیک آغاز نموده است.یکی از مهمترین اهداف ما ایجاد بزرگترین و کامل ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است.همواره می کوشیم برای کاری دشوار یعنی «انتخاب »، «مقایسه» و «خرید »،مسیری کوتاه و مطمئن دلپذیر ولذت بخش را فراهم آوریم.واحد بازرگانی شرکت سعی در تامین و توزیع و همچنین خدمات پس از فروش با بهترین کیفیت و قیمت دارد.این واحد « تجارت الکترونیک » را یکی از اولویت های خود قرارداده و در این زمینه راهکارهایی نیز اتخاذ کرده است و با « شعار آسوده بیابید و آسان مقایسه کنید و خاص خرید کنید! » برای کاربران خود شناخته شده است.

نقد و بررسی تبلت Tab3 8 Plus لنوو: خوش قیمت و کارآمد

پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۰۹ ق.ظ

تبلت لنوو تب 3 8 پلاس (Lenovo Tab3 8 Plus) یکی از تبلت های نسبتا قدیمی شرکت لنوو است که در ماه مارس (March) سال 2017 شاهد رونمایی از آن بودیم. این تبلت با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت ساخت خوب می‌تواند برای کسانی که به دنبال خرید یک تبلت اندرویدی خوش قیمت و کارآمد هستند، گزینه عالی باشد. در ادامه این مطلب می‌خواهیم به نقد و بررسی تبلت Tab3 8 Plus لنوو بپردازیم و مروری بر نقاط قوت و ضعف اصلی آن داشته باشیم. با فروشگاه اینترنتی هدف همراه شوید.

 

مقدمه

تبلت ها همیشه طرفداران خاص خودشان را داشته‌اند و طبیعتا در مقایسه با گوشی های موبایل مزیت هایی دارند. بزرگ تر بودن صفحه نمایش و ارائه تجربه بهتر در وبگردی، تماشای فیلم و حتی اجرای گیم توانسته تبلت ها را به گزینه خرید بهتری برای علاقمندان به این سه مسئله تبدیل کند. همچنین تبلت های خوش قیمت عموما برای کودکان و نوجوانان هم گزینه خرید عالی محسوب می‌شوند. یکی از شرکت هایی که هر سال تبلت های اندرویدی خوبی را روانه بازار می‌کند، لنوو است. تبلت Lenovo Tab3 8 Plus این کمپانی در ماه مارس سال 2017 معرفی شد و هنوز هم یکی از پرفروش ترین تبلت های این شرکت است.

قیمت تبلت Tab3 8 Plus لنوو در مقایسه با پتانسیل سخت افزاری محصول و همچنین کیفیت ساخت آن به مراتب مناسب در نظر گرفته شده و همین امر سبب گشته تبلت نامبرده شده به یکی از پرفروش ترین تبلت های شرکت لنوو تبدیل گردد. اما برای شناسایی دقیق تر نقاط قوت و ضعف این محصول باید نگاه دقیق تری به آن داشت و حداقل مدت زمان کوتاهی از دستگاه استفاده کرد. ما در این مقاله می‌خواهیم به نقد و بررسی تبلت Tab3 8 Plus لنوو بپردازیم و تجربه یک هفته‌ای استفاده خود از این محصول را با شما عزیزان به اشتراک قرار دهیم. بنابراین با فروشگاه اینترنتی هدف همراه شوید.

 

 نقد و بررسی تبلت Tab3 8 Plus لنوو: طراحی، ظاهر و کیفیت ساخت 

با توجه به قیمتی که برای تبلت Lenovo Tab3 8 Plus در نظر گرفته شده نباید خیلی انتظارات زیادی از آن داشته باشیم. عموما در طراحی تبلت های ارزان قیمت یا مقرون به صرفه سعی می‌شود که از مواد خیلی با کیفیتی استفاده نگردد و بدین ترتیب هزینه تولید کاهش یابد. اما لنوو از پلاستیک مقاومی در طراحی تبلت مورد نظر استفاده کرده و با لمس آن می‌توانید به خوبی متوجه سختی و مقاومت خوبی که دارید شوید. در بررسی تبلت Tab3 8 Plus لنوو مشخص شد که بدنه آن از مقاومت خوبی در برابر خراشیده شدن و تماس با اشیای نوک تیز بهره‌مند است اما به هر حال باید مراقبت از آن صورت پذیرد و بهترین راه برای انجام این کار مربوط به استفاده از کیف و کاور اختصاصی می‌شود.

 

بررسی تبلت Tab3 8 Plus

 

بدنه پلاستیکی تبلت سبب شده که وزن آن خیلی زیاد نباشد و به چیزی در حدود 329 گرم برسد که وزن مناسبی برای یک تبلت 8 اینچی خواهد بود. ابعاد بدنه تبلت هم 8.9 در 125 در 210 میلیمتر در نظر گرفته شده و بدین ترتیب Lenovo Tab3 8 Plus باریک و جذاب به نظر می‌آید. این تبلت 8 اینچی قابلیت نصب سیم کارت را دارد و حتی از امکان برقراری تماس تلفنی و مکالمه مستقیم هم پشتیبانی می‌کند. این مسئله می‌تواند یکی از ویژگی های مثبت تبلت نام برده شده به شمار آید. لنوو تب 3 8 پلاس از اسپیکر های دوبل استریو هم بهره‌مند است و از تکنولوژی دالبی اتمس (Dolby Atmos) برای ارائه صدای فراگیر و با کیفیت تر هم پشتیبانی به عمل می‌آورد.

وقتی از نمای پشت به تبلت لنوو Tab 3 8 Plus نگاه کنید، به غیر از طرح خاص روی قاب پشت آن که در نسخه تیره رنگ دستگاه محسوس تر است، چیز دیگری توجهتان را جلب نخواهد کرد. یک لنز دوربین نسبتا برگ و برآمده در گوشه سمت چپ و فوقانی قاب پشت دستگاه نصب شده و یک چراغ فلش LED هم زیر این لنز دیده می‌شود. در لبه سمت راست قاب پشت تبلت هم درپوش شیار سیم کارت و رم MicroSDXC آن دیده می‌شود که نام Lenovo روی آن حک شده است. اما تبلت از نمای رو به رو چطور به نظر می‌رسد؟

اصلی ترین ویژگی که با نگاه کردن به تبلت لنوو Tab3 8 Plus از نمای رو به رو متوجه آن می‌شوبد مربوط به مستطبل شکل بودن کامل بدنه آن خواهد بود. چهار گوشه قاب این تبلت کاملا زاویه‌دار طراحی شده‌اند و تبلت بدنه‌ای باریک، بلند و نسبتا کم عرض دارد و کاملا شبیه به یک مستطیل به نظر می‌رسد. حاشیه های صفحه نمایش تبلت باریک نیستند و معمولی طراحی شده‌اند، اما با این وجود تبلت زیبا به نظر می‌رسد. وقتی لنوو تب 3 8 پلاس را در دست می‌گیرید حس خوبی به شما منتقل خواهد شد و این حس چیزی فراتر از حس در دست گرفتن یک تبلت ارزان قیمت و مقرون به صرفه است. به همین جهت ما عقیده داریم که تبلت مورد نظر خوش دست و جذاب به نظر می‌رسد و در رده قیمتی خودش یکی از بهترین گزینه های خرید خواهد بود.

 

بررسی تبلت Tab3 8 Plus

 

متاسفانه تبلت Tab3 8 Plus از اسکنر انگشت بهره نمی‌برد و برای عبور از قفل نمایشگر آن ملزم به بکارگیری پین (PIN) یا قفل الگویی (Pattern) خواهید بود. ضمنا تبلت ضد آب نیست و به شدت در برابر تماس با آب و مایعات حساس عمل می‌کند، بنابراین همیشه مراقب باشید که این تبلت با آب و مایعات در تماس مستقیم قرار نگیرد و حتی برای پیشگیری از بروز هرگونه مشکل احتمالی با دست خیس هم از آن استفاده نکنید. اگر به این نکات توجه داشته باشید و روی ال سی دی تبلت یک لایه گلس محافظ نصب کرده و یک کیف اختصاصی را هم برای قاب پشت دستگاه تهیه کنید، لنوو تب 3 8 پلاس می‌تواند دوام بیشتری داشته باشد.

 

 نقد و بررسی تبلت Tab3 8 Plus لنوو: صفحه نمایش 

تبلت لنوو تب 3 8 پلاس یک تبلت 8 اینچی است و از نمایشگری با این اندازه بهره می‌برد. صفحه نمایش 8 اینچی این تبلت از نوع IPS LCD بوده و رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل یا اصطلاحا فول اچ دی (Full HD) را ارائه می‌کند. بدین ترتیب تراکم پیکسلی صفحه نمایش آن به چیزی در حدود 283 پیکسل در هر اینچ می‌رسد. نسبت تصویر صفحه نمایش دستگاه 16 به 10 در نظر گرفته شده و به همین سبب حالت مستطیل شکل آن به طور کامل قابل درک خواهد بود. ضمن اینکه طبق آمار صفحه نمایش این محصول چیزی در حدود 70.7 درصد از کل مساحت پنل جلوی دستگاه را در بر گرفته است. متاسفانه هیچ شیشه ضد خشی روی نمایشگر دستگاه بکار گرفته نشده، بنابراین به منظور محافظت از آن باید حتما از گلس محافظ ال سی دی استفاده کنید.

کیفیت به تصویر کشیدن محتوا روی پنل IPS LCD و 8 اینچی تبلت نام برده شده مطلوب است و در بررسی دستگاه به خوبی متوجه این امر شدیم. البته اینطور نیست که صفحه نمایش تبلت از نظر کیفیت خیلی فوق‌العاده‌ باشد و بتواند با تبلت های رده بالای بازار رقابت کند، اما با توجه به قیمت تبلت، کیفیت نمایشگر آن مناسب و مطلوب خواهد بود. شارپنس خوب و کنتراست مطلوب را می‌توان از نقاط قوت پنل نمایشگر تبلت نام برده شده محسوب کرد. اما توان تولید روشنایی در نمایشگر تبلت چطور است و آیا می‌توان بدون مشکل در محیط های باز و تحت تابش نور محتوای روی صفحه نمایش محصول را مشاهده کرد؟ در بررسی تبلت Tab3 8 Plus مشخص شد که ...

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی