edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

فروشگاه اینترنتی هدف به طوررسمی در سال 93 فعالیت خود را با هدف ارتقای کیفی در زمینه های بازرگانی داخلی و خارجی و تجارت الکترونیک آغاز نموده است.یکی از مهمترین اهداف ما ایجاد بزرگترین و کامل ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است.همواره می کوشیم برای کاری دشوار یعنی «انتخاب »، «مقایسه» و «خرید »،مسیری کوتاه و مطمئن دلپذیر ولذت بخش را فراهم آوریم.واحد بازرگانی شرکت سعی در تامین و توزیع و همچنین خدمات پس از فروش با بهترین کیفیت و قیمت دارد.این واحد « تجارت الکترونیک » را یکی از اولویت های خود قرارداده و در این زمینه راهکارهایی نیز اتخاذ کرده است و با « شعار آسوده بیابید و آسان مقایسه کنید و خاص خرید کنید! » برای کاربران خود شناخته شده است.

ایرتگ (Airtag) چیست ؟ معرفی ردیاب هوشمند اپل

دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۲۴ ق.ظ

شرکت اپل هر ساله با معرفی لوازم جانبی و گجت‌های جدید و هوشمند خود، مخاطبان خود را غافلگیر می‌کند و آن‌ها را به خرید این گجت‌ها ترغیب می‌کند. یکی از این گجت‌ها که به تازگی توسط شرکت اپل معرفی و منتشر شده، ردیاب هوشمند اپل به نام ایرتگ (Airtag) است؛ اکنون این سوال پیش می‌آید که ایرتگ چیست و چگونه کار می‌کند؟ در ادامه برای معرفی این گجت هوشمند و نحوه استفاده از ایرتگ، با فروشگاه هدف همراه باشید.

 

ایرتگ چیست ؟

 

ایرتگ (Airtag) چیست؟

محصول جدید شرکت اپل که چیز زیادی از عرضه آن به بازار نمی‌گذرد، درواقع ردیابی هوشمند با قابلیت‌های منحصر به فردی است که هدف آن پیدا کردن وسائل گمشده یا جلوگیری از گم شدن آن‌ها است. این محصول 20 آوریل 2021 در رویدادی معرفی شد و چند روز بعد از معرفی در روز 23 آوریل 2021 به بازار عرضه شد. این ردیاب با ساختار دقیقی که دارد، به وسایل مورد نظر شما مثل دسته کلید، موبایل، کیف و یا هر وسیله دیگری نصب می‌شود و شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن Find my App آن را ردیابی کنید.

فناوری استفاده شده در ردیاب ایرتگ، پهنای باند فوق عریض است که در ردیابی بسیار دقیق وسیله مورد نظر تاثیر بسیار بالایی دارد. همچنین وجود تراشه داخلی U1 در ساختار ایرتگ، کار ردیابی را بسیار دقیق‌تر انجام می‌دهد. این وسیله بیشتر به منظور ردیابی وسایل گمشده طراحی شده اما به دلیل خاص بودن فناوری آن، می‌توان آن را از راه دور نیز ردیابی کرد و در صورت دزدیده شدن، آدرس دقیق آن را پیدا کرد. در ادامه بیشتر در مورد نحوه کارکرد و ردیابی Airtag توضیح می‌دهیم.

ادامه این مطلب را در فروشگاه اینترنتی هدف بخوانید. 

  • فروشگاه اینترنتی هدف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی