edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

فروشگاه اینترنتی هدف به طوررسمی در سال 93 فعالیت خود را با هدف ارتقای کیفی در زمینه های بازرگانی داخلی و خارجی و تجارت الکترونیک آغاز نموده است.یکی از مهمترین اهداف ما ایجاد بزرگترین و کامل ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است.همواره می کوشیم برای کاری دشوار یعنی «انتخاب »، «مقایسه» و «خرید »،مسیری کوتاه و مطمئن دلپذیر ولذت بخش را فراهم آوریم.واحد بازرگانی شرکت سعی در تامین و توزیع و همچنین خدمات پس از فروش با بهترین کیفیت و قیمت دارد.این واحد « تجارت الکترونیک » را یکی از اولویت های خود قرارداده و در این زمینه راهکارهایی نیز اتخاذ کرده است و با « شعار آسوده بیابید و آسان مقایسه کنید و خاص خرید کنید! » برای کاربران خود شناخته شده است.

کارت گرافیک‌های سری 2000 کمپانی انویدیا (Nvidia)، جدیدترین نسل کارت گرافیک‌های این کمپانی می‌باشند که از توان پردازشی فوق العاده بالا و امکانات خیره کننده‌ای برخوردار هستند. با معرفی چیپ‌های پردازنده سری 2000 به وسیله این کمپانی، شرکت‌های توسعه دهنده سخت افزار همچون : گیگابایت (Gigabyte)، ایسوس (Asus) و اِم اس آی (MSI) همچون سال‌های قبل اقدام به شخصی سازی و عرضه این چیپ‌ها با مشخصات گوناگون نمودند. کارت گرافیک Gigabyte AORUS GeForce RTX 2060 Super 8G نمونه عرضه شده بر پایه چیپ ست پردازنده Nvidia RTX 2060 از کمپانی گیگابایت می‌باشد. استفاده از چیپ قدرتمند RTX 2060 Super در کنار 8 گیگابایت حافظه اجرایی و تکنولوژی‌های فوق پیشرفته گیگابایت سبب شده تا این کارت گرافیک در دسته محصولات گیمینگ گیگابایت با نام اُرِس (Aorus) جای بگیرد.

 

نقد و بررسی کارت گرافیک Gigabyte AORUS GeForce RTX 2060 Super : معرفی اجمالی

 

بررسی کارت گرافیک Gigabyte AORUS GeForce RTX 2060 Super

 

کمپانی بزرگ گیگابایت این بار با گرافیک بالارده AORUS GeForce RTX 2060 Super 8G پا به میدان نبرد گذاشته است. رقابت شدید دو کمپانی تایوانی سازنده سخت افزار، یعنی گیگابایت و ایسوس سبب شده تا شاهد پیشرفت روزافزون خدمات ارائه شده به وسیله این دو شرکت باشیم. کارت گرافیک گیمینگ گیگابایت AORUS GeForce RTX 2060 Super 8G به آخرین سری چیپ‌های انویدیا یعنی سری 2000 با شماره مدل 2060 مجهز شده است. این کارت گرافیک از 8 گیگابایت حافظه پردازشی با کلاس GDDR 5 و فرکانس موثر 14000 مگاهرتزی بهره می‌برد. باس رابط 256 بیت تعبیه شده در این کارت گرافیک موجب می‌شود تا در هنگام جا به جا شدن بین چندین نرم افزار و یا بازی با بار سنگین پردازشی دچار مشکل نشوید. مجهز شدن کارت گرافیک Gigabyte AORUS GeForce RTX 2060 Super 8G به 7 پورت خروجی تصویر سبب شده تا بر اثر کمبود پورت خروجی دچار مشکل نشوید و با استفاده از خروجی‌های به کار رفته در این کارت گرافیک قادر به نمایش تصویر بر روی 4 مانیتور مجزا باشید. کارت گرافیک گیمینگ گیگابایت AORUS GeForce RTX 2060 Super 8G به یک سیستم خنک کننده بسیار قدرتمند با شبکه فلزی بسیار کارآمد در کنار 3 فن خنک کننده 10 سانتی متری مجهز شده است و علاوه بر این‌ها به واسطه داشتن تیوب‌های عایق با کیفیت بالا، از سیستم خنک کننده مایع نیز پشتیبانی خواهد کرد. در نهایت لازم است بدانید که برای نصب کارت گرافیک Gigabyte AORUS GeForce RTX 2060 Super 8G به دو اسلات فضای خالی بر روی مادربرد نیاز خواهید داشت و حداقل توان لازم برای تامین انرژی این کارت گرافیک قدرتمند به وسیله یک پاور 750 وات تامین خواهد شد. در ادامه با بررسی تمامی ابعاد این کارت گرافیک بالارده، با فروشگاه اینترنتی هدف همراه باشید.

 

نقد و بررسی کارت گرافیک Gigabyte AORUS GeForce RTX 2060 Super : معماری و سیستم خنک کننده

 

بررسی کارت گرافیک Gigabyte AORUS GeForce RTX 2060 Super

 

به واسطه ارائه کیس‌هایی با بدنه شفاف و شیشه‌ای، امروزه طراحی تمام قطعات از اهمیت بالایی برخوردار هستند و به یکی از معیارهای اصلی کاربران در هنگام خرید سخت افزار تبدیل شده‌اند. کمپانی گیگابایت با اطلاع از این موضوع از طراحی بسیار چشم نوازی در کارت گرافیک Gigabyte AORUS GeForce RTX 2060 Super 8G استفاده کرده است. کارت گرافیک گیمینگ جدید گیگابایت در ابعادی معادل 280x116x40 میلی متر طراحی و روانه بازار شده است. با نگاه اول به این کارت گرافیک، متوجه کیفیت بالای ساخت و ریزبینی گیگابایت در تولید این سخت افزار قدرتمند خواهید شد. طراحی کارت گرافیک Gigabyte AORUS GeForce RTX 2060 Super 8G در 4 سطح خلاصه خواهد شد.

سطح اول : این سطح از بدنه ... برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی