edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

فروشگاه اینترنتی هدف به طوررسمی در سال 93 فعالیت خود را با هدف ارتقای کیفی در زمینه های بازرگانی داخلی و خارجی و تجارت الکترونیک آغاز نموده است.یکی از مهمترین اهداف ما ایجاد بزرگترین و کامل ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است.همواره می کوشیم برای کاری دشوار یعنی «انتخاب »، «مقایسه» و «خرید »،مسیری کوتاه و مطمئن دلپذیر ولذت بخش را فراهم آوریم.واحد بازرگانی شرکت سعی در تامین و توزیع و همچنین خدمات پس از فروش با بهترین کیفیت و قیمت دارد.این واحد « تجارت الکترونیک » را یکی از اولویت های خود قرارداده و در این زمینه راهکارهایی نیز اتخاذ کرده است و با « شعار آسوده بیابید و آسان مقایسه کنید و خاص خرید کنید! » برای کاربران خود شناخته شده است.

شرکت اپل (Apple) در سال 2019 دو نسل جدید از سری لپ‌‌تاپ‌های خود یعنی MacBook Air و MacBook Pro را روانه بازار کرد. سری مک‌بوک ایر برای انجام کارهای روزمره طراحی شده است و در نسخه‌ی 2019 خود دارای تغییراتی بوده است که در این مقاله قصد بررسی آن را داریم. با نقد و بررسی مک‌بوک ایر 2019 در فروشگاه اینترنتی هدف همراه ما باشید.

 

مقدمه

MacBook air 2019 با توجه به بروز رسانی‌هایی که داشته است، همچنان به طراحی کلاسیک خود وفادار مانده.است. اپل سری مک‌بوک ایر را برای انجام کارهای روزمره وارد بازار کرد. بهره مندی مک بوک ایر 2019 از نسل هشتم پردازنده‌های اینتل با محدوده‌ی سرعتی 1.6 تا 3.4 گیگاهرتزی، توان حداکثری پردازش اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد. 8 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR3 با قابلیت ارتقا به 16 گیگابایت برای این لپ‌تاپ در نظر گرفته شده است. هارد دیسک مک‌بوک ایر 2019 ظرفیت‌های متفاوتی دارد و نسبت به هزینه‌ایی که می‌کنید از 128 گیگابایت در ساده ترین مدل و 1 ترابایت در پیشرفته ترین مدل، متغیر است. البته با توجه به SSD بودن هارد دیسک سرعت بیشتری را نسبت به مدل های SATA در اختیار دارید. پردازنده‌ی گرافیکی اینتل 1 گیگابایتی DDR3 قدرت مناسبی را برای پردازش اطلاعات گرافیکی برای شما فراهم می کند. باتری بهبود یافته لیتیوم پلیمری با کارکرد بالای ده ساعت و همچنین صفحه نمایش رتینا (Retina) از دیگر قابلیت‌های مک‌بوک ایر 2019 است. با نقد و بررسی مک بوک ایر 2019 در فروشگاه اینترنتی هدف با ما باشید.

 

طراحی و صفحه‌نمایش MacBook Air 2019

طراحی کلاسیک اپل همچنان پابرجا مانده و تقریبا هیچ‌گونه ریسکی در بخش طراحی صورت نگرفته، که خب این یک خبر بسیار خوب برای کسانی است که از این طراحی راضی هستند. توجه به محیط زیست چندسالی است که در دستور کار اپل قرار گرفته، که ردپای آن را در طراحی مک‌بوک ایر 2019 و همچنین سری پیشین مک‌بوک ایر مشاهده میکنیم. استفاده از آلومینیوم بازیافتی به این معناست که هیچ استخراج معدنی صورت نگرفته است و این خبر بسیارخوبی برای طرفداران محیط زیست است. ظرافت و باریکی این لپ‌تاپ به لطف استفاده از آلومینیوم و همینطور استفاده‌ی هوشمندانه از فضا به ارمغان آمده است.
با توجه به ظریف بودن بدنه لپ‌تاپ، مک‌بوک ایر مقاومت مناسبی را به کاربر ارائه می‌دهد و نباید مدام ترس از ضربه دیدن لپ‌تاپ داشت.
صفحه نمایش رتینا (Retina) از سری طراحی‌های اختصاصی برای لپ‌تاپ‌ها و محصولات اپل است که تراکم پیکسلی بالایی دارد و به کاربر وضوح و شفافیت فوق‌العاده‌ در متن و تصاویر می‌دهد. رزولوشن 2560 در 1600 با دارا بودن 4 میلیون پیکسل نسبت به مدل پیشین پیشرفت 40 درصدی در شفافیت را به کاربر منتفل می‌کند. همینطور در طراحی جدید این صفحه نمایش قاب اطراف صفحه به نصف رسیده است که به کاربر توانایی فوکوس راحت‌تر بر روی صفحه نمایش می‌دهد.

 

بررسی لپ تاپ اپل Macbook air 2019


کانفیگ‌های متفاوت MVFN2 و MVFJ2 هردو دارای صفحه‌نمایش 13.3 اینچی و پنل IPS هستند. پنل‌های IPS گستردگی نوری و رنگی بیشتری نسبت به پنل‌های TN قدیمی دارند که این برتری همچنین در کانفیگ‌های دیگر مک‌بوک مثل MVFH2 و MVFK2 مشاهده می‌شود. به طور کلی تفاوت کانفیگ‌ها باعث تفاوت در قیمت مک بوک ایر 2019 و قابلیت‌های آن می شود. به عنوان مثال هر 3 کانفیگMVFM2، MVFH2، MVFK2 از هارد با ظرفیت 128 گیگابایتی بهره می‌برند که قیمت پایین‌تری نیز دارند. مک‌بوک ایر 2019 سبک‌ترین و نازک‌ترین لپ‌تاپ اپل است. تنها با داشتن 1.25 کیلوگرم مناسب کارهای روزمره است. یکی از مواردی که هنوز در این سری و سری قبل تر (MacBook Air 2018) برطرف نشده است، محدودیت پورت‌ها است. تنها دو پورت Usb Type-C در سمت چپ لپ‌تاپ تعبیه شده است، که این موضوع همچنان کاربران مک‌بوک را آزرده خاطر میکند. البته باید اشاره کرد که برای داشتن نازک‌ترین و باریک‌ترین لپ‌تاپ، اپل راهی جزء این نداشته است. یکی از بارزترین تغییرات مک‌بوک 2019 طراحی کیبورد باترفلای جدید آن است.

 

هارد دیسک و باتری MacBook Air 2019

هارد دیسک‌های SSD پرسرعت اپل در ظرفیت‌های ....

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی