edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

فروشگاه اینترنتی هدف به طوررسمی در سال 93 فعالیت خود را با هدف ارتقای کیفی در زمینه های بازرگانی داخلی و خارجی و تجارت الکترونیک آغاز نموده است.یکی از مهمترین اهداف ما ایجاد بزرگترین و کامل ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است.همواره می کوشیم برای کاری دشوار یعنی «انتخاب »، «مقایسه» و «خرید »،مسیری کوتاه و مطمئن دلپذیر ولذت بخش را فراهم آوریم.واحد بازرگانی شرکت سعی در تامین و توزیع و همچنین خدمات پس از فروش با بهترین کیفیت و قیمت دارد.این واحد « تجارت الکترونیک » را یکی از اولویت های خود قرارداده و در این زمینه راهکارهایی نیز اتخاذ کرده است و با « شعار آسوده بیابید و آسان مقایسه کنید و خاص خرید کنید! » برای کاربران خود شناخته شده است.

آیا راهی برای نجات گوشی آب خورده و خیس شده وجود داره؟

آیا موبایلی که توی آب افتاده و رو میشه دوباره روشن کرد و مثل روز اول از استفاده کرد؟

اگر خیلی سریع بخوایم به این سوالات جواب بدیم، باید بگیم، کارکرد گوشی بعد از خیس شدن بستگی یه یک فاکتور خیلی مهم داره، اینکه گوشی چقدر در آب بوده. اگر خیلی سریع بعد از افتادن گوشی در آب، آن را فورا از آب خارج کنید و با دستمال یا حوله خشک کنید، معمولا اتفاق خاصی برای گوشی شما رخ نمی‌دهد. اما با گذشت زمان و زیر آب ماندن زیاد گوشی می‌تواند شما را به دردسر بندازد. همچنین نوع آبی که گوشی با آن تماس داشته هم مهم است. آب شفاف و زلال بسیار سریع‌تر از مایعات غلیظی مانند انواع آب‌میوه و نوشابه تبخیر می‌شود، پس نوع آب هم مهم است.

اگر مشکل روشن نشدن گوشی آب خورده را دارید و قصد دارید دوباره از گوشی خود استفاده کنید، حتما تا انتهای این مقاله همراه باشید. در این مقاله قصد داریم راه‌ها و اقداماتی که بعد از خیس شدن گوشی باید آن‌ها را انجام دهید را معرفی کنیم.

 

نجات گوشی آب خورده

 

نجات گوشی خیس شده

 

برای روشن کردن و تعمیر گوشی آب خورده به صورت کلی باید گوشی خشک شود. اگر مدت زمان کمی (کمتر از دو سه دقیقه) گوشی در آب بوده، می‌توان انتظار داشت که با خشک شدن آب وارد شده به گوشی، دوباره از آن استفاده کرد. اما هر چه گوشی زمان بیشتری در آب بماند، حجم آب بیشتری وارد آن می‌شود و جدا از دیرتر خشک شدن، ممکن است باعث ایجاد خرابی برخی قطعات گوشی مانند باتری و صفحه نمایش شود و این می تواند یک علت روشن نشدن گوشی آب خورده باشد.

 

راه های تعمیر گوشی خیس شده

برای رفع مشکل خیس شدن موبایل مراحل زیر را دنبال کنید. ادامه مطلب را از اینجا بخوانید. 

  • فروشگاه اینترنتی هدف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی