edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

فروشگاه اینترنتی هدف به طوررسمی در سال 93 فعالیت خود را با هدف ارتقای کیفی در زمینه های بازرگانی داخلی و خارجی و تجارت الکترونیک آغاز نموده است.یکی از مهمترین اهداف ما ایجاد بزرگترین و کامل ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است.همواره می کوشیم برای کاری دشوار یعنی «انتخاب »، «مقایسه» و «خرید »،مسیری کوتاه و مطمئن دلپذیر ولذت بخش را فراهم آوریم.واحد بازرگانی شرکت سعی در تامین و توزیع و همچنین خدمات پس از فروش با بهترین کیفیت و قیمت دارد.این واحد « تجارت الکترونیک » را یکی از اولویت های خود قرارداده و در این زمینه راهکارهایی نیز اتخاذ کرده است و با « شعار آسوده بیابید و آسان مقایسه کنید و خاص خرید کنید! » برای کاربران خود شناخته شده است.

نقد و بررسی لپ تاپ Acer Aspire A315-55G: قوی باشید

چهارشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۹، ۰۹:۱۳ ق.ظ

نوت بوک دستگاهی نیست که همیشه بتوانید آن را تغییر دهید و به همین دلیل بسیاری از کاربران تلاش می‌کننددر ازای هزینه پرداختی بهترین و جدیدترین مدل را بخرند. اگر دنبال مدلی میان‌رده و خوش‌قیمت هستید که از جدیدترین سخت‌افزار بهره می‌برد، با نقد و بررسی لپ تاپ Acer Aspire A315-55G در فروشگاه اینترنتی هدف همراه ما باشید.

کمپانی تایوانی ایسر یکی از بزرگترین تولیدکننده کامپیوترهای شخصی از جمله لپ‌تاپ در دنیا است که تلاش می‌کند میان مشخصات فنی، طراحی ظاهری و قیمت محصولاتش، تعادل خوبی برقرار کند.

این برند هم مانند بسیاری از رقبای خود، مدل‌های متنوعی از نوت‌ بوک‌هایش را برای کاربری‌های مختلف روانه بازار می‌کند. اما همیشه ایسر به عرضه محصولات خوش‌قیمت شهره بوده است.

لپ تاپ Acer Aspire A315-55G یکی از نوت بوک‌های میان‌رده این کمپانی تایوانی با قیمت مناسب است که شاید نتوان خیلی روی طراحی آن حساب ویژه‌ای باز کرد، ولی سخت‌افزار قابل قبولی چون پردازنده نسل دهم اینتل Core i7 10510U، 8 گیگابایت رم DDR4، پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce MX230 با ۲ گیگابایت حافظه اختصاصی و فضای ذخیره‌سازی هیبریدی بهره می‌برد.

قیمت لپ تاپ Acer Aspire A315-55G نسبت به قیمت لپ‌ تاپ ‌های هم‌رده موجود در بازار با مشخصات فنی مشابه مناسب‌تر است، ولی کیفیت بالا، عملکرد عالی و ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن باعث می‌شود به خرید لپ تاپ Acer Aspire A315-55G فکر کنید.

 

طراحی لپ تاپ Acer Aspire A315-55G

 

طراحی لپ تاپ acer aspire a315-55g

 

طراحی لپ تاپ ایسر اسپایر ای 315 55 جی از همان زبان نام آشنای این کمپانی برای مدل‌های میان و پایین‌رده بهره می‌برد. نمی‌توانیم بگوییم که طراحی این دستگاه شما را شگفت‌زده می‌کند، ولی طراحی ساده و قابل قبولی دارد و بیشتر باید در ازای هزینه پرداختی، حواستان به سخت‌افزار دستگاه باشد. کمپانی سازنده تلاش کرده است تا تعادل میان قیمت، طراحی ظاهری و مشخصات فنی را به خوبی برقرار کند.

این لپ تاپ در کلاس خود طراحی مناسبی دارد. سازنده از مواد اولیه باکیفیت در ساخت محصول خود استفاده کرده است تا دستگاهی با کیفیت به دست شما برسد. هنگام کار کردن با نوت‌بوک ایسر هیچ‌گونه مشکلی از نظر استحکام و کیفیت ساخت ندیدیم.

 

لپ تاپ ایسر اسپایر ای 315 55 جی

در این محصول طراحی ساده و هم‌رنگ بدنه دارد و تنها در وسط آن لوگوی acer به صورت براق دیده می‌شود. بدنه دستگاه مات است و باید منتظر باقی ماندن لکه و اثرانگشت روی آن باشید. البته این موضوع خیلی به چشم نمی‌آید و آزاردهنده نیست.

وقتی در دستگاه را باز می‌کنید، همچنان همان سادگی و یکپارچگی حفظ می‌شود تا شاهد یک هارمونی قابل قبول باشیم. بدنه کل این لپ تاپ سیاه‌رنگ است و تیره‌تر بودن کیبورد باعث جذابیت بیشتر شده است. نکته قابل توجه این است که ایسر با حذف درایو نوری تلاش کرده تا ضخامت دستگاه را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

حاشیه نمایشگر از کناره‌ها زیاد نیست، ولی حاشیه زیاد قسمت بالا و پایین صفحه نمایش حسابی ما را ناراحت کرد.

این لپ تاپ از یک صفحه کلید کامل و باکیفیت بهره می‌برد و فاصله کلیدها خیلی خوب در نظر گرفته شده است. دستورات شما خیلی سریع و با کمترین فشار روی کلیدها اعمال می‌شود و همین طراحی باعث می‌شود هنگام تایپ کردن یا کارهای دیگر خیلی خطا نکنید. البته در قسمت عددی و استفاده از کلیدهای جهت‌نما باید حواستان باشد، چون گاهی امکان اشتباه کردن وجود دارد.

ابعاد این لپ‌تاپ 22.9 * 260 * 378 میلی‌متر و وزن آن 2.2 کیلوگرم است که برای یک محصول 15 اینچی در کلاس میان‌رده‌ها، منطقی به نظر می‌رسد.

 

خروجی‌ها

 

پورت لپ تاپ acer aspire a315-55g

 

این دستگاه با توجه به نوع کاربری خود پورت‌های نسبتا کاملی دارد. در قسمت سمت راست لپ تاپ تنها می‌توانید یک پورت USB 3.1 و جک صوتی 3.5 میلیمتری را ببینید. اما سمت چپ شلوغ‌تر است و می‌توانیم دو پورت USB 3.0، پورت HDMI و پورت شبکه را ببینید.

 

صفحه کلید و تاچ پد

 

کیبورد لپ تاپ acer aspire a315-55g

 

لپ تاپ Acer Aspire A315-55G از یک کیبورد باکیفیت بهره‌ می‌برد و صفحه کلید عددی آن در مواقع مختلف مانند انجام کارهای مالی و محاسباتی به کمک شما می‌آید. کلیدهای این کیبورد فاصله خوبی از یکدیگر دارند و هنگام تایپ یا انجام کارهای دیگر، فشردن کلید اشتباهی شما را آزار نخواهد داد. این کلیدها حساسیت خوبی نسبت به فشار دارند و دستورات مختلف را خیلی سریع اجرا می‌کنند.

براب خواندن ادامه مطلب اینجا رو بخونید. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی