edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

فروشگاه اینترنتی هدف به طوررسمی در سال 93 فعالیت خود را با هدف ارتقای کیفی در زمینه های بازرگانی داخلی و خارجی و تجارت الکترونیک آغاز نموده است.یکی از مهمترین اهداف ما ایجاد بزرگترین و کامل ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است.همواره می کوشیم برای کاری دشوار یعنی «انتخاب »، «مقایسه» و «خرید »،مسیری کوتاه و مطمئن دلپذیر ولذت بخش را فراهم آوریم.واحد بازرگانی شرکت سعی در تامین و توزیع و همچنین خدمات پس از فروش با بهترین کیفیت و قیمت دارد.این واحد « تجارت الکترونیک » را یکی از اولویت های خود قرارداده و در این زمینه راهکارهایی نیز اتخاذ کرده است و با « شعار آسوده بیابید و آسان مقایسه کنید و خاص خرید کنید! » برای کاربران خود شناخته شده است.

مچ بند هوشمند HONOR Band 5 گجتی بسیار جذاب از کمپانی آنر (Honor)، زیر برند مجموعه هوآوی (Huawei) می‌باشد که توانسته بسیار در نزد کاربران ایرانی مورد توجه قرار گیرد. مچ بند هوشمند Huawei HONOR Band 5 با استفاده از یک مانیتور OLED لمسی تمام رنگی، استفاده از تصاویر زمینه جذاب، امکانات فوق العاده کاربردی و متنوع و قیمت بسیار مناسب توانسته به رقیبی بسیار قدرتمند برای مچ بند هوشمند Xiaomi mi band 4 تبدیل شود. هوآوی با آگاهی از رقابت بالا در زمینه مچ بندهای سلامتی تصمیم گرفته تا قیمت مچ بند Huawei HONOR Band 5 را به طور بسیار سیاستمدارانه‌ای در نظر گیرد. آنر بند 5 با قیمت 37 دلاری خود در جایگاهی بالاتر از mi band 4 و پایین‌تر از سامسونگ Galaxy fit قرار می‌گیرد.

 

نقد و بررسی مچ بند هوشمند هوآوی HONOR Band 5 : معرفی اجمالی

 

مچ بند هوشمند HONOR Band 5

 

امروزه مچ بندهای سلامتی از جایگاه ویژه‌ای در زندگی کاربران برخوردار هستند و گاها فارغ از بحث سلامتی، به بخشی از استایل کاربران تبدیل شده‌اند. این گجت‌های کوچک و دوست داشتنی همواره سلامت بدن شما را تحت نظر خواهند داشت و شما را از وضعیت ضربان قلب، اکسیژن خون، سلامت خواب و کالری مصرفی روزانه آگاه خواهند کرد. دست بند سلامتی HONOR Band 5 را می‌توان یکی از محبوب ترین گجت‌های موجود در ایران دانست که موجب شد در فروشگاه اینترنتی هدف، به نقد و بررسی تخصصی این محصول بپردازیم.

مچ بند هوشمند هوآوی HONOR Band 5 با 21 سانتی متر طول و 1.7 سانتی متر عرض، از وزنی معادل 22 گرم برخوردار می‌باشد. آنر بند 5 در چهار رنگ سبز زیتونی، آبی نیمه شب، صورتی مرجانی و در نهایت مشکی، در دو مدل اسپرت و کلاسیک عرضه شده است. نمایشگر به کار رفته در این مچ بند هوشمند، به یک پنل OLED تمام رنگی 0.95 اینچی، با توان نمایش 16 ملیون رنگ مجهز شده است. بند اصلی مچ بند HONOR Band 5 از جنس سیلیکون ضد حساسیت می‌باشد که موجب شده به راحتی بر روی دست جای بگیرد و در صورت استفاده مداوم موجب خستگی مچ دست نشود. ارتباط دستبند هوشمند HONOR Band 5 با تلفن همراه شما از طریق نرم افزار اختصاصی شرکت هوآوی یعنی Huawei Health برقرار خواهد شد و اطلاعات بسیاری در رابطه با وضعیت تمرینات و سلامتیتان را در اختیار شما قرار خواهد داد. در انتها نیز باید بدانید که آنر در مچ بند هوشمند Honor band 5 از یک باتری 100 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است؛ که بر اساس اعلام این شرکت در صورت استفاده معمولی به مدت 14 روز با یک بار شارژ همراه شما خواهد بود. در ادامه با بررسی تمامی جوانب دستبند هوشمند HONOR Band 5 همراه شما هستیم.

 

نقد و بررسی مچ بند هوشمند هوآوی HONOR Band 5 : طراحی ظاهری

 

مچ بند هوشمند HONOR Band 5

 

همان طور که در ابتدا نیز اشاره کردیم؛ مچ بندهای هوشمند علاوه بر خدماتی که ارائه می‌دهند می‌توانند به بخشی از پوشش افراد تبدیل شوند. کمپانی هوآوی با آگاهی از این موضوع زمان زیادی را صرف طراحی دستبند هوشمند آنربند 5 کرده و یک محصول جذاب و زیبا خلق کرده است. البته طراحی این سری شباهت بسیاری به نسل قبل این مچ بند، یعنی HONOR band 4 دارد. مچ بند هوشمند HONOR Band 5 در ابعادی معادل 21x1.7 سانتی متر طراحی شده و از وزن 23 گرمی برخوردار است. استفاده از سیلیکون ضدحساسیت در ساختار بندهای این دستبند سبب شده تا در صورت استفاده مداوم، دچار خستگی و یا مشکلات پوستی ناشی از حساسیت نشوید. البته لازم به ذکر است که بندهای به کار رفته در HONOR Band 5 به راحتی تعویض خواهند شد و می‌توانید از بند مورد علاقه خود بر روی آنربند 5 استفاده کنید.

با نگاه به قسمت زیرین دستگاه شاهد ....

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۱۱/۲۹
  • ۱۱۸ نمایش
  • فروشگاه اینترنتی هدف

آنر بند 5

بررسی مچ بند هوشمند هوآوی HONOR Band 5

مچ بند HONOR Band 5

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی