edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

edbazar.com

فروشگاه اینترنتی هدف

فروشگاه اینترنتی هدف به طوررسمی در سال 93 فعالیت خود را با هدف ارتقای کیفی در زمینه های بازرگانی داخلی و خارجی و تجارت الکترونیک آغاز نموده است.یکی از مهمترین اهداف ما ایجاد بزرگترین و کامل ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است.همواره می کوشیم برای کاری دشوار یعنی «انتخاب »، «مقایسه» و «خرید »،مسیری کوتاه و مطمئن دلپذیر ولذت بخش را فراهم آوریم.واحد بازرگانی شرکت سعی در تامین و توزیع و همچنین خدمات پس از فروش با بهترین کیفیت و قیمت دارد.این واحد « تجارت الکترونیک » را یکی از اولویت های خود قرارداده و در این زمینه راهکارهایی نیز اتخاذ کرده است و با « شعار آسوده بیابید و آسان مقایسه کنید و خاص خرید کنید! » برای کاربران خود شناخته شده است.

موبایل Samsung Galaxy A32 یکی از گوشی‌های سامسونگ میان رده با کیفیت بازار است که با ارائه‌ی یک طراحی بهتر و صفحه نمایش با کیفیت‌تر، نسخه‌ی بهینه‌تری به نسبت A31 را در اختیار شما قرار می‌دهد. در بازه‌های گوشی‌های بین 5 تا 6 میلیون تومان، موبایل گلگسی A32 یک انتخاب خوب برای کسانی است که کیفیت صفحه نمایش گوشی برای‌شان اهمیت بالایی دارد، زیرا سامسونگ در این مدل از یک نمایشگر بزرگ 6.4 اینچی با پنل Super AMOLED با نرخ نوسازی تصویر 90 هرتز استفاده کرده است با کیفیت Full HD و رزولوشن 1080x2400 یک تجربه‌ی بسیار خوبی را در بخش صفحه نمایش در اختیار شما قرار می‌دهد. از دیگر تغییرات این گوشی به نسبت A31 می‌توان به طراحی و کیفیت ساخت بهتر آن اشاره کرد.

 

 موبایل Samsung Galaxy A32

 

با اینکه گوشی Galaxy A32 بدنه‌ای پلاستیکی دارد اما روکش قرار گرفته بر روی قاب پشتی، کمی قاب را براق کرده و تخت بودن حس خوبی را موقع در دست گرفتن به شما می‌دهد. با توجه به بزرگ بودن صفحه نمایش گوشی، با یک گوشی نسبتا سنگین طرف هستیم که 184 گرم وزن دارد. در طراحی بخش ماژول دوربین بر خلاف الگوی استاندارد همه‌ی شرکت‌های تولید کننده موبایل، شاهد یک حاشیه‌ و محل مشخص برای دوربین‌ها نیستیم و تنها برآمدگی‌های قاب پشتی مربوط به دوربین‌های گوشی می‌شود. Galaxy A32 چهار سنسور برای عکاسی و فیلم برداری دارد. سنسور دوربین اصلی گوشی 64 مگاپیکسلی از نوع واید بوده و در کنار آن یک از یک سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو استفاده شده است. یک سنسور 5 مگاپیکسلی هم برای تشخیص عمق میدان در کنار دوربین‌ها به چشم می‌خورد. دوربین سلفی هم یک دوربین 20 مگاپیکسلی است که به صورت ناچ قطره‌ای بر روی پنل صفحه نمایش قرار گرفته است.

سامسونگ برای پردازش اطلاعات گوشی از یک چیپست Mediatek Helio G80 در کنار پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G52 استفاده شده قدرت کافی برای استفاده‌ی روزمره را دارد اما خیلی برای تجربه‌ی کارهای سنگین مانند بازی مناسب نیست. یک باتری با ظرفیت 5 هزار میلی‌آمپر هم وظیفه‌ی شارژدهی گوشی را بر عهده دارد که می‌توانید در استفاده‌ی عادی بیشتر از یک روز روی آن حساب کنید. قیمت گوشی Galaxy A32 سامسونگ در بازه‌ی گوشی‌های میان‌رده قرار می‌گیرد و اگر در این بازه‌ی قیمتی کیفیت صفحه نمایش و طراحی گوشی الویت شما از خرید موبایل سامسونگ است، می‌تواند انتخاب خوبی باشد. در ادامه‌ی نقد و بررسی موبایل Samsung Galaxy A32 نگاهی دقیق‌تر به ویژگی‌های گوشی خواهیم انداخت.

 

طراحی و کیفیت ساخت موبایل Samsung Galaxy A32

 

طراحی و کیفیت ساخت Galaxy A32

 

طراحی گوشی Galaxy A32 به نسبت سایرگوشی های سامسونگ طراحی مکعبی‌تری داشته و لبه‌های کناری گوشی خیلی حالت انحنا ندارند. قاب گوشی به صورت تخت طراحی شده و با یک فریم پلاستیکی سطح آن از قاب جلویی متمایز شده است. گوشی به صورت کامل از جنس پلاستیک اما نوع طراحی آن و الگوی نسبتا براق قاب پشتی، حس و حال متفاوتی را به شما منتقل می‌کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های قاب پشتی حدف حاشیه‌ی دور دوربین‌ها است. در واقع در این گوشی تنها برآمدگی‌های قاب پشتی، برآمدگی خود سه سنسور اصلی دوربین است. بر روی لبه‌ی سمت راست گوشی کلید پاور و کلید کم و زیاد کردن صدا و بر روی لبه‌ی دیگر اسلات قرار گیری سیم کارت و کارت حافظه‌ی MicroSD است. شما می‌توانید به صورت همزمان از دو سیم کارت و از یک کارت حافظه‌ در این گوشی استفاده کنید. بر روی لبه‌ی پایینی گوشی هم اسپیکر، ورودی USB Type-C برای شارژ کردن گوشی و جک 3.5 میلی‌متری هدفون قرار گرفته اما در جعبه‌ی گوشی خبری از هدست نیست. حسگر اثر انگشت گوشی هم بر روی کلید پاور قرار نگرفته و زیر صفحه نمایش قرار دارد. مشابه سایر حسگرهای زیر صفحه نمایش‎، تشخیص اثر انگشت سرعت بالایی مانند حسگر روی کلید فیزیکی ندارد.

ادامه این نقد و بررسی را از فروشگاه اینترنتی هدف بخوانید. 

  • فروشگاه اینترنتی هدف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی